  • 101. Data: 2021-04-25 16:59:44
    Temat: Re: Szczepiliście się już?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Pete n...@n...com ...

    > Kurczę, to ja Covid lżej przeszedłem. Najgorsze w nim to utrata
    > smaku akurat na Wielkanoc.

    Wielu nie ma tego szczescia.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    H. Jackson Brown, Jr.

  • 102. Data: 2021-04-25 17:04:32
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, Budzik.
    On 25.04.2021 16:59 you wrote:

    > Użytkownik Pete n...@n...com ...
    > Wielu nie ma tego szczescia.

    Mój dawca wirusa - teściowa przez 10 dni leżała z gorączką od 38 rano do
    ponad 40 wieczorem.
    Siłą w nią wmuszaliśmy płyny i coś do zjedzenia.
    Do tego saturacja ok 70%.
    Ale żadnych duszności.

    --
    Pete

  • 103. Data: 2021-04-25 17:21:04
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    niedziela, 25 kwietnia 2021 o 15:25:05 UTC+2 Czarek napisał(a):

    > Tobie wielokrotnie to pisali ale jesteś taki prezydent, że tego nie
    > rozumiesz.
    >

    > --
    > Czarek
    Jesteś pod nową ksywka debil uzyszkodnik czy debil pizdziak vel runt dziura w dupie?
    A może jesteś jakiś nowy debil?

  • 104. Data: 2021-04-25 18:46:21
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Jesteś pod nową ksywka debil uzyszkodnik czy debil pizdziak vel runt dziura w
    dupie? A może jesteś jakiś nowy debil?

    Masz paranoje, a wystarczyłoby abyś przestał ludzi wyzywać i miałbyś
    spokój. Ale jak widać ty lubisz jak cię jebią.

  • 105. Data: 2021-04-25 21:14:49
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    niedziela, 25 kwietnia 2021 o 18:46:24 UTC+2 Uzytkownik napisał(a):

    dupie? A może jesteś jakiś nowy debil?
    > Masz paranoje, a wystarczyłoby abyś przestał ludzi wyzywać i miałbyś
    > spokój. Ale jak widać ty lubisz jak cię jebią.
    Jebią to ciebie i cała twoja rodzinę te psy co po wsi biegają. I nie otwieraj okien
    jak jesteś w domu. Wieśniacy też chcą mieć czyste powietrze.

  • 106. Data: 2021-04-25 21:19:10
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:XnsAD176CF8B668budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1>
    user Budzik pisze tak:

    > Jeżeli chcecie to moge napisać troche doświadczen:

    no pewnie, że chcemy

    chyba nigdy grupy nie posłużyły tak zbożnym celom ;)

    Ja mam drugi strzał w czerwcu i trochę się cykam
    ale chcę latać jak najszybciej. Jeśli powstaną jakieś przepustki czy
    identyfikatory. Po za tym są pomysły no jab no job. Różnie bywa.

    --
    Piter

  • 107. Data: 2021-04-25 21:44:02
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    niedziela, 25 kwietnia 2021 o 17:04:45 UTC+2 Pete napisał(a):

> [...]
    > ponad 40 wieczorem.
    > Siłą w nią wmuszaliśmy płyny i coś do zjedzenia.

    Co robi teściowa że wirusa załapała? Tym trudno się zarazić jak się przestrzega
    prostych zasad. Żadnego holokaustu wśród sprzedawców w sklepach nie było i nie ma
    pomimo tego że specjalnie się oni nie chronią. Porobili im osłony z folii. Większość
    nosi maseczkę na bociana albo na mikołaja. Żeby się zarazić potrzebny jest
    bezpośredni kilku-kilkunasto minutowy bezpośredni kontakt w bliskiej odległości. Ze
    znanych mi że słyszenia przypadków zakażenia wirusem były takie. Syn co nie
    przestrzegał żadnych zasad higieny zaraził rodziców, matka umarła. Sąsiedzi
    stwierdzili że od wnuków nie można się zarazić. Okazało się że można. Ktoś był w
    szpitalu i tam się zaraził, przeżył. Do kogos przyszła na imeniny rodzina.
    Zachorowało z wyjątkiem dzieci 6 osób na osiem. Jedna umarła. O jeszcze kilku
    zakazeniach i kilku zgonach słyszałem ale nie wiem w jaki sposób się zakazili. Wątpię
    żeby stało się to dlatego że przestrzegali zasad.

  • 108. Data: 2021-04-25 21:54:00
    Od: KIKI <y...@p...uu>

    On 25.04.2021 21:44, Zenek Kapelinder wrote:

> [...]
    zakazeniach i kilku zgonach słyszałem ale nie wiem w jaki sposób się zakazili. Wątpię
    żeby stało się to dlatego że przestrzegali zasad.

    To jest całkowita prawda. Przestrzeganie zasad może nie każdego ochroni
    ale na pewno znakomitą większość.
    Takimi działaniami jak spotkania w dużym gronie sami przyczyniamy się do
    zachorowania. Czasem się trafi ktoś ciekawy w sklepie, kto nie chce
    założyć maseczki ani opuścić sklepu i jest awantura.
    Ale na głupotę nie ma lekarstwa. Będzie weekend majowy to zobaczymy
    spędy ludzi uważających, że wirusa nie ma :-)
    Podobno 21% jest zaszczepionych, a 30% nie zamierza się w ogóle szczepić.

  • 109. Data: 2021-04-25 22:15:35
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Tak, spać też.
    I głowa, więc trzeba było jakiś ibufren.
    Zastanawiałem się nad paracetamolem profilaktycznie, ale jakoś się omskło.

    Z kolei domownik po Pfizerze którego nastraszyłem tylko pół dnia słabych wrażeń.

    Ale w robocie po Modernie zgłaszali podobne objawy, z tym że mogą być cechy osobnicze
    lub środowiskowe.

    -----

  • 110. Data: 2021-04-25 22:52:11
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    niedziela, 25 kwietnia 2021 o 21:53:48 UTC+2 KIKI napisał(a):

> [...]
    > spędy ludzi uważających, że wirusa nie ma :-)
    > Podobno 21% jest zaszczepionych, a 30% nie zamierza się w ogóle szczepić.
    Możliwe że już dochodzimy do odporności zbiorowej. Mądre głowy mówiły że żeby ją
    uzyskać ponad 70% musi być odpornych. Do dwudziestu procent jest odpornych z
    urodznieia. Żeby skały srały się nie zaraza. W statystykach są ci co im robili testy.
    Wiele osob przeszło bezobjawowo albo przy śladowych objawach. Oficjalnie zachorowało,
    czyli miało objawy uzasadniające wykonanie testu, 2,7 mln Polaków. Inne mądre głowy
    mówiły że liczba tych którzy przechorowali bez badania może być 8-10 razy większa od
    tych ujętych w statystyki. Wśród tych co się nie chcą szczepić część przeszła
    bezobjawowo albo miała słabe objawy, oni mają przeciwciała jak by byli zaszczepieni.
    Możemy się już zbliżać do odporności zbiorowej. I jeśli nie pojawi się nowy wariant
    wirusa może być już z górki. Ale jak znam życie to się pojawi. Sciagneli jakiegoś
    faceta z rodziną z Indii. Lepiej by było jak by zapłacili za jego leczenie w
    prywatnym szpitalu na miejscu.