  • 11. Data: 2014-10-27 16:03:06
    Temat: Re: 250,- za prad miesiecznie to duzo?
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 27 października 2014 14:45:47 UTC+1 użytkownik Kris napisał:
    > Mam "rozliczenia rzeczywiste" czy jak to się tam nazywa w Energii.
    > Co miesiąc pierwszego poprzez www wpisuje stan licznika a oni mnie fucktura;)
    > Średnio miesięcznie coś koło 200-220zł wychodzi właśnie. Od roku(odkąd kupiłem
    indukcje) rachunki za prąd są wyższe o ok 50zł jak wcześniej.
    > Zerknełem do Ebok-u Energi i wychodzi mi że teraz mam zużycie niewiele ponad 300kWh
    miesięcznie.

    Jak zrezygnowaliśmy z gazu z sieci do gotowania i przeszliśmy na kuchenkę elektryczną
    z płytkami to prąd podskoczył o koszt gazu, może z 5 złotych więcej ale tego wyczaić
    się nie da. Jak prąd z gazem był np 180 to bez gazu też 180. A jednego pasożyta do
    karmienia mniej.

  • 12. Data: 2014-10-27 16:04:26
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 27 października 2014 15:19:47 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:
    > Kris, ale spadlo Ci zuzycie gazu po zamontowaniu indukcji.
    O 100%;)

  • 13. Data: 2014-10-27 16:27:00
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-10-27 15:31, Kris pisze:
    > Butla na dwa miechy wcześniej starczała a koszt butli to 60zł.

    Moze na pomorzu azot do pradu pompuja :-)

    Pozdro.. TK

  • 14. Data: 2014-10-27 17:41:48
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 2014-10-27 o 15:16, Maniek4 pisze:
    > A po kiego chcesz sie doktoryzowac z tego? Srednia i tak da sie ustalic
    > niezaleznie od czynnikow.
    Tak, tak, oczywiście. Zużycie energii nie zależy ani od wielkości
    mieszkania ani od tego, ile osób tam mieszka ani. Wcale nie zależy.
    Jacek

  • 15. Data: 2014-10-27 20:28:50
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2014-10-27 15:19, Maniek4 pisze:

    > No i dzieki Panowie. Czyli jestem gdzies w okolicy sredniej.
    To jeszcze ci podam moje, rodzina 2+2 średnio 190zł/mc grzeję i gotuję
    gazem ,
    z dużych odbiorników to piekarnik, często używany, pralka, zmywarka
    pracują prawie codziennie, pompa głębinowa wody ze studni, tv idzie
    prawi cały dzień (plazma), lodówka, kompresor oczyszczalni, dwa kompy,
    ups i inna drobnica, trochę tego jest, sam się zastanawiałem gdzie mi te
    kwh uciekają i czy nie za dużo, ale jak widzę inni mają podobnie,
    wiadomo kuchnia elektryczna bierze sporo jak ją doliczyć to wyjdzie
    podobnie do Ciebie.
    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 16. Data: 2014-10-27 22:03:30
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-10-27 17:41, Jacek pisze:
    > Tak, tak, oczywiście. Zużycie energii nie zależy ani od wielkości
    > mieszkania ani od tego, ile osób tam mieszka ani. Wcale nie zależy.

    Polecam podstawy statystyki i definicje "srednia arytmetyczna".

    Pozdro.. TK

  • 17. Data: 2014-10-27 22:13:15
    Od: Mruk <t...@g...pl>

    W dniu 2014-10-27 13:56, Jacek pisze:
    > Dom, czy mieszkanie? Jaki metraż? Ile osób? Co grzeje wodę? Na indukcji
    > gotujecie, czy tylko podgrzewacie?
    > Ja na przykład tankuję miesięcznie za 500 zł. Czy to dużo? ;-)

    a to pofarciło Ci się. Ja za 1k. ;P

  • 18. Data: 2014-10-27 22:34:20
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 27 października 2014 22:12:17 UTC+1 użytkownik Mruk napisał:

    > a to pofarciło Ci się. Ja za 1k. ;P

    Na początku miesiąca zatankowałem za stówę i zrobiłem na tym z 20 max 30 kilometrów.
    Jak tak dalej pójdzie to w grudniu następne tankowanie za stówę.

  • 19. Data: 2014-10-28 08:31:52
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    >Zastanawiam sie, czy mam szukac dziury w kablu, czy nie odstaje od reszty?

    560 co dwa miesiace, ale ponadnormatywnie wzgledem sredniem to dwa komputery
    24 na dobe + jeden 16 na dobe, oraz klima (teraz np. grzeje), za to kuchnia
    na gaz

  • 20. Data: 2014-10-28 08:58:13
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2014-10-27 13:52, Maniek4 wrote:
> [...]
    > doszlismy juz do ok. 250 zyli za miesiac. Gotowanie na indukcji.
    > Zastanawiam sie, czy mam szukac dziury w kablu, czy nie odstaje od reszty?

    170/mc
    gotowanie na gazie

    --
    Pozdr.