  • Data: 2021-09-16 15:50:39
    Temat: Re: I znowu PV - górny śląsk - cena montażu
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wed, 15 Sep 2021 01:34:57 -0700 (PDT), uciu

    > PC, wentylacja, akwarium, oczyszczalnia, oświetlenie ogrodu, indukcja i reszta -
    mam wszystko na prąd :-)

    U mnie odpadnie akwarium, bo już mnie to nie grzeje -- choć kto wie co się
    synowi ubzdura. ;) Oczyszczalni też nie mam, za to mam zamiar pędzić i
    leżakować piwo, a do leżakowania wykorzystam chłód ODPADOWY (he he he) z
    PC.

    --
    Pozdor
    Myjk