  • 1. Data: 2013-11-10 15:24:22
    Temat: złomowisko...
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    Witam,
    lekko OT, ale wiem że jest tu kilka osób z okolic Rybnika...
    Szukam złomowiska w okolicach Rybnika.
    Potrzebuje kupić głównie rury, coś koło 3/4...1" kilkadziesiąt metrów.
    Jakie to będą rury to już mniej istotne, byle były proste i dało się
    spawać.
    Znajdę coś takiego w okolicy?

    Żeby nie było OT to rury potrzebne mi na budowę domu, do zrobienia
    prowadnic do ściągania betonu, oraz na różne inne przydatne narzędzia,
    które mam zamiar uskuteczniać zimowymi wieczorami..

  • 2. Data: 2013-11-10 15:40:16
    Temat: Re: złomowisko...
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    > Znajdę coś takiego w okolicy?
    znajdź sobie złomowiska w odpowiedniku książki telefonicznej. problem
    polega na tym że złomy przyjmują graty od ludzi, a wywożą to co tydzień
    lub 2 - w zależności od natłoku roboty. Tak więc szukając rur, musisz
    odwiedzać złomy ze 2 razy na tydzień.

    ToMasz

  • 3. Data: 2013-11-10 16:38:03
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    W dniu 10.11.2013 15:40, ToMasz pisze:

> [...]
    > polega na tym że złomy przyjmują graty od ludzi, a wywożą to co tydzień
    > lub 2 - w zależności od natłoku roboty. Tak więc szukając rur, musisz

    no właśnie kiedyś zwiedziłem ze trzy skupy, ale ludzie tam zwożą głównie
    puszki, stare rowery czy karnisze...
    Zależało by mi na jakimś lepszym sorcie, a także aby ludzie tam
    pracujący byli chętni do odsprzedaży towaru..

    Ciężko na podstawie "książki telefonicznej" stwierdzić powyższe fakty, a
    szukanie w necie takich miejsc nie jest łatwe, gdyż ichniejszy target
    porozumiewa się innymi drogami komunikacji..

    Ktoś kiedyś, chyba nawet na tej grupie, opisywał super skład, mieli tam
    jakieś materiały chyba z ciepłowni czy innego zakładu przemysłowego,
    towar w super stanie jak dla mnie, ale to było gdzieś daleko, szukam
    czegoś takiego w okolicy..

  • 4. Data: 2013-11-10 18:07:10
    Od: wolim <n...@p...tu>

    http://olmet.pl/

  • 5. Data: 2013-11-10 18:21:25
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    W dniu 10.11.2013 18:07, wolim pisze:
    > http://olmet.pl/

    Dzięki, słyszałem o nich, nie wiem jednak czy wpuszczą na plac kolesia z
    ulicy żeby se jakieś rurki powybierał..
    Wiesz coś może w tym temacie?

  • 6. Data: 2013-11-10 21:01:18
    Od: "Tmek" <T...@d...ek>

    Użytkownik "Albercik" <n...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Dzięki, słyszałem o nich, nie wiem jednak czy wpuszczą na plac kolesia z
    > ulicy żeby se jakieś rurki powybierał..
    > Wiesz coś może w tym temacie?

    Ogolnie jest tak, ze zlom to zlom i trafia tam to co akurat w tej chwili
    wyrzucaja.
    Wiec szukanie zlomu specjalizujacego sie w rurach jest bez sensu.

    A czy wpuszcza czy nie zadzwon czy podjedz, zapytaj.

    Tmek

  • 7. Data: 2013-11-10 21:24:08
    Od: "HANA" <h...@s...com.pl>

> [...]
    > prowadnic do ściągania betonu, oraz na różne inne przydatne narzędzia,
    > które mam zamiar uskuteczniać zimowymi wieczorami..

    Albercik z calym szacunkiem...
    kup sobie kwadratowe profile w najblizszym skladzie stali
    zaplacisz mniej wiecej tyle co za paliwo i rury ze zlomu a bedziesz mial
    material prima sort.

    Andrzej

    www.hana.com.pl
    www.osiedle.olsztyn.pl
    www.bartolty.com.pl

  • 8. Data: 2013-11-10 22:34:47
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu niedziela, 10 listopada 2013 21:24:08 UTC+1 użytkownik HANA napisał:

    > Albercik z calym szacunkiem...
    > kup sobie kwadratowe profile w najblizszym skladzie stali
    > zaplacisz mniej wiecej tyle co za paliwo i rury ze zlomu a bedziesz mial
    > material prima sort.

    Zaplaci 6 x wiecej. Tona stali na skladzie = 3 tys pln.
    Tona stali na zlomie = 500 pln.

    Albercik - ja znam zlom po ktorym mozesz hasac dowoli i wybierac. Nie jest
    jakos specjalnie duzy ale moze cos Ci podpasuje.. Wlasciwie to znam dwa.

    Pierwszy to ul. Pszowska w Wodzislawiu Sl. (dzielnica Kokoszyce). Jadac
    z Wodzislawia na Pszow w Kokoszycach mijasz po lewej kosciol i jest tam
    zaraz po lewej sklep bodaj "majster" (kiedys tam byl GS). To za tym sklepem
    (z 50-100m przed skretem na Zawade).

    Drugi jest w Wodzislawiu na Boguminskiej - jadac od PKSu na Turze - mijasz swiatla
    (jedne, drugie) i po prawej masz targowisko, po lewej biedronke,
    jedziesz kawalek dalej i po lewej jest zlom (malo widoczny) - jest tam
    chyba jeszcze sklep z CB. W kazdym razie tam szukaj - tam zawsze mieli
    wszystko ulozone w kontenerach i w czasie budowy jak szukalem roznych
    metalowych rzeczy to tam moznabylo serio cuda kupic - typu grube rury,
    praktycznie wygladaly jak nowe ze skladu stali zamiast stempli :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 9. Data: 2013-11-10 22:36:16
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu niedziela, 10 listopada 2013 22:34:47 UTC+1 użytkownik Adam napisał:

    > praktycznie wygladaly jak nowe ze skladu stali zamiast stempli :)

    ^ cos mi ucielo zdanie -> kupowalem sporo takich rur zamiast stepli bo
    taniej wychodzily ;-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 10. Data: 2013-11-10 23:01:20
    Od: k...@g...com

> [...]
    >
    > metalowych rzeczy to tam moznabylo serio cuda kupic - typu grube rury,
    >
    > praktycznie wygladaly jak nowe ze skladu stali zamiast stempli :)

    jakoś tanio. W `Łodzi skupują po chyba 70 groszy za kilo a sprzedają 1,20 -1,50 za
    kilo. Złom mam w zasięgu rzutu beretem. Czasami ciekawe rzeczy się trafiają.
    Budowlanka mnie nie interesuje a trudno mi było nie zauważyć z 30 sztuk praktycznie
    nowych kaloryferów. W komplecie były zawory termostatyczne. Po 1,20 za kilo to nawet
    jak by któregoś trzeba by było pomalować to chyba niedrogo. Dwa dni leżały, do huty
    na pewno nie trafiły.