  • Data: 2022-03-27 14:55:51
    Temat: Re: co zrobić z szyszkami?
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nikt Ważny pisze:

    > Przy pracach wiosennych zostaje mi zawsze co roku ogromna ilość szyszek
    > z moch sosen. Co z nimi robić? Kompostować, palić czy co jeszcze?

    Jak byłem w szkole podstawowej, to cała klasa na plastyce robiła z szyszek
    Skrzaty Leśne. Mile to wspominam. Jeśli ktoś szyszek ma ogromne ilości,
    może użyć do wysypania podłoża. Tak jak to z korą bywa. Widziałem taki
    ogródek z wysokich traw i innych słońcolubnych roślin. Przetkany jeszcze
    różami. Dobrze to wyglądało. I odobrze się po onych szyskach chodziło.

    --
    Jarek