  • 51. Data: 2015-05-06 07:49:14
    Temat: Re: Czajnik elektryczny 0-PL
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2015-05-05 o 23:58, Ikselka pisze:

    > Nie, nie stykam się - instalację wodną w domu oraz klimę w samochodzie
    > regularnie poddaję odpowiedniej konserwacji i dezynfekcji, a w plastiku nie
    > gotuję.
    > http://www.budujemydom.pl/woda-i-kanalizacja/18352-z
    walczanie-bakterii-legionella-w-instalacji-domowej

    > Coś jeszcze chcesz wiedzieć?

    Cóż, tak myślałem, że nie zdajesz sobie sprawy ze wszystkich zagrożeń.

  • 52. Data: 2015-05-06 17:20:26
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 06 May 2015 07:49:14 +0200, cef napisał(a):

    walczanie-bakterii-legionella-w-instalacji-domowej

    > Cóż, tak myślałem, że nie zdajesz sobie sprawy ze wszystkich zagrożeń.

    Uff.
    --
    XL
    Kim jest ten fajny gość?

  • 53. Data: 2015-05-06 21:55:05
    Od: wolim <n...@p...tu>

    W dniu 2015-05-04 o 22:55, Ikselka pisze:

    > Zużywanie powłoki polega na jej matowieniu (osad) - właśnie z powodu
    > zakamienienia zmieniam grzałki, żeby nie traktować ich kwasem i w efekcie
    > NIE spożywać trujących związków - bo tylko w postaci związków metale z
    > grzałki mogą przejść do roztworu :->

    Raz piszesz, że wymieniasz, bo się przepalają, innym razem, że
    profilaktycznie, ze względu na zużywanie się powłoki galwanicznej.

    To jak jest po prawdzie?

    Pozdrawiam,
    MW

  • 54. Data: 2015-05-06 22:10:32
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 06 May 2015 21:55:05 +0200, wolim napisał(a):

    > Raz piszesz, że wymieniasz, bo się przepalają, innym razem, że
    > profilaktycznie, ze względu na zużywanie się powłoki galwanicznej.
    >
    > To jak jest po prawdzie?

    Przepalają się, ponieważ powłoka się zużywa (matowieje - od kamienia) _AND_
    w końcu ponieważ są zbyt zakamienione - a ja nie odkamieniam. Nie wiem,
    czego nie rozumiesz.

  • 55. Data: 2015-05-06 22:16:41
    Od: wolim <n...@p...tu>

    W dniu 2015-05-06 o 22:10, Ikselka pisze:

    > Przepalają się, ponieważ powłoka się zużywa (matowieje - od kamienia) _AND_
    > w końcu ponieważ są zbyt zakamienione - a ja nie odkamieniam. Nie wiem,
    > czego nie rozumiesz.

    Nie rozumiem tutaj użycia słowa _profilaktycznie_.
    Ale widocznie mamy różne wyobrażenia znaczenia tego słowa.
    Albo znowu zaczynasz fantazjować.
    Wróć na ziemię, bo czasami fajnie poczytać Twoje przepisy, a takimi
    wpisami kompletnie się kompromitujesz.

    Pozdrawiam,
    MW

  • 56. Data: 2015-05-06 22:38:00
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 6 maja 2015 22:17:14 UTC+2 użytkownik wolim napisał:

> [...]
    > Albo znowu zaczynasz fantazjować.
    > Wróć na ziemię, bo czasami fajnie poczytać Twoje przepisy, a takimi

    Stawiam złote szpilki z brylantami do krawatów przeciwko gwoździom że przepisy są
    gdzieś wynalezione. Przechodzą drobną modernizację słowną i są wklejane na kuchni.
    Celem jest brylowanie w towarzystwie. Z czajnikiem ten sam scenariusz. Pokazać jaka (
    a może jaki) jest perfekcyjna w tym co robi.

  • 57. Data: 2015-05-06 22:44:52
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 6 May 2015 13:38:00 -0700 (PDT), k...@g...com napisał(a):

> [...]
    Celem jest brylowanie w towarzystwie. Z czajnikiem ten sam scenariusz. Pokazać jaka (
    a może jaki) jest perfekcyjna w tym co robi.

