  • 111. Data: 2019-12-26 22:09:31
    Temat: Re: Fotowoltaika u mnie... brak sensu?
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Z przykrością Budzik stwierdzam że nadajesz sie tylko do wykonywania prostych prac
    ewentualnie kopiowania cudzych prostych rozwiązań. Cała Twoja mądrość oparta jest na
    powtarzaniu tego co marnej jakości Twoi idole sprzedaja jako prawdę objawiona.

  • 112. Data: 2019-12-26 22:25:41
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jesteś w stanie wymienić cztery gatunki wegla używane w przemyśle a następnie wykazać
    że mamy te gatunki w wystarczającej ilości.

  • 113. Data: 2019-12-26 22:37:38
    Od: Piotrek Paradysz <p...@g...com>

    Jesteś w stanie wymienić cztery gatunki wegla używane w przemyśle a następnie wykazać
    że mamy te gatunki w wystarczającej ilości.
    ------
    Po pierwsze: zadaj sobie minimum trudu i skopiuj fragment na który odpisujesz ( tez
    używam Google groups wiec się głupio nie tłumacz )
    Po drugie: wskaż 4 produkty, do których wytworzenia używamy ten węgiel i ich
    produkcja wzrosła o tyle procent o ile import węgla z Rosji

  • 114. Data: 2019-12-26 23:12:45
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 26 grudnia 2019 19:43:39 UTC+1 użytkownik nadir napisał:

    > A to nie jest tak, że odprowadzasz VAT, który płacą Twoi klienci?

    Tak, masz rację. PKB bierze się z sufitu, a kasę rząd sobie drukuje i
    rozdaje obywatelom. Sorry ale nie będę Wam podstaw tłumaczył :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 115. Data: 2019-12-26 23:13:51
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 26 grudnia 2019 19:45:13 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > Korwinowska propaganda?
    > Delikatnie napuszę:
    > UJMIJ
    > bo masz z czego?

    https://www.rp.pl/ForumMSP/305229958-Male-i-srednie-
    firmy-to-glowna-sila-polskiej-gospodarki.html

    --
    Adam Sz.

  • 116. Data: 2019-12-26 23:21:47
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jak możesz coś wytlumaczyc skoro tego nie rozumiesz.

  • 117. Data: 2019-12-26 23:33:41
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jak gowno nie umie pływać to mówi że woda za rzadka. Dlaczego chcesz żebym coś
    tłumaczył i objasnial zanim odpowiedziales na proste pytanie. Może dlatego że nie
    znasz prostej odpowiedzi. I w ten sposób chcesz przekierować dyskusje na inne tory.
    Do tego pouczanie jak bys nie wiedzial do kogo piję. Ale poznaj serce Pana. Dam Ci
    szanse na wyjście z sytuacji. Napisze zeby sie pierdolil na koszt państwa ze swoimi
    uwagami. Masz prawo sie obrazic i nie odpowiadać. Mnie Twoje obrażanie będzie walilo
    bo uważam że z lepiej zgubić madrym niz z głupim znaleźć.

  • 118. Data: 2019-12-26 23:59:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]
    > Cała Twoja mądrość oparta jest na powtarzaniu tego co marnej jakości
    > Twoi idole sprzedaja jako prawdę objawiona.

    Bardzo konstruktywnie i merytorycznie.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Najpewniejszą metodą zachowania tajemnicy jest

  • 119. Data: 2019-12-27 08:13:12
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .12.2019 o 19:43 nadir <n...@h...org> pisze:

    > A to nie jest tak, że odprowadzasz VAT, który płacą Twoi klienci?

    Jak kupuje usługi u innych poddostawców lub podwykonawców to też ten VAT
    płaci.
    Vat płacą wszyscy - jak ktoś dużo kupuje (towarów lub usług) - to dużo go
    zapłaci.
    Klienci pozwalają trochę zapłaconego VATu odzyskać.

    TG

  • 120. Data: 2019-12-27 08:32:18
    Od: Elektrolot <e...@N...pl>

    > Taryfy na przyszły rok są znane. Podobno o jakies 2% maja wzrosnac rachunki
    indywidualnych odbiorców.

    Zgubiłeś jedną cyfrę. W Tauronie podwyżka około 12% dla indywidualnych odbiorców.