  • 11. Data: 2010-05-17 16:40:36
    Temat: Re: Jaka pralka?
    Od: Kuba <q...@o...pl>

    Andrzej S. pisze:

    > Licze na to, ze wszystko co mogloby sie popsuc - juz by to zrobilo :-)
    > A za drugie 500 zl kupilem tamze lodówke Bosch.

    Jak człowiek na cito potrzebuje to nie ma czasu na kombinowanie ze
    źródełkiem - panowie przywiozą, wniosą, podłączą, starą zabiorą, dobrze
    jest.
    ;)
    A tak na poważnie po części dlatego wybrałem najprostszy model żeby nie
    miało się tam co psuć.
    (Mam nadzieję.)

    > pozdro

    Pozdrawiam,
    Kuba

  • 12. Data: 2010-05-17 16:45:01
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2010-05-17 14:26, Kuba pisze:

    > W sumie na jedno wychodzi, a w domu nie ma małych dzieci.

    Ja mam i BOSCH spisuje się rewelacyjnie, jest cichy wygodny w obsłudze
    (duży wyświetlacz) no i na razie mimo częstego prania bezawaryjny.

    > Fakt.
    > ;)

    Mając dzieci można docenić pralkę ładowaną od góry ... wiesz jak korci
    te pokrętło no 5 min przed końcem prania :)

    --
    www.edom.pl - opinie o deweloperach i bankach
    www.just4fun.pl - wyszperane w sieci

  • 13. Data: 2010-05-18 17:39:10
    Od: "Konrad N.S." <n...@o...pl>

    Użytkownik "Kuba" <q...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Za kwotę 2x większą (ok, 1099 w Euro AGD), mam gwarancję 10x
    > dłuższą.

    nowego siemensa/boscha?
    poważnie? o jakich paramtrach (np. obroty wirowania)?

  • 14. Data: 2010-05-19 01:10:11
    Od: Kuba <q...@o...pl>

    Konrad N.S. pisze:

    > nowego siemensa/boscha?
    > poważnie? o jakich paramtrach (np. obroty wirowania)?

    http://www.euro.com.pl/pralki,_Bosch:Siemens,d3.bhtm
    A dokładniej http://www.euro.com.pl/pralki/siemens-wm10a262pl.bht
    ml

    Po zarejestrowaniu masz 5 lat gwarancji.

    Pozdrawiam,
    Kuba

  • 15. Data: 2010-05-19 01:13:39
    Od: Kuba <q...@o...pl>

    ps. Mówię o normalnej gwarancji, nie ubezpieczeniu od awarii.
    http://www.euro.com.pl/artykuly/wszystkie/artykul-5-
    lat-bezplatnej-gwarancji-na-produkty-bosch-i-siemens
    .bhtml

  • 16. Data: 2010-05-19 05:28:40
    Od: "Misiek" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Andrzej S." <A_S@nie_nie.pl> napisał w wiadomości

    > Wykazalem sie odwaga i kupilem uzywanego Siemensa za 500 zl,
    > półroczna gwarancja, firma zajmujaca sie importem czegos takiego
    > z Niemiec. Póki co rozwiazanie uważam za znakomite.

    czyli kupiles ewidentna "wystawke".. Cos co bylo tam uzytkowane x lat
    (pewnie wlasnie cos kolo 5) i...
    "import" z Niemiec hiehiehie.. skup zlomu chciales powiedziec.. i sprzedaz
    na naszym "cudownie chlonnym" rynku

  • 17. Data: 2010-05-19 13:07:26
    Od: "jahi" <j...@w...pl>

    Kuba wrote:

    > Witam grupę,
    >
    > W związku ze zgonem mojej starej pralki, stoję przed zakupem kolejnej.
    > I tu moje pytanie do grupy - produkty jakich firm warto kupować?
    > Bosh, Siemens, AEG?
    > (Wiem że Miele, tylko cena nie taka...) ;)
    > Model w zasadzie obojętny, do "opierunku" 2 dorosłe osoby, czy
    > ładowana z góry czy z boku nie robi różnicy. Generalnie chodzi o
    > niezawodną pracę, nie chcę byle g. które będzie się ciągle psuć.
    >
    > Pozdrawiam,
    > Kuba

    Tak sobie się zastanawiam co dają porady tego typu?
    Jak już interesują mnie opinie innych osób, to dotyczą konkretnego
    modelu. Co mi po opinii na temat firmy, jeśli się okaże, że ten
    konkretny model jest felerny?
    Następna sprawa to czas (czyli niezawodność). Sam mam pralkę, którą
    mogłbym polecić z ręką na sercu, ale ... tego modelu już nie ma w
    produkcji ;) Co Ci po informacji, że moja pralka firmy ... chodzi już 7
    lat bez najmniejszej usterki, jak i tak już jej nie kupisz?
    Nie jest łatwo, ale życzę udanego zakupu ;)

  • 18. Data: 2010-05-19 19:46:24
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    jahi napisał(a):
    > Tak sobie się zastanawiam co dają porady tego typu?
    To nie są porady, tylko czary dla cip ;)
    Przykład:
    "kurwa, napisałem wam jak wyglada ten maly piesek ktorego mialem
    kupic. Kupilem za wasza rada, mial niby byc maly, a teraz jest jak pol
    konia, wy h..e zaj...e!!"
    --
    Krzysiek