  • Data: 2023-03-25 09:01:23
    Temat: Re: Pompa ciepła, koszty
    Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 24.03.2023 o 16:32, Myjk pisze:
    > Thu, 23 Mar 2023 11:13:01 +0100, Trybun

    > Zależy co w tej cenie jest. Przy obecnych cenach zasobników CWU,
    > buforów, wszelakich złączek, 35000 z montażem to jest normalna cena.
    > 30 tys. usługowo to podejrzanie mało, chyba że to sama PC bez bufora (min.
    > 200L) i bez zasobnika CWU.

    Tego to akurat nie wiem, stanowczo za dużo gadał aby to wszystko
    spamiętać, a spis kosztorysowy opiera się tylko na pc z montażem i
    modernizacji kotłowni.

    > Hymon to taki sam kolos jak Columbus, w większości ceny
    > 50-100% wyższe niż na rynku, robią podwykonawcami, więc
    > generalnie hgw na kogo trafisz.

    Bardzo próbują imponować swoimi związkami z kopaczem Lewandowskim,
    podobno jest znaczącym udziałowcem, praktycznie co kilka zdań to "my i
    Robert"...

    Z tego co mówił to maja własne ekipy zaangażowane na stałe. Ale czy coś
    to może zmieniać, zwłaszcza że w necie są totalnie mieszani z błotem
    przez klientów..