    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Sun, 7 Feb 2021 04:57:20 -0800 (PST)
    Subject: Re: PC do CWU
    From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    niedziela, 7 lutego 2021 o 10:00:03 UTC+1 Budzik napisał(a):
    > Użytkownik Tomasz Gorbaczuk g...@a...pl ...

    > Niekoniecznie.
    > Bo moze strych jest wspolny z innymi sasiadami i sasiedzi beda go grzac
    > przez sufit a pompa bedzie to ciepło zabierała? W koncu z jakiegos
    > powodu jest tam cieplej niz na dworze, prawda?
    >

    > --
    > Pozdrawia... Budzik
    > b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    > "Wolność to tylko jeszcze jedno słowo dla tych,
    > którzy nie mają już nic do stracenia. " Janis Joplin
    Dlaczego wprost nie napisałeś że będę kradł ciepło które sąsiedzi wyrzucają. Otóż nie
    będę albo będę w stopniu niemierzalnym. Sąsiad poszedł po rozum do głowy, czego i
    Tobie życzę, i mnie zmałpował. Ma tak jak ja ok 30 centymetrów wełny mineralnej nad
    sufitem. Jeśli już kogoś okradam to sąsiada co mieszka piętro niżej. Jego mieszkanie
    ma pod 3 metry wysokości. Żeby na poziomie na którym żyje miał 20 stopni to pod
    sufitem ma ok trzydziestu. Tak kiedyś mówił bo zmierzył. Jak wyłączę wszystko to przy
    -10 będę miał ok czternascie stopni. Sprawdzone w realu.