  • 201. Data: 2020-08-10 16:05:01
    Temat: Re: Co wybrać?
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Kadar Oszmanski napisał:

    > To nie nazywa się logika tylko starość. Im jesteśmy starsi
    > tym mniej chce się nam.

    Ja się wcale nie czuję staro. Więc taki nie jestem. Za to cechy,
    z których winika wcześniej opisane zachowanie, przejawiałem od
    dziecka.

    --
    Jarek

  • 202. Data: 2020-08-10 16:05:11
    Od: Kadar Oszmanski <o...@g...com>

    poniedziałek, 10 sierpnia 2020 o 08:24:37 UTC+2 Mateusz Viste napisał(a):
    > No to może - w ramach samorozwoju - warto zainteresować się grupą
    > es.rec.bricolaje ?

    Kiedyś próbowałem poczytać grupy (różne) to gorsze niż .... (dopisz sobie).
    Na takich forach, grupach nie pisze się normalnym językiem.
    K.

  • 203. Data: 2020-08-10 16:14:25
    Od: Kadar Oszmanski <o...@g...com>

    poniedziałek, 10 sierpnia 2020 o 08:56:45 UTC+2 Jacek Maciejewski napisał(a):
    > Najbardziej to chyba Katalończycy a dalej to Baskowie, nie? :)

    Ślązacy są większymi patriotami niż Kiki? Chyba, że Kiki jest ze Śląska.
    Zwykłe interesy ekonomiczne a cała reszta to owce idące za baranem.
    Hiszpanie (oczywiście nie z Katalonii) wyjaśnili mi jak to działa.
    Wiesz, że Puczdemon (Puigdemont) jest Andaluzyjczykiem.
    K.

  • 204. Data: 2020-08-10 16:15:45
    Od: Kadar Oszmanski <o...@g...com>

    poniedziałek, 10 sierpnia 2020 o 12:40:34 UTC+2 Mateusz Viste napisał(a):
    > Małymi kroczkami!
    Małymi kroczkami to do Canossy doszli.
    K.

  • 205. Data: 2020-08-10 16:17:53
    Od: Kadar Oszmanski <o...@g...com>

    poniedziałek, 10 sierpnia 2020 o 16:05:03 UTC+2 Jarosław Sokołowski napisał(a):
    > z których winika wcześniej opisane zachowanie, przejawiałem od
    > dziecka.

    Nie spotkałeś się z określeniem stare dzieci?
    K.

  • 206. Data: 2020-08-10 16:18:22
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pani Ewa napisała:

    > Zgodzę się, że im więcej na świecie będzie ludzi myślących w taki
    > sposób jak Ty, tym realniejsze jest zagrożenie wybiciem. Ale ja
    > dziękuję za taką narodowość, gdzie najważniejszym kryterium
    > przynależności jest wyznawanie takich samych poglądów jak mają
    > rządzący.

    A jeśli uważasz, że 'zwykły Niemiec' całymi dniami myśli o czym
    innym, niż to, jak Cię zabić, to naprawdę źle z tobą...

    Ja już dawno dałem sobie spokój -- wiem, że chorych ludzi nie da
    się przekonać.

    --
    Jarek

  • 207. Data: 2020-08-10 16:23:52
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    > Kiki! Poważnie piszę.

    On też poważnie uważa, że reprezentacja mieszkańców w samorządzie
    terytorialnym to zło wcielone.

    Jarek

    --
    Ein Volk, Ein Reich, Ein Führer.

  • 208. Data: 2020-08-10 16:24:25
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    > Nie chodzi o *wysyłanie*, bo nie sądzę, by TB w jakimkolwiek ustawieniu
    > wysłał coś w HTML do serwera NNTP. Chodzi o *tworzenie* wiadomości.

    W ustawieniach dla konta grup, tworzenie i adresowanie, w opcjach jest
    "ustawienie automatycznego formatowania wysyłanych wiadomości", tam
    opcje wysyłanych wiadomości w formacie tekstowym i przekształcanie na
    tekstowy, jeśli to możliwe.

    O ile pamiętam kiedyś przed nastoma aktualizacjami było po prostu gdzieś
    w narzędziach zawijanie wiersza i już.

    Ewa

  • 209. Data: 2020-08-10 16:46:06
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pani Ewa napisała:

> [...]
    >
    > O ile pamiętam kiedyś przed nastoma aktualizacjami było po prostu
    > gdzieś w narzędziach zawijanie wiersza i już.

    Skonfigurowałem sobie tego Thunderbirda. W menu okienka tworzenia
    wiadomości jest pozycja "Edycja" >> "Zawiń wiersze" ze skrótem
    Ctrl-R. Eksperyment pokazał, że przy przy próbie odpowiedzi
    guglowcowi długowierszowemu wywołanie tej funkcji ładnie formatuje
    cytat i wstawia na początku każdej krótkiej linijki znak cytowania.
    Podejrzewam, że własny tekst niecytowany też zostanie sformatowany
    (u mnie zawija już w trakcie pisania, więc nie mam jak sprawdzić).

    Jarek

    PS
    Dla mnie obcowanie z Thunderbirdem to jednak szok kulturowy.

    --
    A świstak siedzi i zawija w te stebreka.

  • 210. Data: 2020-08-10 16:47:44
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    > Nie spotkałeś się z określeniem stare dzieci?

    To nie ten przypadek.

    --
    Jarek