  • 191. Data: 2020-08-10 12:19:10
    Temat: Re: Co wybrać?
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Mateusz Viste napisał:

    > No to może - w ramach samorozwoju - warto zainteresować się grupą
    > es.rec.bricolaje ?

    Pomysł może dobry, zwłaszcza że ruch na grupie jest taki, że się
    człowiek na pewno przy tym samorozwoju nie umęczy.

    --
    Jarek

  • 192. Data: 2020-08-10 12:40:32
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid>

    2020-08-10 o 12:19 +0200, Jarosław Sokołowski napisał:

    > Pomysł może dobry, zwłaszcza że ruch na grupie jest taki, że się
    > człowiek na pewno przy tym samorozwoju nie umęczy.

    Małymi kroczkami!

    Mateusz

  • 193. Data: 2020-08-10 12:45:58
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Mateusz Viste napisał:

    > Małymi kroczkami!

    Manana.

    --
    Jarek

  • 194. Data: 2020-08-10 13:43:57
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2020-08-09 o 22:37, KIKI pisze:

    > Na allegro wszystko jest droższe niż w sklepach www tych samych firm.

    To jest najczęściej tzw trzecia prawda, ceny te same ale najczęściej
    wyższe, płacisz za każdą paczkę bo limit bezpłatnej wysyłki dość wysoki,
    a na koniec komentarz możesz sobie w dee wsadzić bo na stronie
    najczęściej nie ma takiej opcji i sprzedawca jest bezkarny. Do tego na
    alledrogo masz od razu porównanie do innych w cenach jak i w jakości
    obsługi po procentach. Można zajrzeć w negatywne komentarze i ocenić kto
    ma problem, kupujący czy sprzedawca.

    --
    Janusz

  • 195. Data: 2020-08-10 15:37:13
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 10.08.2020 o 00:52, KIKI pisze:
    > W ustawieniu konta newsów klikasz prawym -> Settings i dalej pod spodem
    > Compositions & Addressing i tam jest "Compose messages in HTML format",
    > może jest zaznaczone domyślnie?
    > Zawsz HTML gdzie się pojawi to wyłączam.

    No i tam domyślnie jest ustawione tworzenie w obydwu formatach. Teraz
    znowu zmieniłam na przekształcanie na tekstowy i zobaczymy, może tym
    razem zadziała.

    Ewa

  • 196. Data: 2020-08-10 15:42:09
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 10.08.2020 o 00:26, KIKI pisze:

    > Jak nie będziemy jednolici to nas wybiją jak za czasów WW2 albo i
    > mocniej. Czy ty myślisz, że w takim zwykłym Niemcu nie siedzi nienawiść
    > do nas? A po drugiej stronie to kto jest? Myślisz, że taką lewacką
    > polityką nie utracimy kiedyś ojczyzny? Jak nie my to nasze dzieci albo
    > wnuki?

    Zgodzę się, że im więcej na świecie będzie ludzi myślących w taki sposób
    jak Ty, tym realniejsze jest zagrożenie wybiciem. Ale ja dziękuję za
    taką narodowość, gdzie najważniejszym kryterium przynależności jest
    wyznawanie takich samych poglądów jak mają rządzący.

    Ewa

  • 197. Data: 2020-08-10 15:42:42
    Od: Kadar Oszmanski <o...@g...com>

    niedziela, 9 sierpnia 2020 o 23:19:41 UTC+2 KIKI napisał(a):
    > Ci Hiszpanie vel Anglicy, którzy wystawili swojego w wyborach?

    Kiki! Poważnie piszę.
    K.

  • 198. Data: 2020-08-10 15:44:22
    Od: Kadar Oszmanski <o...@g...com>

    niedziela, 9 sierpnia 2020 o 23:52:25 UTC+2 FEniks napisał(a):
    > Unikasz znajomych? ;-)

    Nie tych, których zapraszam.
    K.

  • 199. Data: 2020-08-10 15:55:31
    Od: Kadar Oszmanski <o...@g...com>

    niedziela, 9 sierpnia 2020 o 23:53:19 UTC+2 FEniks napisał(a):
    > Państwa narodowe to już chyba przeżytek. Może jakieś regiony, powiaty,
    > ale państwa...

    Idea państwa jako organizmu wspólnotowego powstała (jeśli dobrze
    pamiętam) w XVIII w. Nigdy nie była to idea całej społeczności
    tylko niewielkich grup wpływu (czasami bardzo o bardzo szlachetnych
    pobudkach i z pięknymi ideami). Cała reszta społeczeństwa
    interesowała się swoją wsią, dobytkiem ewentualnie posiadłością.
    W dalszym etapie rozwoju społeczeństw idea ta nabierała coraz
    większego znaczenia politycznego. Im więcej grup społecznych
    miało coś do powiedzenia w polityce tym coraz mocniej akcentowano
    coś co nazywano patriotyzmem.
    To co Kiki nazywa interesami narodowymi tak naprawdę są to
    interesy grup a, że przy okazji korzysta na tym cały obszar nazywany
    Państwem to już inna rzecz.
    Od pewnego czasu niektórzy zrozumieli (ale niewielu ich jest), że
    w obecnym systemie ekonomiczno-gospodarczym ważniejsze jest
    koncentrowanie się na skali globalnej a nie lokalnej.
    Jak znikną lasy tropikalne lub roztopią się lodowce to nic nie pomoże
    patriotyzm wschodni, zachodni, czy jakiś inny lokalny. Tylko
    wtedy pospolite ruszenie już nie będzie miało racji bytu. Za późno.
    Moim zdaniem to jest przyszłość polityki i gospodarki.
    K.

  • 200. Data: 2020-08-10 15:57:36
    Od: Kadar Oszmanski <o...@g...com>

    poniedziałek, 10 sierpnia 2020 o 00:24:49 UTC+2 Jarosław Sokołowski napisał(a):
    > jakąś argumentację. Nie, nie ma co doszukiwać się logiki w tym moim
    > działamiu, ani tym bardziej jej oceniać.

    To nie nazywa się logika tylko starość. Im jesteśmy starsi tym mniej chce się nam.
    K.