  • 11. Data: 2021-02-08 14:23:02
    Temat: Re: PC do CWU
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 8 lutego 2021 o 12:59:58 UTC+1 Budzik napisał(a):
> [...]
    > prawdomownosc oceniałbym nizej.
    > Ale jeżeli cenisz swoja rację nizej to daj znac jakaby to musiałaby
    > stawka zebym mogł sprawdzic w zakładzie twoje kłamstwo.
    > Na razie wyglada to na szukanie powodu dlaczego tej sprawy nie
    > sprawdzic (stawka, rodo srodo), co jasno dowodzi ze po raz kolejny
    > wyszedł z ciebie bałuciarz ;-DDD
    > --
    > Pozdrawia... Budzik
    > b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    > "Tylko niekiedy szczęście bywa darem, najczęściej trzeba o nie wa
    Już Ci kiedyś wytłumaczyłem że jako manipulant nie masz zdolności honorowych. W
    związku z czym żadne zakłady z Tobą ze względów oczywistych nie wchodzą w grę. Teraz
    też manipulujesz. Napisałeś że możesz podać dane osobowe wielu osób które znasz. A to
    nie jest zgodne z prawem. I jak Ci to napisałem to kłamiesz że to moja wina. Żeby
    inni mieli jasność o co chodzi. Robiłeś raban że dużo ludzi ostatnio umiera. Fakt że
    umiera więcej niż w latach poprzednich. Inna sprawa że z wyjątkiem pewnej grupy nie
    mającej wpływu na to że zostana zarażeni reszta zgonów jest na życzenie idiotów co
    nie przestrzegają prostych zasad zachowania higieny na okoliczność wirusa. Ty
    napisałeś zgodnie z prawdą że więcej umiera a ja że te nadmiarowe zgony są z puli
    tych co by umarli w latach następnych i że w następnych latach będzie mniej zgonów.
    Nieopatrznie napisanej w zeszłym roku że w tym się wyrówna. A powinienem napisać że
    następnych latach. I oczywiscie Ty jak ostatni idiota dojebales się do tego roku że w
    2021 ma się wyrównać. O tym że jesteś głupim chujem świadczy to że " dojebales" mi z
    Balutami. Nigdy tam nie mieszkałem. Po mnie takie informacje spływają jak woda po
    kaczkach co grupowemu kundliwi do miski przed buda srają. Mnie tam nic do tego z kim
    się kolegujesz ale śmiesznie było jak się zakolegowales z pizdziakiem. A on Cie za
    chwile przez swoją maszynkę do mielenia baranów przepuścił.

  • 12. Data: 2021-02-08 14:23:31
    Temat: Re: zmielony kogut
    Od: Runt <r...@s...prv>

    W dniu 2021-02-08 o 14:23, kanalia Zenek Kapelinder pisze do budzika:

    > Już Ci kiedyś wytłumaczyłem że jako manipulant nie masz zdolności honorowych.

    buhhhahhahahhahhaa! "honorowy manipulant" sie znalazł. ;-))))

    >O tym że jesteś głupim chujem /.../

    brawo! brawo! tak trzymać! pałą go! i do dołu z wapnem!

    czujesz się dumny zenusiu? co za elokwentne słownictwo! ;-)))

    > Nigdy tam nie mieszkałem. Po mnie takie informacje spływają jak woda po kaczkach co
    grupowemu kundliwi do miski przed buda srają.

    zenusiu, jesteś przywiązany do budy na spręzynie więc "srasz przed budą"
    sobie do michy! lepiej ci smakuje? a moze wiecej żarcia jest? ;-)))

    >Mnie tam nic do tego z kim się kolegujesz ale śmiesznie było jak się zakolegowales z
    pizdziakiem.

    zenusiu, psa w życiu nie miałeś a kolegów szukasz?
    budzika nie znam i nie wiem kto to taki. nie koleguje sie z
    internetowymi bytami a juz z na pewno nie z takimi kanaliami i chamami
    jak ty.

    >A on Cie za chwile przez swoją maszynkę do mielenia baranów przepuścił.

    zenusiu, czujesz się jak zmielony baran? ;-))))

    i tak ma być!

    lobotomia w twoim przypadku to konieczność! ;-))))

    --
    Runt

    Thanks for visiting and have a fantastic day!

  • 13. Data: 2021-02-09 06:59:55
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Już Ci kiedyś wytłumaczyłem że jako manipulant nie masz zdolności
    > honorowych.

    Rozumiem ze to jakas autorefleksja?

    > W związku z czym żadne zakłady z Tobą ze względów
    > oczywistych nie wchodzą w grę.

    nie wchodza w gre bo wyszłoby czarno na białym ze jestes zwykły kłamca
    (o ile ktos ma jeszcze jakies watpliwości)

    > Teraz też manipulujesz. Napisałeś
    > że możesz podać dane osobowe wielu osób które znasz. A to nie jest
    > zgodne z prawem.

    To jest tylko twoja wymowka.
    Nie ma takiego prawa które zabraniałoby za zgoda tych osób podac ich
    dane. Ja nie widze problemu.
    Dla 100tysiecy moge od kazdej takiej osoby do zakładu dołaczyc
    podpisana zgode.

    > I jak Ci to napisałem to kłamiesz że to moja
    > wina.

    Wina? Nie, ty po prostu wiesz ze to było kolejne oszczerstwo i teraz
    kombinujesz.
    A sprawa jest prosta - karty na stoł.

    > Żeby inni mieli jasność o co chodzi. Robiłeś raban że dużo
    > ludzi ostatnio umiera. Fakt że umiera więcej niż w latach
    > poprzednich.

