  • 11. Data: 2018-10-04 12:27:27
    Temat: Re: Czym uszczelnić szybe kominkową?
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2018-10-03 22:25, Sebastian Biały wrote:
    [...]
    > Nie wiem czy sa jakieś niesmierdzące slikiony, ale tempeartura szyby
    > chyba jednak przekracza 150.
    Może coś takiego:
    http://www.e-budowlane.com.pl/silpac-gasket-1200c-si
    likon-wysokotemperaturowy-uszczelniacz-kominkowy-120
    0c-300ml-p-2762.html?
    Używałem do uszczelnienia połączenia czopucha starego kotła węglowego z
    kominem. Nie zauważyłem, aby śmierdział. Aczkolwiek nie jest to ,,zwykły"
    silikon, tylko chyba coś na bazie szkła wodnego. W przeciwieństwie do
    zwykłego silikonu, po utwardzeniu rzeczywiście robi się twardy.