    Nie czytaj i nie korzystaj - i brylantów nie stawiaj, bo cię na nie do tej
    pory nigdy stać nie było.

  • 58. Data: 2015-05-06 22:46:35
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 06 May 2015 22:16:41 +0200, wolim napisał(a):

    > Nie rozumiem tutaj użycia słowa _profilaktycznie_.

    To znaczy wymieniam zużytą, ZANIM się przepali z powodu przegrzania
    (kamień).
    Czegoś jeszcze nie rozumiesz?

    > Ale widocznie mamy różne wyobrażenia znaczenia tego słowa.

    Raczej nie czytasz ze zrozumieniem.

    > Albo znowu zaczynasz fantazjować.
    > Wróć na ziemię, bo czasami fajnie poczytać Twoje przepisy, a takimi
    > wpisami kompletnie się kompromitujesz.

    Nie czytaj moich. Wybór jest duży.

  • 59. Data: 2015-05-06 23:06:01
    Od: wolim <n...@p...tu>

    W dniu 2015-05-06 o 22:38, k...@g...com pisze:

> [...]
    Celem jest brylowanie w towarzystwie. Z czajnikiem ten sam scenariusz. Pokazać jaka (
    a może jaki) jest perfekcyjna w tym co robi.

    Nie przesadzaj. Nawet jakby miały być kopiowane i moderowane, to i tak
    często stanowią ciekawą skarbnicę wiedzy. Ja nie mam klapek na oczach i
    nie postrzegam wszystkiego w biało-czarnych kolorach. Dlatego lubię
    Iksełkę, choćby za jej wyrazistość, ale przyznaję, że czasami prawi
    herezje. Ze zdjęć, które widziałem gdzieśtam, z wypowiedzi, które dane
    mi jest czytać od dobrych kilkunastu lat, wyrobiłem sobie swoją wizję
    Iksi i te kilka postów pisanych przez nią, być może w jakiejś niemocy,
    raczej nie jest w stanie mi tego wyobrażenia przewrócić. To jest, mimo
    wszystko, fajna dziewucha, ma swój styl, swój pomysł na życie. I to jest
    istotne. A że czasami potrafi przywalić jakąś herezją... kto z nas w
    chwili słabości nie jebnął czegoś kompromitującego, niech pierwszy rzuci
    kamieniem :) Nie mniej, lubię ją od czasu do czasu podkurwić, ale to
    bardziej z sympatii, choć lekko przekornej... [Sorry Ixi, że na Twoj
    temat tak się tu rozpisałem, ale grupy rządzą się swoimi prawami].

    Ty też często piszesz bzdury, ale toleruję to, bo także jesteś jakąśtam
    osobowością na grupach. Cham i prostak, ale pożyteczny, bo czasami
    zmusza do myślenia :) Bez urazy, oczywiście, bo mimo wszystko Ciebie
    także darzę sympatią. Nie mniej, wolałbym, żebyś nie obrażał innych,
    zwłaszcza tych, którzy bywają tutaj od nastu lat i mają, mimo wszystko,
    jakąś pozycję ugruntowaną. Bo to tak, jakbyś przyszedł do pradziadków na
    nieproszone imieniny i dał w pysk seniorowi rodziny. Bez względu na jego
    poglądy i inteligencję, zwyczajnie nie wypada.

    Ja generalnie lubię ludzi wyrazistych.

    Pozdrawiam,
    MW

  • 60. Data: 2015-05-06 23:49:44
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 6 maja 2015 23:06:06 UTC+2 użytkownik wolim napisał:

> [...]
    > nieproszone imieniny i dał w pysk seniorowi rodziny. Bez względu na jego
    > poglądy i inteligencję, zwyczajnie nie wypada.

    Była by fajna ale charakter ma chujowy. Nie można tak postępować ze jak się gdzieś
    wpakuje na minę to i tak musi mieć racje nawet jak jej nie ma. Z wymianą grzałki co
    pół roku kłamie. Chciała błysnąć jaka jest mądra itd. A wyszła na kłamczuchę.