  • Data: 2021-07-20 14:25:53
    Temat: Re: Nowe robale w domu
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    2021-07-20 o 14:12 +0200, Jarosław Sokołowski napisał:
    > No właśnie: jaki? Matematyki oszukać się nie da. Komórki mogą mieć
    > mniej lub bardziej zaokrąglony kształt. Ścianki mogłyby mieć jakieś
    > udziwnienia. Ale budowa musi być na planie siatki sześciokątnej.
    > Nie da się zrobić plastra z pięciokątów czy siedmiokątów.

    Dałoby się natomiast z prostokątów. Możliwe również, że przy czterech
    kończynach plastry w ogóle nie wyewoluowałyby, a pszczoły tzw. domowe,
    osy i szerszenie znalazłyby inny sposób na swoje budownictwo.

    > Suwmiarka była jedną z ulubionych zabawek mojego dzieciństwa. Taką,
    > która była od zawsze. Nie było takiego momentu, że się pojawiła.

    Szczęściarz!

    > Małe dzieci szybko chłoną wiedzę z otaczającego świata. Potem im to
    > przechodzi. Ale jeśli rodzice się postarają, można ten proces
    > opóźnić. Warto o tym pamiętać.

    Jeśli rodzice się starają, to znaczy że w ogóle są - a to już może
    zapewnić pewne fory w życiu. Wychowanie się z rodzicem w liczbie jeden
    może ograniczyć wczesny dostęp do różnych rzeczy, np. suwmiarki. Ale
    nie ma tego złego - późno bo późno, jednak usenet tę lukę naprawił.

    Mateusz