  • Data: 2023-03-25 08:57:59
    Temat: Re: Pompa ciepła, koszty
    Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 23.03.2023 o 11:38, Janusz pisze:
    > Pewnie teraz lepszą ciężko znaleść, wszystko poszło do góry.

    Ale czy ona nie za duża? No właśnie, już naszych władz broszka aby nie
    było tanio, oni muszą się bawić w dobrych wujków sponsorujących
    inwestycje Polaków a robią nam tylko niedźwiedzią przysługę. To samo
    zresztą z cenami nieruchomości. Nie dają ani na metr zadziałać
    "niewidzialnej ręce rynku".

    >  Zaproponował także modernizację kotłowni
    > Nie rób tego, nie będziesz miał żadnej rezerwy chyba że masz kominek
    > którym ogrzejesz dom przez powiedzmy tydzień dwa.

    Jeżeli chcę skorzystać z "filantropii i dobroci" rządu w postaci dopłaty
    to muszę.