  • 31. Data: 2016-02-08 20:16:35
    Temat: Re: tynk silikonowy - jaki grunt
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2016-02-02 10:28, Kris wrote:

    > Ja robiłem elewacje SN-Malem Atlasa+ na to farba silikonowa Atlasa.

    Czy niezbędna jest jakaś przerwa pomiędzy tynkowaniem tynkiem mineralnym
    a gruntowaniem i malowaniem farbą silikonową?
    Jak u Ciebie to wyglądało?

    Możesz swoją elewację myć myjką ciśnieniową? Nie szkodzi to farbie?

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 32. Data: 2016-02-08 21:14:17
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 8 lutego 2016 20:16:29 UTC+1 użytkownik quent napisał:

    > Czy niezbędna jest jakaś przerwa pomiędzy tynkowaniem tynkiem mineralnym
    > a gruntowaniem i malowaniem farbą silikonową?
    U mnie tynk położyła ekipa a malowałem sam kilka tygodni później. Z tego co kojarzę
    to producent coś o 48godz pusze ale sprawdź sam. Zadzwoń może do ich działu
    technicznego czy jak to się tam zwie- ja wówczas kilka razy dzwoniłem i o coś tam
    pytałem i gość profesjonalnie mi tłumaczył co i jak

    > Możesz swoją elewację myć myjką ciśnieniową? Nie szkodzi to farbie?
    Myłem kilkakrotnie. Nie całą elewacje ale okolice wiaty i bramy garażowej gdzie
    najbardziej mi się brudzi- myjka jej nie szkodzi.
    Są dwa rodzaje sn-mala(15 i 25) ja mam chyba ten 25 ale pewien nie jestem.

  • 33. Data: 2016-02-08 21:24:15
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 8 lutego 2016 21:14:21 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > U mnie tynk położyła ekipa a malowałem sam kilka tygodni później. Z tego co kojarzę
    to producent coś o 48godz pusze ale sprawdź sam.
    http://www.atlas.com.pl/pl/produkty/grupa/148/9/68/5
    23/ATLAS_CERMIT_SN-MAL
    "Prace wykończeniowe

    Tynk należy malować, stosując dowolne farby elewacyjne (np. ATLAS ARKOL S, ATLAS
    ARKOL N, ATLAS SALTA, FASTEL-NOVA oraz ATLAS ARKOL E). Rozpoczęcie prac malarskich
    możliwe jest po upływie 2÷6 tygodni od zakończenia tynkowania (zależnie od rodzaju i
    koloru farby). Malowanie farbą silikatową ATLAS ARKOL S lub silikonowymi ATLAS
    FASTEL-NOVA i ATLAS SALTA można rozpocząć tuż po wyschnięciu tynku, nie wcześniej
    jednak niż po upływie 48 godzin (ARKOL S) lub 5 dni (FASTEL-NOVA lub ATLAS SALTA)."