  • 171. Data: 2020-08-09 23:49:55
    Temat: Re: Co wybrać?
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    > Ja używam TB baaardzo rzadko. Do czytania maili. Do pisania dużo
    > rzadziej. Więc tym bardziej znający się nie jestem. Ale coś sobie
    > przypominam (nie wiem czy słusznie), że można tam wybrać dwie metody
    > pisania: w HTML i w 'plain text'. W tym pierwszym przypadku oczywiście
    > przed wysłaniem do Usenetu odbywa się automatyczna konwersja do tekstu
    > (przy wysyłaniu maila może być różnie). To by mi tłumaczyło takie
    > zachowanie -- może trzeba przestawić metodę pisania na 'plain text'.

    Miałam ustawione wysyłanie na obydwa formaty. Nie wiem, co to w praktyce
    oznacza - przypadkowość? Teraz zmieniłam na tekstowy. Zobaczymy.

    Ewa

  • 172. Data: 2020-08-09 23:51:37
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 09.08.2020 o 23:49, FEniks pisze:

    > Miałam ustawione wysyłanie na obydwa formaty. Nie wiem, co to w
    > praktyce oznacza - przypadkowość? Teraz zmieniłam na tekstowy. Zobaczymy.

    U mnie nic się nie zmieniło.

    Ewa

  • 173. Data: 2020-08-09 23:52:02
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 09.08.2020 o 23:04, Kadar Oszmanski pisze:
    > O, to właśnie mnie powstrzymało przed instalacją. Na szczęście.

    Unikasz znajomych? ;-)

    Ewa

  • 174. Data: 2020-08-09 23:53:17
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 09.08.2020 o 22:35, KIKI pisze:

    > Aż im obcy przejmą kraj. To jest lewackie myślenie, bo jak będzie trzeba
    > bronić ojczyzny to nie będzie komu. Na pewno nie obcy chwycą za broń w
    > obronie kraju, który zasiedlili. Jeszcze go oddadzą najeźcom. Wolność
    > nie jest dana na zawsze, nawet teraz w czasie panowania Jewropy.
    > Wszystko może się zmienić jednego dnia.
    > Państwa narodowe powinny dbać o swoje interesy gospodarcze i demograficzne.

    Państwa narodowe to już chyba przeżytek. Może jakieś regiony, powiaty,
    ale państwa...

    Ewa

  • 175. Data: 2020-08-09 23:53:48
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    > ENTER! :-)

    Oj tam,

    oj tam!

    Ewa

  • 176. Data: 2020-08-10 00:07:01
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pani Ewa napisała:

    > Miałam ustawione wysyłanie na obydwa formaty. Nie wiem, co to w praktyce
    > oznacza - przypadkowość? Teraz zmieniłam na tekstowy. Zobaczymy.

    Nie chodzi o *wysyłanie*, bo nie sądzę, by TB w jakimkolwiek ustawieniu
    wysłał coś w HTML do serwera NNTP. Chodzi o *tworzenie* wiadomości.
    Edytor, który przy tej okazji się pojawia, nie powinien dawać możliwości
    zmiany atrybutów pisma (wytłuszczenie, kursywa), dostępny powinien być
    jeden font o stałej szerokości, na przykład Courier. O, teraz mnie olśniło!
    Może Thunderbird przestawił Ci tego kuriera na paczkomat?

    --
    Jarek

  • 177. Data: 2020-08-10 00:24:48
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pani Ewa napisała:

    > Z tego wszystkiego mi wychodzi, że Ty Jarku w ogóle mało kupujesz,
    > zwłaszcza online.

    To akurat prawda. Zawsze się wcześniej zastanowię, czy to mi jest do
    szczęścia potrzebne i co z tym dalej zrobię, gdy mi (już) na pewno
    potrzebne nie będzie. Do sklepu chodzić nie lubię, nie sprawia mi
    to przyjemności. Z kupowaniem online jest jeszcze inaczej. Czasem
    mi jakoś tak głupio, że z jedna drobną rzeczą kurierzy będą drałować
    przez pół Polski (lub świata). A sklep zarobi na mnie tylko marne
    grosze. Przeglądam więc całą ofertę i zamawiam w tym samym sklepie
    rzeczy, które wyglądaja na przydatne, czasem dorabiam sobie do tego
    jakąś argumentację. Nie, nie ma co doszukiwać się logiki w tym moim
    działamiu, ani tym bardziej jej oceniać.

    --
    Jarek

  • 178. Data: 2020-08-10 00:26:08
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 09.08.2020 23:53, FEniks wrote:

    > Państwa narodowe to już chyba przeżytek. Może jakieś regiony, powiaty,
    > ale państwa...

    Jak nie będziemy jednolici to nas wybiją jak za czasów WW2 albo i
    mocniej. Czy ty myślisz, że w takim zwykłym Niemcu nie siedzi nienawiść
    do nas? A po drugiej stronie to kto jest? Myślisz, że taką lewacką
    polityką nie utracimy kiedyś ojczyzny? Jak nie my to nasze dzieci albo
    wnuki?

  • 179. Data: 2020-08-10 00:27:47
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 09.08.2020 23:28, Jarosław Sokołowski wrote:
    > KIKI opowiada baśnie:

    > Pamiętamy. A ponieważ pamiętamy, to wiemy, że TB powstał z czego innego.
    > Za to Eudora jest nadal.

    Qualcom oddał Eudorę kiedyś jako open source i z niej Thunderbird
    powstał. Tak mi się wydaje.

  • 180. Data: 2020-08-10 00:35:37
    Od: collie <c...@v...pl>

    W niedziela, 9.08.2020 o 23:15, KIKI napisał:

    > TB działa bardzo dobrze.

    Nawet tu (już nie mówiąc o forach specjalistycznych) ludzie mówią,
    że Thunderbird ma problemy choćby z formatowaniem wiadomości, a Ty
    świergolisz jak potłuczony kanarek, że działa bardzo dobrze. Idź się
    utop, razem z tym niedorobionym (czy przekombinowanym) "newsreaderem".
    A jak Cię uratuje Słoneczny Patrol, to zainstaluj sobie 40tude Dialog.
    Wtedy zrozumiesz na czym polega bardzo dobre działanie news-czytnika.