  • 241. Data: 2020-08-11 13:02:50
    Temat: Re: Co wybrać?
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pani Ewa napisała:

    > Te uwagi były przede wszystkim o mnie, tylko zainspirowane.

    Jest różnica między "o" i "do".

    > Myślałam, że biurko to po zakupie trzeba dopiero zmontować.

    Dużo zależy od biurka.

    > No tak, tego do paczkomatu to się faktycznie nie da.

    Popatrzyłem w hostorię. Dwa tygodnie temu kupiłem kosiarkę. Jeszcze
    wcześniej glebogryzarkę. Dawno temu pralkę, lodówkę. Sporo jest takich
    rzeczy, co się do paczkomatu nie da. Z kolei drobiazgi w rodzaju
    bateryjka czy nasionka listonosz wrzuca do skrzynki.

    Jarek

    --
    -- Wrzuciłeś, Grzesiu, list do skrzynki, jak prosiłam?
    -- List, proszę cioci? List? Wrzuciłem, ciociu miła!

  • 242. Data: 2020-08-11 13:04:04
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 11 Aug 2020 12:18:23 +0200, Mateusz Viste napisał(a):

    > Zawodowy żołnierz jest etatowcem. Sam zgodził się na warunki pracy i
    > ryzykiem z nią związanym.

    Tak, ale każdy w skrytości ducha liczy na to że na niego wojna nie
    trafi.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 243. Data: 2020-08-11 13:05:15
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Jacek Maciejewski napisał:

    > Sprawdza się moje przekonanie. Nic lepszego nie wymyślono
    > (choć i ten ma swoje odpały).

    Wymyślono (czytniki bezodpałowe).

    --
    Jarek

  • 244. Data: 2020-08-11 13:07:47
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pani Ewa napisała:

    > Rozumiem, ale to nie jest rozwiązanie ani dla wszystkich, ani dla każdego.

    To w ogóle jest słabe rozwiązanie. Bo fajnie jest, że sobie można
    jeździć po świecie, mieszkać to tu, to tam. Ale niefajnie, gdy się
    wyjeżdża, bo z rodakami dłużej wytrzymać nie można.

    --
    Jarek

  • 245. Data: 2020-08-11 13:09:10
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 11 Aug 2020 13:05:15 +0200, Jarosław Sokołowski napisał(a):

    > Wymyślono (czytniki bezodpałowe).

    G... prawda. Owszem, nie mają odpałów ale za to trzeba się nauczyć 30
    skrótów i klepać nimi po klawie. Ja jestem myszoklikiem i dla mnie jak
    coś wymaga czegoś więcej niż machnięcia myszą to źle. No i rzecz
    wspaniała - skrypty i gesty myszy.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 246. Data: 2020-08-11 13:22:32
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

> [...]
    > skrótów i klepać nimi po klawie. Ja jestem myszoklikiem i dla mnie jak
    > coś wymaga czegoś więcej niż machnięcia myszą to źle. No i rzecz

    Ludzie uczą się na przykład pływania, a tam też jest sporo ruchów,
    jakie trzeba po kolei wykonać. A jak się już nauczą, to jakoś idzie.
    Ja nie pamiętam żadnych skrótów.

    --
    Jarek

  • 247. Data: 2020-08-11 13:27:29
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 11 Aug 2020 13:22:32 +0200, Jarosław Sokołowski napisał(a):

    > Ludzie uczą się na przykład pływania, a tam też jest sporo ruchów,
    > jakie trzeba po kolei wykonać. A jak się już nauczą, to jakoś idzie.
    > Ja nie pamiętam żadnych skrótów.

    De gustibus non est disputandum :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 248. Data: 2020-08-11 13:27:53
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    > Tak, ale każdy w skrytości ducha liczy na to że na niego wojna
    > nie trafi.

    Jak ostatnio rozmawiałem z zawodowym wojakiem, to twierdził, że
    teraz nie ma tak, że młody na początku wyleguje się w koszarach.
    Ma od razu iść na wojnę (zawsze jakąś na podorędziu mają), a jak
    nie, to niech sobie szuka spokojnej roboty na kasie w Biedronce.

    Jarek

    --
    -- Posłusznie melduję, że ja dlatego nic nie myślę, ponieważ żołnierzom
    w wojsku jest to zakazane. Kiedy przed laty służyłem w 91 pułku, to

  • 249. Data: 2020-08-11 13:33:43
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pani Ewa napisała:

    > Aż tak mi nie zależy. Widzę, że u Was te moje wiersze są pozwijane
    > (chyba?), a mnie aż tak nie przeszkadzają te długie. Najwyżej będę
    > mniej pisać. ;)

    Bądź mądry i pisz wiersze (właściwej długości).

    Jarek

    --
    Niechaj mnie Zośka o wiersze nie prosi,
    Bo kiedy Zośka do ojczyzny wróci,

  • 250. Data: 2020-08-11 14:27:19
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 11.08.2020 o 12:29, collie pisze:

    > Tak się myśli, gdy ma się całe życie do czynienia tylko z meblami
    > z taśmy, czyli z paczki.

    Taki los.

    Ewa