  • 11. Data: 2017-07-16 17:07:05
    Temat: Re: strop wylany :-)
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 15.07.2017 o 07:45, uciu pisze:
    > chwale się :-)
    >
    > choć do śmiechu mi nie ma:-/
    >
    > Wczoraj wylałem strop - poszło 43m3.
    strop, czyli podłogę piętra, czy coś co będzie dachem?

    ToMasz

  • 12. Data: 2017-07-16 20:33:58
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 16 lipca 2017 17:07:09 UTC+2 użytkownik ToMasz napisał:

    > strop, czyli podłogę piętra, czy coś co będzie dachem?

    Nie wiem dlaczego ale nie widze oryginalnego posta więc zapytam tutaj:
    43m3 betonu na strop?
    Co to za chałupa?
    14cm gruby strop, to 300m2 wychodzi.
    Jakiś bunkier przeciwczołgowy?

  • 13. Data: 2017-07-16 20:40:10
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 16.07.2017 09:49, Myjk wrote:
    > Sun, 16 Jul 2017 01:04:04 +0200, KIKI

    > Ja chcię na punktach styku pokrycia dołożyć styropian. Właśnie żeby potem
    > nie było problemu z ociepleniem od dachem. Majster natomiast upatrywał
    > problemu głównie w położeniu ocieplenia na elewacji piętra nad tymi
    > daszkami (brak możliwości rozłożenia rusztowań -- odrazu pomyślałem o
    > jakimś wózku z wysięgnikiem), a później o niemożności skutecznego
    > zabezpieczenia daszków przed tynkiem i farbą.

    daj foty

  • 14. Data: 2017-07-17 10:46:27
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sun, 16 Jul 2017 20:40:10 +0200, KIKI

    > daj foty

    Mam tylko moje stare wizualizacje ze skeczupa
    gdzie można te dachy podejrzeć.

    http://emide.pl/dom/emide-izo-poludnie.jpg
    http://emide.pl/dom/emide-izo-polnoc.jpg
    http://emide.pl/dom/emide-izo-wschod.jpg
    http://emide.pl/dom/emide-izo-zachod.jpg

    Po tutejszej rozkmince na grupie przeprowadziłem z małżowiną burzę musguf i
    doszliśmy do wniosku, że na kopercie na górze zrobimy normalnie docelowe
    pokrycie, a na dolnych dachach, ponieważ ma być deskowanie (z desek po
    szalunkach), przykryjemy papą do przyszłego roku. Pokrycie docelowe zrobi
    się po wykonaniu elewacji. Ani się pokrycie nie ubrudzi, ani nie powinno
    być problemu ze stąpaniem i ustawieniem ew. rusztowania.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 15. Data: 2017-07-17 10:58:55
    Od: uciu <a...@g...com>

    Nie wiem czemu nie widać oryginalnego posta a same odpowiedzi...

    Nie ma sie w sumie czym chwalić bo idealny nie wyszedł...
    Pomocnik majstra zapytał mnie co to jest jak łate przywiozłem...
    NIe umiał nią "jeździć" dawał za duże obroty i mu się topiła...
    Sam majster lał za dużo i potem trzeba było rozgarniać.
    Mówiliśmy mu i gościu od pompy też mówił ze lejemy wpierw belki a ten swoje i lał po
    całości...

    Nad garazem jest troche nie dolane (ok 2cm) i bajoro się robi.

    Jeden szalunek na oknem puścił i byo przerwa 20m na zaszałowanie bo ok 0,5m3 pitło na
    dół...

    Rysy występują tylko w jednej okolicy - tam był lany beton z 2 gruchy.
    Nie są za duże ale są - ta jedna największa ma troche mniej niż 1mm grubości i jest
    długa na około 25cm - drucik do niej wchodził na 4-5cm (strop na 15) - w tym miejsca
    nie ma w ogole zbrojenia górnego (tak było w projekcie).

    Gdzie nie gdzie widać żebra bo górna siatka była za lużna wg mnie i po przejściu po
    niej poszła do góry...

    Ogolnie majster tak lał ze strop miał mieć 15cm a ma nawet 17-18 bo widze to po
    rurach które dawałem na przepusty do WM. I tym samy na strop miało iść 36-37m3 a
    poszło 43...

    Gdybym ja nie robił z ojcem i 2 jego kolegami to firma by zajebiści ten strop
    zrobiła.... Pożegnaliśmy się w nie najlepszych nastrojach.

    Stresu kupa, 2 nocki zarwane na lanie i dupa. Z płytą fundamentową było o wiele
    lepiej - gęsty beton, ani jednej rysy.

    Strop ma 207m miał mieć 15cm... + belki były do lania.

    Fotki:
    https://drive.google.com/open?id=0B4KSrsfTQATIbGZPRU
    10cGotOXM

    Mam nadzieje, ze nic sie nie zawali...

    uciu

    pozdrawiam

  • 16. Data: 2017-07-17 12:16:03
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 17 Jul 2017 01:58:55 -0700 (PDT), uciu

    > Mam nadzieje, ze nic sie nie zawali...

    Zawalić to raczej nie -- może tynk później popękać co najwyżej. :P

    Ogólnie z tymi ekipami to jakaś masakra jest. I mówię, my tego przecież
    pilnujemy, zasięgamy rad takich co już wybudowali, albo mają pojęcie -- a
    jak ekipy robią jak inwestor dupa, się nie zna, nie ma znajomych w
    budowlance i z grup/for nie umie korzystać i nie pilnuje? :(

    Ja na jutro ściągnąłem inspektora przed końcowym rozliczeniem z ekipą.
    Będzie punktować.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 17. Data: 2017-07-17 17:32:50
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 17 lipca 2017 10:58:57 UTC+2 użytkownik uciu napisał:
    > Nie wiem czemu nie widać oryginalnego posta a same odpowiedzi...
    >
    > Nie ma sie w sumie czym chwalić bo idealny nie wyszedł...

    powiem tak - ja siena tym nie znam to wylałbym znacznie równiej, bo bym sie do roboty
    przygotował.

    Ale ilosci materiałów które ładujecie w budowy mnie przerażają.

    > Mam nadzieje, ze nic sie nie zawali...

    a gdzie tam - jest za mocno jakies 4x :)

    b.

  • 18. Data: 2017-07-19 12:28:21
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2017-07-17 o 10:58, uciu pisze:
> [...]
    długa na około 25cm - drucik do niej wchodził na 4-5cm (strop na 15) - w tym miejsca
    nie ma w ogole zbrojenia górnego (tak było w projekcie).

    Brzydka ta rysa, beton za rzadki, woda uciekła i się skurczył za bardzo,
    nad czym ona jest?

    Pozdr
    Janusz

  • 19. Data: 2017-07-19 12:58:58
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    Zawsze mówiłem, że do budowlanki idą ci co już do niczego innego się nie
    nadają.
    Trzeba było na niego krzyknąć i wibrować belki w pierwszej kolejności. A
    w ogóle trzeba było z przygłupem to omówić zanim przyjechał beton.

  • 20. Data: 2017-07-20 09:43:33
    Od: uciu <a...@g...com>

    > Brzydka ta rysa, beton za rzadki, woda uciekła i się skurczył za bardzo,
    > nad czym ona jest?

    rysa jest przy samej ścianie nad garazem 6x6m
    Akurat w tym miejscu nie ma zbrojenia górnego (było tylko w narożnikach, od spodu
    jest siatka 15x15 z f10), które pewnie by coś pomogło. Ale trudno.
    Kierbud powiedział, że na budowach miał rysy na wylot i nic nie było wiec tu tez nie
    będzie.

    uciu