    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: koncepcja 70m2
    Date: Tue, 01 Jun 2021 19:38:41 +0200
    From: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .06.2021 o 13:40 budynPL <b...@g...com> pisze:

    > nie wiem czy w waszej dyskusji pojawiło się cokolwiek merytorycznego
    > zatem
    > koncepcja taka
    > https://zapodaj.net/797abbe6d88a2.jpg.html
    > 8,29 x 8,28m
    > rzut 70m2 jak prezes kazał, dach 35 stopni, bo u nas mpzp mniej nie
    > pozwala
    > powierzchnia użytkowa 98m2, skosy są ale niewielkie (zawsze jest powyzej
    > 2m)
    >
    > I teraz można gadać - co ma sens, co nie ma, dlaczego elewacja boczna
    > jest brzydka jak noc, i ile to by mogło kosztować.

    Budowałeś/kupowałeś coś w tym roku? - ja od wiosny stawiam różne
    wiaty/altanki/domki letniskowe.
    Cena pokrycia wiaty (sama blacha) wzrosła mi o 1k (5,5k za całość) w ciągu
    dwóch miesięcy. Wycena na dach jest ważna 2 dni :-). Kabel YKY 5x6
    podrożał o 60%, drewno konstrukcyjne podrożało o 50%, wkręty ciesielskie
    podrożały o 50%, cement podrożał o 30%, papa izolacyjna podrożała o 20%
    itp. itd. Ceny wszelakich usług w budowlance to wzrost o 50-100% rok do
    roku. Jeszcze pół roku i za 100k postawi się ale altankę 5x5.
    Kto ma jakiekolwiek rezerwy niech kupuje ziemię/stawia coś na wynajem bo
    za chwilę do biedry będziemy jeździli z taczkami pieniędzy...

    TG