  • Data: 2023-03-25 09:53:37
    Temat: Re: Pompa ciepła, koszty
    Od: Janusz <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2023-03-25 o 09:39, Marcin N pisze:

    > W ogóle się nie martw.
    > Kominek czy "zapasowy piec" to nie są plany awaryjne.
    A co wg ciebie?

    >To pomyłka logiczna.
    Raczej Twoja wypowiedź to pomyłka, kominek juz mi kilka razy uratował
    tyłek jak się piec gazowy zepsuł

    > Kup awaryjnie piecyk gazowy i po kłopocie. Kosztuje grosze,
    Pleciesz głupoty, całe spaliny zostrają w domu razem z wilgocią, taki
    piecyk to dopiero pomyłka, poza tym musi go kupić, kominek ma, kominek
    robi też za dekorację w domu, piecyk raczj nie.

    > zajmuje mało miejsca i śpisz bezpiecznie.
    Z butlą gazową, na pewno :(
    Palnąłeś głupotę taką że aż głowa boli.

    --
    Janusz