  • 111. Data: 2019-12-15 18:16:37
    Temat: Re: Globalne ocieplenie - zdania uczonych są podzielone
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    A co ma głosowanie na jakąś partie na to co będzie za 200 lat? Nie głosowałem na pis.
    W poprzednich wyborach na nich głosowałem i napisalem dlaczego.

  • 112. Data: 2019-12-15 18:36:07
    Od: collie <c...@v...pl>

    > Nie głosowałem na pis. W poprzednich wyborach na nich głosowałem i napisalem
    dlaczego.

    Iluzja...

    https://zapodaj.net/f9a6a450c4268.jpg.html

  • 113. Data: 2019-12-15 18:51:19
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Tez tak uważam.

  • 114. Data: 2019-12-15 19:59:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Piotrek Paradysz p...@g...com ...

    > Wali mnie to co będzie za 200 lat.
    >
    > Na PiS głosowałeś? Wiele by tłumaczyło

    Gdyby tak było to by sie przeciez bał tego wszystkiego o czym napisał!
    ;-D

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Boże, użycz mi pogody ducha, abym godził się z tym, czego nie mogę

  • 115. Data: 2019-12-16 10:25:33
    Od: Elektrolot <e...@N...pl>

    > Przed chwilą Budyń patrzylem na termometr za oknem. Bylo +8 stopni. To chyba znaczy
    że jest jakieś ocieplenie.

    Mylisz pogodę z klimatem.

    > Gdyby ocieplenie stało się faktem to jest to dla nas wszystkich bardzo dobra
    wiadomość.

    Proszę cię, przemyśl to, trochę poczytaj na ten temat.

  • 116. Data: 2019-12-16 12:24:17
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Mozesz nazwac jak chcesz. Dla mnie istotne że spałam 1/3 worka pelletu dziennie i
    chodzę na odkryty basen.