  • 121. Data: 2017-07-28 21:28:20
    Temat: Re: Dom w stanie surowym od 20 lat?
    Od: MK <m...@b...cn>

    W dniu 26.07.2017 o 12:18, Adam Sz. pisze:

    > Taki dom to skarbonka bez dna. Nie mowiac juz o tym, ze zyjesz pozniej w
    > ciaglym remoncie. Nowy dom to 20-30 lat bez wiekszych awarii.
    >
    > Coz - podobnie jak z samochodem. Mozna kupic stary i wiecznie w niego wkladac
    > kase u mechanikow, a mozna nowy i jezdzic 10 lat bez ani jednej awarii.
    > Mozna tez kupic stary i zrobic remont generalny i tez jezdzic 10 lat bez
    > awarii - tyle, ze taki remont bedzie drozszy niz kupienie nowego z salonu.
    >
    > Analogia chyba dosc trafna :)

    Trochę bez sensu piszesz.
    Jak Twój dom będzie miał 20-30 lat to spodziewasz się serii większych
    awarii?
    Jeśli tak to po kija postawiłeś mury w ciężkiej technologii?
    Takiego kanadyjczyka wystarczy podpalić, potem pozamiatać i można
    stawiać od nowa ;) Wg Ciebie będzie taniej i lepiej.

  • 122. Data: 2017-07-28 21:39:11
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu piątek, 28 lipca 2017 21:28:40 UTC+2 użytkownik MK napisał:

> [...]
    > Takiego kanadyjczyka wystarczy podpalić, potem pozamiatać i można
    > stawiać od nowa ;) Wg Ciebie będzie taniej i lepiej.

    Tynki, wylewki dalej bede mial proste. To jest szkielet, podstawa domu.
    Pokaz mi stary dom w ktorym to wszystko jest zrobione na tip top.
    Kiedys nie mieli takich narzedzi - tynki kladli recznie, wylewki robili
    z betoniarki. Za 30 lat spodziewam sie wymiany wyposazenia, rynien,
    podlog etc. Bo sciany dalej beda proste :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 123. Data: 2017-07-29 09:12:25
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu piątek, 28 lipca 2017 13:36:45 UTC+2 użytkownik Myjk napisał:
    > Toyka ma ile, ze 180-200KM z 2.2 a Octavia miała 90KM z 2.0? Nózka odrazu
    > lepiej chodzi na gazie Toyki to i spalanie się odznacza.

    Widzę że masz mnie za głąba, który pomiaru nie umie poprawnie zrobić :>
    Moc i pojemność nie ma tu kompletnie nic do rzeczy, jadąc spokojnie
    z rodziną nad morze z prędkością 90-110 bez zbędnego hamowania
    i przyspieszania octavią zrobiłem 1150km na baku (cała wycieczka bez
    tankowania). Jadąc tojotą w IDENTYCZNY sposób baku wystarcza na połowę
    trasy. Baki takie same, 55L.

    > Ja też mam średnio
    > 9 ostatnio (przez krótkie odcinki), ale jak poszanowałem gaz kiedyś to w w
    > Wawie po korkach schodziłem do 7, a nawet 6.5. No ale kto tak jest w stanie
    > jeździć jak pod maską tyle koniuf!

    Ja np. Specjalnie wiele razy jechałem "eską" jednostajnie pod 100km/h
    całą trasę, hamulca nie dotknąłem ani razu. Nie spalił mniej jak 8,5.

    L.

  • 124. Data: 2017-07-29 21:53:38
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 28 lipca 2017 15:53:24 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:
    > To przecież jedna grupa :-)

    > Polecam!
    Pomęczyłeś google jak się te nalepki euro ileś tam zdobywa?

    Wyjdź z tej serwerowni, przerwij hibernacje i zobacz jak to w realu wygląda
    Euro ile tam auto Twojej żony ma? Nówka nieśmigana niby ale na dzień dobry oszukali;)
    Tak sobie gdybam że auto rocznik 2016(grudzień 2015;)) a realnie tak samo
    zanieczyszcza jak moja nastoletnia Multipla
    Ale w papierach wpisali Euro 4 czy tam 5;)

  • 125. Data: 2017-07-29 22:56:21
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu sobota, 29 lipca 2017 21:53:40 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Pomęczyłeś google jak się te nalepki euro ileś tam zdobywa?

    Sprawdza się emisję spalin i innej chemii :)
    Można to zrobić także przy każdym przeglądzie - jeżeli nie wierzysz
    producentowi :-) Wsadzą w rurę rurę i wyjdzie.

    > Wyjdź z tej serwerowni, przerwij hibernacje i zobacz jak to w realu wygląda

    Wyjdź z PRLu i zobacz jak wygląda współczesne życie - trochę się zmieniło!

    > Euro ile tam auto Twojej żony ma? Nówka nieśmigana niby ale na dzień dobry
    oszukali;)

    Ważne, że mogłem w tym roku wsadzić graty do bagażnika i przejechać 2 tys
    km do Chorwacji nie martwiąc się, że coś padnie, a assistance na samochód
    starszy niż 15 lat nie dostaniesz nigdzie :-)

    > Tak sobie gdybam że auto rocznik 2016(grudzień 2015;)) a realnie tak samo
    zanieczyszcza jak moja nastoletnia Multipla
    > Ale w papierach wpisali Euro 4 czy tam 5;)

    Myśleć możesz wszystko - fakty są zupełnie inne :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 126. Data: 2017-07-30 09:45:33
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 29 lipca 2017 22:56:23 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > a assistance na samochód
    > starszy niż 15 lat nie dostaniesz nigdzie :-)

    Pewny jesteś?
    Znowu coś napisałeś bez sprawdzenia
    Ja np mam od lat assistance na mnie- nieważne jakim autem w danej chwili jeżdżę.

  • 127. Data: 2017-07-30 09:47:51
    Od: Kris <k...@g...com>

> [...]

    > Można to zrobić także przy każdym przeglądzie - jeżeli nie wierzysz
    > producentowi :-) Wsadzą w rurę rurę i wyjdzie.
    No i wyszło
    Ci co pokupywali auta z Euro6 niby teraz wyszło że mają Euro4 albo i niżej;)
    Sprawdź swoje;)