  • 101. Data: 2017-02-21 18:22:10
    Temat: Re: Dostalem fuckture za gaz
    Od: Janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2017-02-20 o 23:00, Maniek4 pisze:
    > W dniu 2017-02-20 o 21:24, Lisciasty pisze:
    >

    > Pisze tu, bo Janusz, ja nie widze Twoich postow. Wez sie na Atmana
    > przesiadz.
    Ale mi Atman nie chodził, mam takiego dostawcę że żadne serwery nie chcą
    mnie wpuścić,
    ale spróbuję.

    --
    Pozdr

    Janusz_k

  • 102. Data: 2017-02-21 18:30:54
    Od: Janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2017-02-21 o 10:49, Budyń pisze:

    > dolny śląsk - odczytałem zużycie, od początku sezonu zużyłem w tym roku 881m3 gazu,

    w zeszłym roku 736m3.
    > Nie wiem jak wytłumaczyc twoje niższe zużycie w tym roku mimo zimniejszej zimy,

    wiatr mnie nie przekonuje do konca - takie pytanie kontrolne: pomiary
    masz z licznika,

    czy z faktury, moze było jakies przekłamanie?

    Ja mam z licznika, wiatr wywiewa ciepło z wełny na poddaszu, poza tym
    przy domu
    także robi się strefa cieplejsza, widać to po termometrach, jak wieje to
    na zewn termometrzei w samochodzie mam to samo, jak nie ma wiatru to
    jest różnica nawet 2-3st. Jak oglądałem dom w podczerwieni dzięki Irkowi
    to zauważyłem że pod okapami jest wraznie cieplej mimo że mam połączone
    ocieplenie ściany z wełną i ocieploną murłatę, ale wyraznie było widać
    zaleganie tam ciepła, zaskoczyło mnie to, a ściany czy dach zimne, ładny
    nebieski był na kamerze.
    A teraz jak przyjdzie wiatr to wywiewa to ciepło.
    I żeby nie było, dom wymurowany z bloczków BK +15cm styro na mijankę w 2
    warstwach, na skosach 25cm wełny na płaskim 40cm, sezon zamykam w
    poniżej 3kzł za samo ogrzewanie gazem.

    --
    Pozdr

    Janusz_k

  • 103. Data: 2017-02-21 18:39:07
    Od: Janusz_k <J...@o...pl>

> [...]
    > W dniu 2017-02-20 o 21:24, Lisciasty pisze:
    >

    > Pisze tu, bo Janusz, ja nie widze Twoich postow. Wez sie na Atmana

    A teraz mnie widzisz? o dziwo atman mnie wpuścił :)

    --
    Pozdr

    Janusz_k

  • 105. Data: 2017-02-21 18:40:50
    Od: Janusz_k <J...@o...pl>

    --
    Pozdr

    Janusz_k

  • 106. Data: 2017-02-21 18:52:55
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2017-02-20 o 23:00, Maniek4 pisze:
    > W dniu 2017-02-20 o 21:24, Lisciasty pisze:
    >

    > Pisze tu, bo Janusz, ja nie widze Twoich postow. Wez sie na Atmana
    > przesiadz.
    Ok, udało się, kiedyś nie chciał mnie wpuścić :(
    i faktycznie na atmanie nie ma moich postów, ciekawostka.
    Co do meritum, u mnie rachunek to 1500 za dwa miesiące, ale mój dom stoi
    na górce na przewiewie, jak to ważne to napisałem w innym poście a tutaj
    zacytuję:

    Ja mam z licznika (odczyt nie prognoza), wiatr wywiewa ciepło z wełny na
    poddaszu, poza tym przy domu także robi się strefa cieplejsza, widać to
    po termometrach, jak wieje to na zewnętrznym termometrze i w samochodzie
    mam to samo, jak nie ma wiatru to jest różnica nawet 2-3st. przy domu
    jest cieplej. Jak oglądałem dom w podczerwieni dzięki Irkowi to
    zauważyłem że pod okapami jest wyraznie cieplej mimo że mam połączone
    ocieplenie ściany z wełną i ocieploną murłatę, ale wyraznie było widać
    zaleganie tam ciepła, zaskoczyło mnie to, a ściany czy dach zimne, ładny
    nebieski był na kamerze. Więc izolacyjność ogólnie dobra.
    A teraz jak przyjdzie wiatrna to, to wywiewa to ciepło z podokapu.
    I żeby nie było że kiepsko ocieplony, dom wymurowany z bloczków BK +15cm

  • 107. Data: 2017-02-21 19:29:53
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Janusz napisał:

    > Ok, udało się, kiedyś nie chciał mnie wpuścić :(
    > i faktycznie na atmanie nie ma moich postów, ciekawostka.

    A tam od razu ciekawostka. Atman, podobnie jak wiele innych
    porządnych serwerów, filtruje wiadomości płynące z miejsc
    o tak marnej reputacji, jak aioe.org. Zawsze tak było.

    --
    Jarek

  • 108. Data: 2017-02-21 19:50:06
    Od: "Jacek_L" <j...@w...pl>

    Jarosław Sokołowski wrote:

    > A tam od razu ciekawostka. Atman, podobnie jak wiele innych
    > porządnych serwerów, filtruje wiadomości płynące z miejsc
    > o tak marnej reputacji, jak aioe.org. Zawsze tak było.

    To ty?
    http://www.lasek.waw.pl
    http://www.lasek.waw.pl/ogonki/

  • 109. Data: 2017-02-21 20:05:13
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Jacek_L zapytał:

    > To ty?
    > http://www.lasek.waw.pl

    Wyglądam zupełnie inaczej!

    > http://www.lasek.waw.pl/ogonki/

    Już zapomniałem, że coś takiego w ogóle istnieje!
    Ale jest podpisane, więc się nie wyprę.

    Jarek

    --
    Oto ja -- oto on