    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Sun, 7 Feb 2021 11:01:26 -0800 (PST)
    Subject: Re: PC do CWU
    From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    niedziela, 7 lutego 2021 o 17:00:01 UTC+1 Budzik napisał(a):
    > Użytkownik Zenek Kapelinder 4...@g...com ...

    > Ja tam nie wiem skąd to cieło to i nie bede uprawiał zadnych
    > insynuacji. Wiem, wiem, to twoj sposób rozmowy i rozumiem twoje
    > zdziwienie.
    > Jak napiszesz skad to ciepło na poddaszu sie bierze to bedziemy
    > wiedziec kto za nie płaci.
    >
    > BTW zakład o niezaszczepionych z grupy 0 cały czas otwarty.
    > Wystarczy tylko ze postanowisz sprawdzic własne insynuacje.
    > --
    > Pozdrawia... Budzik
    > b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
> [...]
    Ze słońca się bierze. Strych to nic innego jak kolektor słoneczny o bardzo dużej
    powierzchni. Dzisiaj przy -8 na termometrze za oknem w dzień na strychu było +6.
    Teraz jest +1. Jaka wielokrotność mojej stawki proponujesz żeby mnie zachęcić żebym
    się założył? Jesteś pewny wygranej to każda wielokrotność jest dla ciebie dobra bo
    przegrać nie możesz. Pamiętaj że nie ja proponowałem zakład tylko Ty.