  • Data: 2020-07-11 19:52:50
    Temat: Re: Dynks w baterii prysznicowej
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan heby napisał:

> [...]
    ej-metal-8148454166

    > Nie.

    No to pech.

    > Ja też szukam i wyskakują nie spacjelnie pasujące.
    >
    > Mam dwa wyjaśnienia:
    >
    > a) nazwa handlowa jest inna niż "przełacznik", dlatego pytam
    > b) mam nietypowy

    Nazwy handlowe mogą być różne, ale tutaj

    https://allegro.pl/listing?string=prze%C5%82%C4%85cz
    nik%20baterii%20wannowej

    jest sporo różnych występujących pod tą nazwą. Dwojakiego rodzaju
    -- oldskulowo przekęczne, albo pociągane. Nas interesują te drugie.
    Mają w opisach nazwy producentów -- zapewne różnia się w szczegółach.
    Trzeba wiedzieć kto baterię fabrykował. Armatura łazienkowa to nie
    samochód, zapewne emblematu marki na niej nie ma, ale gdyby tak
    podesłać fotkę sprzedawcy, to może dopasuje odpowiedni dynks do niej.

    --
    Jarek