    Nie wiecej a masakrycznie wiecej.
    Srednio umierało 400tysiecy. (w ostatnich 10 latach nawet 390)
    W 2020 umarło prawie 490 tysiecy.
    W takiej Norwegii w 2020 umarło mniej niz w 2019.
    W kategorii nadmiarowych zgonow mamy jeden z najgorszych wyników w UE
    co pokazuje ze dało sie duzo lepiej zarzadzac.

    > Inna sprawa że z wyjątkiem pewnej grupy nie mającej
    > wpływu na to że zostana zarażeni reszta zgonów jest na życzenie
    > idiotów co nie przestrzegają prostych zasad zachowania higieny na
    > okoliczność wirusa.

    Bzdura. Znam wiele osób które sie zaraziły bez swojej winy.
    Bo jaka jest np twoja wina ze ktos przyszedł chory do pracy?
    W jaki sposób oszacowałes ze wiecej zaraziło sie ze swojej winy? Jakies
    badanie czy ssanie brudnego palucha?

> [...]
    > powinienem napisać że następnych latach. I oczywiscie Ty jak
    > ostatni idiota dojebales się do tego roku że w 2021 ma się

    Niestety tak to juz jest ze słowa maja znaczenie.
    Skoro napisałes ze wyrowna sie w 2021 to dlaczego miałbym uwazac ze
    wyrowna sie w 2025.
    Zwłaszcza ze to wpływa na szacowanie strat.
    Co innego stracic srednio rok zycia a co innego 3-4 lata.
    Pomijam juz ze to bzdura bo ludzie którzy umarli mogliby zyc i 5 lat i
    10 a niektorzy i 30.
    Dwóch moich znajomych którzy umarli w 2020 miało ponizej 40 lat.

> [...]
    > ale śmiesznie było jak się zakolegowales z pizdziakiem. A on Cie
    > za chwile przez swoją maszynkę do mielenia baranów przepuścił.

    Nie złapałes ze to był tylko zart nawiazujacy do tego jak pisze do
    ciebie bodaj collie? Smieszne jest tylko to ze z tego posta to co miało
    cie rzeczywiscie obrazic to to ze jestes kłamca i oszczercca. A ciebie
    obraziło ze "bałuciarz". Smieszne.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Czy świat się bardzo zmieni gdy z młodych, gniewnych

  • 14. Data: 2021-02-09 12:43:52
    Od: collie <c...@v...pl>

    W poniedziałek, 8.02.2021 o 14:23, Zenek Kapelinder napisał:

    > O tym że jesteś głupim chujem świadczy to że " dojebales" mi z Balutami. Nigdy tam
    nie mieszkałem.

    Powiedz to ziomalom z Limanki, to będziesz znowu na muszce.

    https://expressilustrowany.pl/lodz-godz-1510-ul-lima
    nowskiego-zdjecia/ar/c1-10532820

    --
    Bez kija i noża nie podchodź do bałuciorza
    (przysłowie łódzkie)

  • 15. Data: 2021-02-09 14:32:01
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    wtorek, 9 lutego 2021 o 06:59:57 UTC+1 Budzik napisał(a):
> [...]
    > b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    > "Czy świat się bardzo zmieni gdy z młodych, gniewnych
    Ani Ty ani kundel nie jesteście mnie w stanie obrazić. Tłumaczyć dlaczego?

  • 16. Data: 2021-02-09 14:41:56
    Od: Runt <r...@s...prv>

    W dniu 2021-02-09 o 14:32, kundel merdający Zenek Kapelinder pisze:

    > Ani Ty ani kundel nie jesteście mnie w stanie obrazić.
    zenusiu, ty sam na siebie jesteś od dawna obrażony ;-))

    > Tłumaczyć dlaczego?
    boś cham który niczego nie rozumie! ;-)))

  • 17. Data: 2021-02-09 16:36:21
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    wtorek, 9 lutego 2021 o 14:50:02 UTC+1 Runt napisał(a):

    > zenusiu, ty sam na siebie jesteś od dawna obrażony ;-))

    > boś cham który niczego nie rozumie! ;-)))
    > --
    > Runt
    >
    > Thanks for visiting and have a fantastic day!
    Temat o tobie pizdziak vel runt dziura w dupie założyli "Niska kultura betonu".

  • 18. Data: 2021-02-09 23:59:09
    Temat: Re: kogutek na rożnie
    Od: Runt <r...@s...prv>

    W dniu 2021-02-09 o 16:36, kanalia i bydlak Zenek Kapelinder pisze:

    > Temat o tobie
    POważnie? ;-)))

    >pizdziak
    jak sie miewa twoja zjełczała łechtaczka? ;0)))

    > vel runt
    vel kogutek ;-))

    >dziura w dupie
    skąd u ciebie zenusiu ta skłonnośc do "dziur w dupie"? ;-))

    > założyli
    Kto zenusiu, kto? - patrz temat ;-)))

    > "Niska kultura betonu".
    beton to ty ;-)))

    P.S. wciąz podbierasz kotom żarcie z tacek i jeździsz hulajnogą? ;-)))

  • 19. Data: 2021-02-24 21:54:00
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 8 lutego 2021 o 08:03:18 UTC+1 Mateusz Bogusz napisał(a):
    powierzchni. Dzisiaj przy -8 na termometrze za oknem w dzień na strychu było +6.
    Teraz jest +1. Jaka wielokrotność mojej stawki proponujesz żeby mnie zachęcić żebym

    Twoja wełna jest lepsza niż moja.

  • 20. Data: 2021-02-24 23:55:31
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

> [...]
    przegrać nie możesz. Pamiętaj że nie ja proponowałem zakład tylko Ty.

    hehe, ja mam płaski dach, strych ma 2 metry wysokości, na dachu
    styropian 10cm, na strychu mam 15 stopni. Jakie Wy macie dachy? Jakie
    ściany?

    ToMasz