  • 101. Data: 2017-12-11 23:09:01
    Temat: Re: Do Zenka: fotele kinowe
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 11 grudnia 2017 22:53:43 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Nie myslales o OLED.?

    Do prostego ekranu jak dla mnie - za drogi w stosunku do efektu. Zresztą
    tu nie chodzi tylko o sam fakt, że siedząc lekko z boku sam obraz jest
    gorszej jakości (z powodu różnicy w kątach patrzenia) tylko po prostu taki
    ekran nadaje się jedynie do patrzenia na wprost i wynika to z jego
    kształtu ;) Moim zdaniem lepiej dopłacić do większego płaskiego ekranu niż
    rajcować się krzywym, krzywe to były CRT w latach 90tych :D
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 102. Data: 2017-12-11 23:16:43
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-12-08 o 01:48, Piotrek Paradysz pisze:
    > Z iPhone jest jeden problem - działa ;)

    Można polemizować.

    Spróbuj przykładowo w nawigacji zmienić język na inny, niż system sobie
    umyślił.
    Spróbuj włożyć kartę SD.
    Spróbuj wymienić baterię.
    Spróbuj sobie posłuchać muzykę, którą masz gdzieś (np. na laptopie) wgraną.

    Nie mam, nie używam i nie znam, ale klienci co jakiś czas donoszą mi o
    nowych nie-możliwościach ;) tego systemu.

    Z mojego subiektywnego punktu widzenia jest to sprzęt absolutnie
    niewystarczający. Nie wziąłbym go nawet za darmo.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 103. Data: 2017-12-12 12:14:21
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 8 grudnia 2017 01:48:08 UTC+1 użytkownik Piotrek Paradysz napisał:
    > Z iPhone jest jeden problem - działa ;)

    Byle jak
    http://www.telepolis.pl/wiadomosci/iphoney-zwalniaja
    -za-sprawa-starzejacej-sie-baterii,2,3,40798.html

  • 104. Data: 2017-12-12 16:07:52
    Temat: Do Zenka: fotele kinowe
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Co z fotelami?

  • 105. Data: 2017-12-12 22:17:31
    Od: nadir <n...@h...org>

    > Co z fotelami?

    Taki długi wątek i nadal nic:)

  • 106. Data: 2017-12-12 22:57:24
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-12-12 o 22:17, nadir pisze:

    > Taki długi wątek i nadal nic:)

    Niestety, nadal nic nie wiadomo.
    Ale to jeszcze nic, niektóre tematy (wymiana żarówek, wybór koloru
    farby) ciągną się tam miesiącami. A są i tematy od dwóch lat nie popchnięte.
    Taki lokalny folklor ;)

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 107. Data: 2017-12-13 01:47:54
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Czy to ma byc elektryczny fotel?

  • 108. Data: 2017-12-13 10:20:46
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    > Czy to ma byc elektryczny fotel?

    Elektryczny? ;)
    Owszem, widziałem taki i testowałem wiele lat temu u znajomego (dawna
    Klinika Dźwięku) - kosztowało to koszmarne pieniądze, ale miało sporo
    *działających* programów do masażu.

    Te, o których myślę, to typowe "składane" kinowe. O tyle dobrze, że
    praktycznie bezpośrednio po remoncie i wymianie wykładziny, może jeszcze
    nie zdążyły mieć widza. A część rzeczy ma być (oraz już została)
    sprzedawana, bo budynek idzie do remontu i modernizacji.

    Jak chcesz więcej info, to pisz na a.g (małpa) poczta.onet.pl ale w
    temacie daj [kino] - koniecznie w nawiasach, tak, jak napisałem.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 109. Data: 2017-12-13 13:03:12
    Od: maniek4 <r...@a...tyb>

    W dniu 2017-12-12 o 12:14, Kris pisze:

    > Byle jak
    > http://www.telepolis.pl/wiadomosci/iphoney-zwalniaja
    -za-sprawa-starzejacej-sie-baterii,2,3,40798.html

    Tlumacza to dluzszym czasem dzialania kosztem wydajnosci.
    Ale.. Ogladalem z synem ostatnio zdjecia z naszych wakacji jakie robil
    telefonem iP SE. Powiem szczerze - pieknie, pieknie. Trudno rozpoznac co
    bylo robione aparatem a co telefonem. Co mnie zdziwilo, w porze miedzy
    zachodem slonca a wschodem ksiezyca zrobil wcale nie gorsze zdjecia jak
    ja aparatem, ogladane na tablecie 8". Wiadomo szumy wieksze itp., ale
    jak na takie warunki i nie majac nic innego pod reka da sie tym
    telefonem zrobic calkiem fajne zdjecia zaraz po zachodzie slonca. Nie ma
    wcale tak wiele konkurencyjnych telefonow robiacych tak dobre zdjecia
    bez grzebania w ustawieniach. A innych telefonow 4" robiacych takie
    zdjecia nie ma w ogole.

    Pozdro.. TK

    ---
    Avast.

  • 110. Data: 2017-12-13 14:06:17
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 13 grudnia 2017 13:03:01 UTC+1 użytkownik maniek4 umacza to dluzszym
> [...]
    > wcale tak wiele konkurencyjnych telefonow robiacych tak dobre zdjecia
    > bez grzebania w ustawieniach. A innych telefonow 4" robiacych takie

    Biorąc pod uwagę że tego SE nowego mozna już kupić za 1000zł to jak ktoś lubi
    telefonem focić może to byc jakies wyjscie
    .