  • 21. Data: 2018-10-11 00:42:33
    Temat: Re: Dom w technologii szkieletowej
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu środa, 10 października 2018 20:10:22 UTC+2 użytkownik Tomasz napisał:
    > Nogi to on ma prawdopodobnie normalne.
    > Z praw fizyki wynika a ja to wiem z wieloletniego
    > doświadczenia we własnym domu, ze jeśli podłoga jest na
    > styropianie to w sezonie grzewczym ma tą sama temperaturę co
    > powietrze w domu.

    Chyba jaja sobie robisz. Masz podłogę o temperaturze 19C, odpalisz
    np. kominek który podgrzeje powietrze do 24C, za cholerę ta podłoga
    nie będzie miała 24C choćbyś czekał tydzień.

    L.

  • 22. Data: 2018-10-11 02:42:29
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 11.10.2018 00:42, Lisciasty wrote:
    >, ze jeśli podłoga jest na
    >
    > Chyba jaja sobie robisz. Masz podłogę o temperaturze 19C, odpalisz
    > np. kominek który podgrzeje powietrze do 24C, za cholerę ta podłoga
    > nie będzie miała 24C choćbyś czekał tydzień.

    Oczywiście, że nigdy nie osiągnie 24. Zawsze będzie zimna.

    Jedno wam tylko powiem, że teraz bym tylko robił podłogówkę, do tego
    własne ujęcie wody i szambo biologiczne żeby z dziadami nie podpisywać
    żadnych umów na nic.

  • 23. Data: 2018-10-11 06:57:50
    Od: Tomasz <j...@g...com>

    W dniu 2018-10-11 o 00:42, Lisciasty pisze:

    > Chyba jaja sobie robisz. Masz podłogę o temperaturze 19C, odpalisz
    > np. kominek który podgrzeje powietrze do 24C, za cholerę ta podłoga
    > nie będzie miała 24C choćbyś czekał tydzień.
    >
    > L.

    W sezonie zimowym nigdy nie odpalam kuchnio-pieca on jest
    rozpalany w październiku a wygaszany w kwietniu, tak wiec
    temperatura powietrza jest w miarę stała przez pół roku.
    Moj dom nie jest domkiem letniskowym tylko stale zamieszkały
    przez cały rok.
    --
    Tomasz

  • 24. Data: 2018-10-11 07:01:36
    Od: Tomasz <j...@g...com>

    .jpg?dl=0

    > To fotka to z jakiegoś drona?

    Tak, wykonuje z tego drona zdjęcia codziennie do kroniki budowy.

    --
    Tomasz

  • 25. Data: 2018-10-11 07:16:37
    Od: Tomasz <j...@g...com>

    W dniu 2018-10-10 o 21:45, nadir pisze:

    .jpg?dl=0

    > Jeżeli to nie tajemnica, to ile kosztuje taki "gotowiec" i
    > ile masz tam metrów?
    > W ogóle możesz coś więcej napisać, jakie i ile ocieplenia,
    > co na dach?

    Taki gotowiec kosztuje 99 tys. zł netto + 8% VAT jeśli jest
    w granicach 100 km od wytwórni. Jeśli odległość jest większa
    to trzeba doliczyć koszt transportu i zakwaterowanie 3
    robotników na 6 tygodni. Na zewnątrz jest wykańczany na
    gotowo - ocieplenie, tynki okna, drzwi, komin dach, rynny a
    wewnątrz pozostaje szkielet do samodzielnego wykończenia.
    W cenie jest 8 cm ryflowanego styropianu plus tynk a
    wewnątrz możesz dać miedzy belki 15 cm wełny mineralnej i
    karton- gips lub coś innego.

    --
    Tomasz

  • 26. Data: 2018-10-11 07:58:59
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .10.2018 o 07:01 Tomasz <j...@g...com> pisze:

    > Tak, wykonuje z tego drona zdjęcia codziennie do kroniki budowy.

    Jaki model?

    TG

  • 27. Data: 2018-10-11 08:14:04
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2018-10-10 o 20:46, KIKI pisze:
    > Ja tam bym te działówki strzelił z Ytonga:-) Nie będzie wiało ani nie
    > będzie słychać przez ściany.

    Mam działówki szkieletowe. Idę o zakład, że mam lepszą izolację
    akustyczną od murowanych.
    Szkielet też się da wytłumić, gdy zna się prawa fizyki.

    --
    MN

  • 28. Data: 2018-10-11 08:26:06
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu czwartek, 11 października 2018 07:16:41 UTC+2 użytkownik Tomasz napisał:
    > W cenie jest 8 cm ryflowanego styropianu plus tynk a
    > wewnątrz możesz dać miedzy belki 15 cm wełny mineralnej i
    > karton- gips lub coś innego.

    wiec ja moze tak - jako posiadacz szkieletówki z różnymi udziwnieniami nie mogę
    liczyć na wiele sensownych porad -całość trzeba miec we własnej głowie.
    U ciebie jest podobnie - ten piec załatwia większosc sensowych porad, które mógłbys
    otrzymać. Pierwszą byłoby: wywal ten piec, daj podłogówkę. Ale ponieważ masz inną
    wizję to i porady sa od czapki.

    Ten styropian ryflowany jest pięknym wskaźnikiem o twojej (i firmy wykonawczej)
    wiedzy technicznej - to jest kompletna bzdura. Jakie jeszcze tam masz kwiatki -trudno
    ocenić.

    b.

  • 29. Data: 2018-10-11 09:15:22
    Od: ToMasz <N...@o...pl>

    W dniu 11.10.2018 o 08:14, Marcin N pisze:

    > Mam działówki szkieletowe. Idę o zakład, że mam lepszą izolację
    > akustyczną od murowanych.
    > Szkielet też się da wytłumić, gdy zna się prawa fizyki.

    ja nie w temacie wygłuszenia. w temacie dyskusji. jaka jest ścianka z
    karton gipsu, każdy wie, jaka jest z płyt - również, bo to prawie to
    samo. jaka jest z bloczków, ytonga - też. natomiast Ty nas informujesz,
    że istnieją ścianki działowe o lepszej akustyce. jakie? Nie
    dowiedzieliśmy się. natomiast powiedziałeś nam, że da się to zrobic, jak
    się zna prawa fizyki. jakie? Bo ja coś tam o grawitacji wiem. natomiast
    nie potrafię wskazać osoby która zna wszystkie prawa fizyki. a jaka
    miałbym typować, to raczej dostają nagrody Nobla a nie projektuja ścianki.

    Popatrzcie na poziom dyskusji. bo ja to widzę tak. stare chłopy, a
    teksty jak w piaskownicy. wiem, ale nie powiem

    ToMasz

  • 30. Data: 2018-10-11 12:52:50
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 11.10.2018 07:16, Tomasz wrote:

    > W cenie jest 8 cm ryflowanego styropianu plus tynk a wewnątrz możesz dać
    > miedzy belki 15 cm wełny mineralnej i karton- gips lub coś innego.

    A pianę ?