  • 231. Data: 2020-08-11 11:30:15
    Temat: Re: Co wybrać?
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Mateusz Viste napisał:

    > Od ew. obrony jest zawodowe wojsko. Cywil chwytający za karabin po
    > pradziadku to po prostu frajer, który dał się omamić
    > pro-narodowościowym hasłom.

    Ta koncepcja zakłada, że to nie ci omamieni będą latać z karabinem.
    Natomiast chętnie wskażą, kto ma dać się zabić za ojczyznę.

    Jarek

    --
    Gdy wyjdzie biskup, pastor, rabin
    Pobłogosławić twój karabin,

  • 232. Data: 2020-08-11 12:12:53
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    > Ta koncepcja zakłada, że to nie ci omamieni będą latać z karabinem.
    > Natomiast chętnie wskażą, kto ma dać się zabić za ojczyznę.

    Ale to już było. Nie raz. Widocznie wciąż mało nas wybito albo za dużo
    czasu już minęło od tamtej pory.

    Ewa

  • 233. Data: 2020-08-11 12:13:48
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    > Dalej już nie pójdzie, bo ludzie,
    > choć powoli, to jednak mądrzeją. To jest *budujące*.

    Obyś miał rację.

    Ewa

  • 234. Data: 2020-08-11 12:14:58
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    > Na przykład jedno moje dziecko wzięło i się wyniosło. Finasowo taka
    > zmiana to nawet jest pewna strata (w możliwościach, bo w jednostkach
    > monetarnych niekoniecznie). Ale nie jest tak duszno.

    Rozumiem, ale to nie jest rozwiązanie ani dla wszystkich, ani dla każdego.

    Ewa

  • 235. Data: 2020-08-11 12:16:34
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 11.08.2020 o 09:40, collie pisze:

    > Twój ból jest większy niż mój... W moich bojach z zawijaniem wierszy
    > w Thunderbirdzie, najpierw zastosowałem "puder na syfa", czyli plik
    > userContent.css w katalogu Chrome (do znalezienia na zagranicznych
    > forach Mozilli), a gdy wrzód nadal się paprał, użyłem ostatecznego
    > rozwiązania kwestii, czyli 40tude Dialog. Zadziałało jak trza. Polecam.

    Aż tak mi nie zależy. Widzę, że u Was te moje wiersze są pozwijane
    (chyba?), a mnie aż tak nie przeszkadzają te długie. Najwyżej będę mniej
    pisać. ;)

    Ewa

  • 236. Data: 2020-08-11 12:18:23
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid>

    2020-08-11 o 11:30 +0200, Jarosław Sokołowski napisał:
    > Ta koncepcja zakłada, że to nie ci omamieni będą latać z karabinem.
    > Natomiast chętnie wskażą, kto ma dać się zabić za ojczyznę.

    Zawodowy żołnierz jest etatowcem. Sam zgodził się na warunki pracy i
    ryzykiem z nią związanym.

    Oczywiście problem może się pojawić, jeśli tego wojska nie ma, lub
    istnieje w symbolicznych ilościach, bo budżet został rozdany w
    ramach akcji omamiania za pomocą wakacji+ czy innych plusów socjalnych.
    No ale nie można przecież mieć wszystkiego.

    Mateusz

  • 237. Data: 2020-08-11 12:20:02
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    > Ale te uwagi były do mnie. To jak mam nie brać?

    Te uwagi były przede wszystkim o mnie, tylko zainspirowane.

    > Gitary to syn co i rusz zamawia. Zaś w zeszłą środę zamówił biurko.
    > Tak wielkie, żeśmy musieli je do wniesienia rozmontować.

    Myślałam, że biurko to po zakupie trzeba dopiero zmontować.

    > Ja zamówiłem
    > kuchenkę. Gazową. Bo mi tu jeden kiedyś narzekał, że mam starą, bez
    > zabezpieczenia przeciwwypływowego.

    No tak, tego do paczkomatu to się faktycznie nie da.

    Ewa

  • 238. Data: 2020-08-11 12:29:24
    Od: collie <c...@v...pl>

    W wtorek, 11.08.2020 o 12:20, FEniks napisał:

    > Myślałam, że biurko to po zakupie trzeba dopiero zmontować.

    Tak się myśli, gdy ma się całe życie do czynienia tylko z meblami
    z taśmy, czyli z paczki.

  • 239. Data: 2020-08-11 12:52:50
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pani Ewa napisała:

    > Ale to już było. Nie raz. Widocznie wciąż mało nas wybito albo za
    > dużo czasu już minęło od tamtej pory.

    Było po wielokroć. Widzę jednak pewną istotną zmianę, która daje
    jakąś nadzieję. Zwykle to wszystkie strony rwały się do wojaczki,
    prześcigały się w zachwytach, jaka to fajna wojna będzie, jak za
    kilka tygodni nakryją tych drugich czapkami a potem to już będzie
    wspaniale. Teraz tylko tu słychać takich, którzy nawołuja do
    zbrojenia się przeciwko sąsiadom.

    Jarek

    --
    -- Posłusznie melduję, panie oberlejtnant, że bardzo się cieszę.
    Będzie to wspaniałe, gdy obaj polegniemy za najjaśniejszego pana

  • 240. Data: 2020-08-11 13:01:49
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 11 Aug 2020 09:40:53 +0200, collie napisał(a):

    > czyli 40tude Dialog. Zadziałało jak trza. Polecam.

    Sprawdza się moje przekonanie. Nic lepszego nie wymyślono (choć i ten ma
    swoje odpały).
    --
    Jacek
    I hate haters.