  • 181. Data: 2020-08-10 00:44:18
    Temat: Re: Co wybrać?
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 10.08.2020 00:35, collie wrote:

    > Nawet tu (już nie mówiąc o forach specjalistycznych) ludzie mówią,
    > że Thunderbird ma problemy choćby z formatowaniem wiadomości, a Ty
    > świergolisz jak potłuczony kanarek, że działa bardzo dobrze. Idź się
    > utop, razem z tym niedorobionym (czy przekombinowanym) "newsreaderem".
    > A jak Cię uratuje Słoneczny Patrol, to zainstaluj sobie 40tude Dialog.
    > Wtedy zrozumiesz na czym polega bardzo dobre działanie news-czytnika.

    Ale przecież działa bardzo dobrze jako czytnik newsów. Nie jest
    przekombinowany i nie robi żadnych problemów. Zawija wiersze, cytuje jak
    należy, wszystko dobrze.

  • 182. Data: 2020-08-10 00:45:06
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    KIKI napisał:

    > Qualcom oddał Eudorę kiedyś jako open source i z niej Thunderbird
    > powstał. Tak mi się wydaje.

    Ostatnie zdanie jest prawdziwe.

    --
    Jarek

  • 183. Data: 2020-08-10 00:52:41
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 10.08.2020 00:44, KIKI wrote:
    > On 10.08.2020 00:35, collie wrote:

    W ustawieniu konta newsów klikasz prawym -> Settings i dalej pod spodem
    Compositions & Addressing i tam jest "Compose messages in HTML format",
    może jest zaznaczone domyślnie?
    Zawsz HTML gdzie się pojawi to wyłączam.

  • 184. Data: 2020-08-10 00:57:33
    Od: collie <c...@v...pl>

    W poniedziałek, 10.08.2020 o 00:44, KIKI napisał:

    > Ale przecież działa bardzo dobrze jako czytnik newsów. Nie jest
    > przekombinowany i nie robi żadnych problemów. Zawija wiersze, cytuje jak
    > należy, wszystko dobrze.

    Nie zawija kiedy trzeba, tylko kiedy mu się chce. Jak myślisz, dlaczego
    ludzie wymyślają te dziwne skrypty "userContent.css" i umieszczają je
    w katalogu Chrome Thunderbirda?

  • 185. Data: 2020-08-10 01:07:11
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    KIKI napisał:

    > Zawsz HTML gdzie się pojawi to wyłączam.

    Da się wyłączyć w Firefoksie?

    --
    Jarek

  • 186. Data: 2020-08-10 01:09:23
    Od: collie <c...@v...pl>

    W poniedziałek, 10.08.2020 o 00:52, KIKI napisał:

    > W ustawieniu konta newsów klikasz prawym -> Settings i dalej pod spodem
    > Compositions & Addressing i tam jest "Compose messages in HTML format",
    > może jest zaznaczone domyślnie?

    Nic już nie klikam - ani prawym, ani lewym - bo kopnąłem w dupę
    to dziadostwo (a taki był ładny, amerykański) i przeprosiłem się
    z Dialogiem.

  • 187. Data: 2020-08-10 03:12:59
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 10.08.2020 00:57, collie wrote:
> [...]

    > Nie zawija kiedy trzeba, tylko kiedy mu się chce. Jak myślisz, dlaczego
    > ludzie wymyślają te dziwne skrypty "userContent.css" i umieszczają je

    Tego nie wiem, powiem prawdę, nie wiem po co. Mam thunderbirda na 10
    komputerach firmowych i kilku w domu. Zawsze używam Portable.

  • 188. Data: 2020-08-10 03:13:35
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 10.08.2020 01:07, Jarosław Sokołowski wrote:

    > Da się wyłączyć w Firefoksie?

    Da się jak przeglądarkę zamkniesz.

  • 189. Data: 2020-08-10 08:24:36
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid>

    2020-08-09 o 14:05 -0700, Kadar Oszmanski napisał:

    > Lubię określenie "trochę". Zawsze mogę powiedzieć - Oczywiście.

    No to może - w ramach samorozwoju - warto zainteresować się grupą
    es.rec.bricolaje ?

    Mateusz

  • 190. Data: 2020-08-10 08:56:44
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 9 Aug 2020 14:15:07 -0700 (PDT), Kadar Oszmanski napisał(a):

    > A Hiszpanie są patriotami.

    Najbardziej to chyba Katalończycy a dalej to Baskowie, nie? :)
    --
    Jacek
    I hate haters.