  • Data: 2016-07-09 14:15:25
    Temat: Re: wyliczenie zapotrzebowania domu na ciepło
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 9 lipca 2016 14:05:48 UTC+2 użytkownik ToMasz napisał:

    > napiszcie, jak nie napisaliście w ciągu 24 godzin, to co Was skłania do
    > podzielenia się własnym (sprawdzonym) doświadczeniem?

    Prostowanie bzdur zeby przyszlych pokolen nie oglupiac :)

    > Nie wiemy jaki to dom, nie wiemy jaki duży, nie wiemy z jakich
    > materiałów i jak zostanie zbudowany. To że Wy mało zużywacie, to nie
    > znaczy że jemu i jego rodzinie się to uda.

    Moj dom projektowalem w 2007, a mieszkalem w 2009. Mysle, ze jego dom
    w fazie projektu 10 lat pozniej *POWINIEN* byc jeszcze cieplejszy :)
    Dzisiaj okna 2 szybowe to przezytek i docenia sie gruba izolacje
    (nawet na tej grupie jak pisalem wtedy ze daje 20cm styro to sie ze
    mnie smiali - dzisiaj to standard ;-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.