  • 171. Data: 2014-09-08 19:02:46
    Temat: Re: Ciepła woda
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 8 września 2014 08:11:56 UTC+2 użytkownik Myjk napisał:
> [...]
    >
    > specjalizacji oczyszczanie i uzdatnianie wody. Uczyłem się o wodzie latami
    >
    > (w tym także o zagrożeniach), przemierzyłem trochę oczyszlani i jeszcze
    >
    > więcej stacji uzdatniania wody -- to co piszesz zakrawa na KPINĘ.
    >

    > Zatem powiem krótko, skończ już pieprzyć te swoje farmazony, bo się nóż w
    >
    > kieszeni otwiera od czytania ciebie. Ktoś w to uwierzy i sobie kłopotów
    >
    > narobi, bo ty masz jakąś nową wizję i postanowiłeś się nią podzielić choć
    >
    > zielnego pojęcia o temacie nie masz.
    >

    > PS Na pewno nie działasz na zlecenie jakiegoś koncernu farmaceutycznego?

    Od dawna wiadomo że za inteligencję i możliwość uczenia się odpowiadają inne części
    mózgu. I że u niektórych pomiędzy tymi częściami nie ma połączenia. Pewno jesteś kimś
    takim. Byłeś w stanie się nauczyć, zapewne całkiem nieźle Ci to szło. Nikt Cie nie
    zagnie na tym czego się nauczyłeś. A że nie nauczyli Cie że jak się wali rękami albo
    nogami o wodę to powstaje również aerozol to się dasz powiesić że nie powstaje. I
    nieważne że nieraz to widziałeś albo sam robiłeś. Z komputerowego to by było jak
    pamięć raz zapisana tylko do odczytu bez możliwości modyfikowania zawartości. Nowe
    informacje zapisywane są w pamięci na pozycjach w stosunku do których funkcja
    odczytaj, porównaj nie działa.

  • 172. Data: 2014-09-08 20:30:46
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 8 Sep 2014 10:02:46 -0700 (PDT), k...@g...com

    > A że nie nauczyli Cie że jak się wali rękami albo nogami
    > o wodę to powstaje również aerozol to się dasz powiesić
    > że nie powstaje.

    Nie chodzi o to że nic nie powstaje, ale że dzieje się to wszystko na
    powietrzu, otwartej przestrzeni -- gdzie dyspersja jak i stężenie aerozolu,
    a co za tym idzie bakterii, jest bardzo niskie i nie stanowi zagrożenia
    (podobnie jak niewygrzana część bojlera gdzieś przy dnie).

    Weź sobie zatem zewrzyj połączenie wiedzy (choć ty w tej kwestii nawet tego
    nie masz) oraz myślenia i nie porównuj takiej sytuacji do (zamkniętej
    najczęściej) łazienki, gdzie za pomocą najtańszej słuchawki prysznicowej
    można wytworzyć idealny aerozol w parę chwil i skutecznie się utworzoną
    zawiesiną inhalować.

    To równie głupkowate porównanie jak poprzednie -- tj. stacji uzdatniania
    miejskiej wody wodociągowej do stacji uzdatniania wody na basenie. :> Jak
    zwykle popieprzyłeś skalę i wyszła ci bzdura. :P

    --
    Pozdor
    Myjk