  • 11. Data: 2009-04-21 13:33:58
    Temat: Re: wynajem mieszkań - "oferta tylko dla firm"
    Od: Maverick <m...@p...fm>

    Kapsel wrote:
    > Sytuacja w stylu "mieszkam, a nie płacę" jest dla mnie raczej nie do
    > przyjęcia, umowa jest umowa, jak co to do rodziny się wyprowadzę i git :)
    > Tylko nie wiem jak o tym gadać z właścicielami, bo wszyscy są bardzo
    > ostrożni (i po prawdzie to im się nie dziwię).

    Ceny mieszkan spadly - kup kawalerke lub 2-3pokoje (i wynajmuj jeden).

    Jak zarabiasz w miare dobrze, to bez problemu kredyt dostaniesz na
    calkiem dobrych warunkach.

    --
    Regards,
    Maverick

  • 12. Data: 2009-04-22 15:27:55
    Od: wasu <w...@g...com>

    On 21 Kwi, 13:46, Kapsel <k...@p...onet.pl> wrote:

    > To może jakieś rady dla mnie?

    Otwórz firme :P.

    ... jeśli tylko możesz nawet niewielkie dochody uzyskac na firmę,
    szczególnie
    jeśli to jest pierwsza firma (promocyjny ZUS). Wystarczy jakaś
    dodatkowa
    fucha rozliczana nie na uz tylko na fakturę - przy jednoczesnej pracy
    na
    etat jaką wykonujesz.

    Będziesz musiał składać co m-c/kw. jakieś chore deklaracje do ZUS
    i US ale otwiera się całe spektrum potencjalnego zarobku .. od
    wpisania
    wynajmu mieszkania, samochodu, komputera, kosztów telefonu i internetu
    KUP zaczynając a na ofercie firmowej sieci komórkowych kończąc.

  • 13. Data: 2009-04-22 15:49:18
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

> [...]
    >wynajmu mieszkania, samochodu, komputera, kosztów telefonu i internetu
    >KUP zaczynając a na ofercie firmowej sieci komórkowych kończąc.

    Co za bajki wypisujesz. Nie składa się żadnych deklaracji ZUS, nie składa
    się deklaracji PIT, jedynie jeśli będzie płatnikiem VAT to deklaracje VAT,
    ale nie koniecznie co miesiąc.

  • 14. Data: 2009-04-24 10:07:16
    Od: wasu <w...@g...com>

    On 22 Kwi, 17:49, "Boombastic" <b...@p...onet.pl>
    wrote:

    > Co za bajki wypisujesz. Nie składa się żadnych deklaracji ZUS, nie składa
    > się deklaracji PIT, jedynie jeśli będzie płatnikiem VAT to deklaracje VAT,
    > ale nie koniecznie co miesiąc.

    No to obliczasz i płacisz zaliczki pit, co wiąże się z księgowaniem
    faktur, obliczaniem podatku .. samo w sobie wypisanie deklaracji to
    pryszcz przecież jest. Ważna jest zawartość - a tę policzyć i tak
    musisz.

    A deklaracją ZUS to radzę się zainteresować raz w miesiącu -
    składki się zmienią, nie złozysz i będzie więcej roboty niż to warte.

    Generalnie może trochę się to poprawiło niż było kilka lat temu,
    ale tak czy inaczej co miesiąc/kwartał musisz odbębnic swoją
    biurokrację
    lub oddać to księgowemu do odbębnienia.

  • 15. Data: 2009-04-24 15:20:00
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

> [...]
    >faktur, obliczaniem podatku .. samo w sobie wypisanie deklaracji to
    >pryszcz przecież jest. Ważna jest zawartość - a tę policzyć i tak

    Wystarczy księgowość typu ifirma i biurokracja zajmuje max 30 min raz w
    miesiącu.

  • 16. Data: 2009-04-27 08:46:16
    Od: wasu <w...@g...com>

    On 24 Kwi, 17:20, "Boombastic" <b...@p...onet.pl>
    wrote:

    > Wystarczy księgowość typu ifirma i biurokracja zajmuje max 30 min raz w
    > miesiącu.

    30 minut to zajmuje wysłanie na poczcie listu poleconego.

    EOT.

  • 17. Data: 2009-04-27 17:34:04
    Od: Pete <n...@n...com>

    wasu pisze:
    > A deklaracją ZUS to radzę się zainteresować raz w miesiącu -
    > składki się zmienią, nie złozysz i będzie więcej roboty niż to warte.

    Jeśli nie zmienia się tytuł ubezpieczenia, to już od jakichś 2-3 lat nie
    trzeba składać deklaracji ZUS. (jeśli oczywiście opłaca się ZUS tylko za
    siebie)

    --
    Pete

  • 18. Data: 2009-04-28 11:39:38
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    .googlegroups.com...
    wrote:

    > Wystarczy księgowość typu ifirma i biurokracja zajmuje max 30 min raz w
    > miesiącu.

    30 minut to zajmuje wysłanie na poczcie listu poleconego.

    No skoro ty nie prowadząc działlaności chcesz pouczać doświadczonych ludzi
    to masz rację EOT.

  • 19. Data: 2009-04-29 08:50:13
    Od: wasu <w...@g...com>

    On 27 Kwi, 19:34, Pete <n...@n...com> wrote:

    > Jeśli nie zmienia się tytuł ubezpieczenia, to już od jakichś 2-3 lat nie
    > trzeba składać deklaracji ZUS. (jeśli oczywiście opłaca się ZUS tylko za
    > siebie)

    To nie do końca jest tak:

    " Ci płatnicy, którzy nie zgłaszają innych osób do ubezpieczeń oraz ci
    opłacający
    składki jedynie za siebie i osoby współpracujące z nimi, nie mają
    obowiązku składać
    deklaracji rozliczeniowych czy raportów imiennych, jeżeli nie
    nastąpiła żadna zmiana
    w stosunku do okresu poprzedniego"

    A zmianą najczęściej jest zmiana podstawy wymiaru składki - co w
    praktyce oznaczą
    że musisz się zainteresować co miesiąc czy podstawa się nie zmieniła i
    jeśli tak
    to złożyć nową deklarację.

    W.

  • 20. Data: 2009-04-29 08:58:38
    Od: wasu <w...@g...com>

    On 28 Kwi, 13:39, "Boombastic" <b...@p...onet.pl>
    wrote:

    > No skoro ty nie prowadząc działlaności chcesz pouczać doświadczonych ludzi
    > to masz rację EOT.

    Zdecydowanie EOT doświadczony człowieku ..
    znajdz se innego do kłutni, ja mam ciekawsze zajęcia.