  • 111. Data: 2015-11-05 21:32:04
    Temat: Re: Instalacja elektryczna w domu - rady
    Od: masti <g...@t...hell>

    Adam Sz. wrote:

    > Tzw. problemy pierwszego swiata :)
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=PsuAFuOy464
    >
    > Jednak dalej moim zdaniem - jezeli mozna cos tanim kosztem zrobic na etapie
    > projektu / budowy to ja jestem za tym zeby to zrobic. Kto nie zrobil ten potem
    > bedzie wszystkim wmawial, ze to mu calkowicie niepotrzebne :))
    > pozdr.

    ciąganie setek metrów kabli po domu jest bezsensowne.
    A w ogóle to po co Ci miedź? chcesz mieć szybko to kładź światło.
    bo za chwilę bedziesz jęczał, że za wolne

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 112. Data: 2015-11-05 21:32:52
    Od: masti <g...@t...hell>

    Adam Sz. wrote:

    > Najtanszy switch 1Gbit kosztuje tyle co jedno gniazdko:
    >
    > http://allegro.pl/switch-netis-desktop-5-port-1gb-st
    3105g-i5754961868.html

    a potem jęk, że po drucie za wolno

  • 113. Data: 2015-11-05 21:36:55
    Temat: Re: Grzejecie?
    Od: masti <g...@t...hell>

    Borys Pogoreło wrote:

    > Zależy z czym pracujesz. Odkąd sobie w końcu zrobiłem gigabit, to komfort
    > pracy znacznie mi się poprawił. Regularnie przerzucam przez sieć większe
    > pliki typu zrzuty baz po kilka GB lub obrazy VM i znudziło mi się czekać. Z
    > kolei znajomy grafik pracuje na plikach liczonych w GB, bo np. robi projekt
    > oklejenia samochodu. A innemu wystarczy sesja SSH, byle łącze pakietów nie
    > gubiło.

    mówiliśmy o domu a nie o biurze i profesjonalnych zastosowaniach

  • 114. Data: 2015-11-05 21:38:02
    Od: masti <g...@t...hell>

    Piotr Wyderski wrote:

    > Ściśle rzecz biorąc, to będzie ich problem, a nie mój.
    > Ja, barbarzyńskim obyczajem, pakiety ciągnę z kabelka...

    i rurką 600/0.1mbps :)

  • 115. Data: 2015-11-05 22:07:11
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Thu, 5 Nov 2015 20:36:55 -0000 (UTC), masti napisał(a):

    > mówiliśmy o domu a nie o biurze i profesjonalnych zastosowaniach

    Wielu tutaj ma biuro w domu.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 116. Data: 2015-11-05 22:11:13
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    masti wrote:

    > i rurką 600/0.1mbps :)

    Rurociągiem Przyjaźń 60/80Mbps (tak, dokładnie w tę stronę :))

    Pozdrawiam, Piotr

  • 117. Data: 2015-11-05 22:39:01
    Od: masti <g...@t...hell>

    Borys Pogoreło wrote:

    > Wielu tutaj ma biuro w domu.

    Ja też. Ale w każdym pokoju?

  • 118. Data: 2015-11-05 22:39:32
    Od: masti <g...@t...hell>

    Piotr Wyderski wrote:

    > Rurociągiem Przyjaźń 60/80Mbps (tak, dokładnie w tę stronę :))

    fiu, fiu :) Typowa sieć domowa :)

  • 119. Data: 2015-11-05 22:54:42
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    masti wrote:

    > fiu, fiu :) Typowa sieć domowa :)

    Sieć jak najbardziej typowa, tylko ten, co ją po drugiej
    stronie konfigurował był albo dobroczyńcą ludzkości, albo
    idiotą. Efekt ten sam i najprawdopodobniej przypadek, ale
    nie narzekam. I stałe od 5 lat IP bez gwarancji stałego IP. :)

    Pozdrawiam, Piotr

  • 120. Data: 2015-11-05 23:40:46
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Thu, 5 Nov 2015 21:39:01 -0000 (UTC), masti napisał(a):

    > Ja też. Ale w każdym pokoju?

    IMO jasne, że nie. Ja bym robił z 4-5 punktów dla odbiorników, które nie
    zmieniają miejsca pobytu (w tym stacja dokująca dla laptopa/laptopów) +
    rezerwa w biurze i tyle. Ew. dodatkowe skrętki dla kamer, ale to odrębny
    temat.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl