  • 21. Data: 2017-07-20 09:47:42
    Temat: Re: strop wylany :-)
    Od: uciu <a...@g...com>

    > Zawsze mówiłem, że do budowlanki idą ci co już do niczego innego się nie
    > nadają.
    > Trzeba było na niego krzyknąć i wibrować belki w pierwszej kolejności. A
    > w ogóle trzeba było z przygłupem to omówić zanim przyjechał beton.

    mówiłem mu - wpierw belki, nadproża a on, że lepiej po kolei bo nie bedzie latał z
    wężem a ja z kablem z prądu do wibratora. Tym samy musiałem celować buława i szukać
    gdzie była belka. Ale beli wyszły ładnie, żadnych raków wiec udało mi się to
    celowanie....

    Ogolnie majster wie swoje bo nie jedną budowe już przeszedł,, na szczęscie już żeśmy
    się pożegnali..

    uciu

  • 22. Data: 2017-07-20 10:18:17
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 20 Jul 2017 00:47:42 -0700 (PDT), uciu

    > Ogolnie majster wie swoje bo nie jedną budowe już przeszedł,,
    > na szczęscie już żeśmy się pożegnali..

    Ja też wczoraj się, na szczęście, pożegnałem. Ściągnięty inspektor błędów
    nie znalazł (wszsytko się udało wyłapać i naprawić), poza estetyką.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 23. Data: 2017-07-20 16:50:41
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 20.07.2017 09:47, uciu wrote:

    dawaj te foty :-)

  • 24. Data: 2017-07-20 22:54:49
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 20 lipca 2017 16:50:44 UTC+2 użytkownik KIKI napisał:
    > On 20.07.2017 09:47, uciu wrote:
    >
    > dawaj te foty :-)

    Sadysta :P
    pozdr.