  • 11. Data: 2015-10-15 15:03:46
    Temat: Re: zx54 projekt do "zmniejszenia"
    Od: uciu <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 15 października 2015 14:26:04 UTC+2 użytkownik Myjk napisał:

    > Może jednak zostaw tę kotłownie i postaw tam smoka ziejącego ogniem i siarą

    tak tak:-)
    Po to się buduje chyba nowy dom by mieć wygodniej...by nie bawić się w syfie...
    No chyba, że bym był górnikiem i miał darmowy węgiel:-)

    Do pieca na gaz czy pompy zbiornika nie trzeba dużo miejsca - jakbym miał zmniejszyć
    ten projekt to wejdzie to do spiżarki (po małej korekcie) czy garażu jak pisał Adam.
    Spiżarnia wyglądałaby wtedy podobnie do tej:
    http://z500.pl/thumb/res/rzuty/Z69/Z69_rzut1_1152_0_
    tl_normal.png
    tyle że komin byłby w środku:-) Dodatkowy plus, że znika drugi komin jakby miał być
    kominek - choć walcze z tym by go nie było :-)

    Pozdrawiam

  • 12. Data: 2015-10-17 03:23:27
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Thu, 15 Oct 2015 04:46:21 -0700 (PDT), uciu napisał(a):

    > Zgodnie z pomysłem MYJKA wyszłoby tak:
    > http://i59.tinypic.com/15wl382.png

    Teraz to wygląda jak garaż z przybudówką mieszkalną. Budujesz dla siebie
    czy dla samochodów? Bo przy takim metrażu zdecydowanie te kilkanaście
    metrów bym przeznaczył dla siebie, a jedno auto niech marznie pod wiatą (z
    reguły któreś jest rzadziej używane, nie wiem jak u Ciebie).

    > wstawiłem małe WC pod schody - bedzie to wygodne???

    Będzie OK.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 13. Data: 2015-10-18 19:04:24
    Od: "uciu" <g...@i...pl>

    Użytkownik "BorysPogoreło" napisał w wiadomości grup
    e.net...

> [...]

    > http://i59.tinypic.com/15wl382.png

    > Teraz to wygląda jak garaż z przybudówką mieszkalną. Budujesz dla siebie

    oj tam, oj tam :-)
    jest jeszcze piętro do mieszkania;-)
    a garaz ma bardziej służyć jak warsztat + 1 auto niż 2 auta;-)
    Lubie sobie czasem coś porobić w drewna, czy coś pospawać itp wiec garaz
    bedzie dla mnie drugim domem :-)
    W aucie też lubie grzebać wiec pewni i kanał musi być :-)
    Teraz zdecydowanie mi tego brakuje...by to mieć na miejscu
    2 auta to tam tylko pewnie w zime bym upchnął:-)

    Pozdrawiam
    uciu