  • 41. Data: 2019-11-27 17:38:27
    Temat: Re: Instalacja gazowa a rury ze szwem
    Od: roman <r...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 27 Nov 2019 17:28:40 +0100, Uzytkownik napisał(a):

    > Skoro wszyscy mają "wywalone" to czego oczekujesz? Że spawacz poniesie
    > konsekwencje Twojego szczególnego niedbalstwa?
    Yhm. Spierdalaj trollu.

  • 42. Data: 2019-11-27 21:04:42
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 27.11.2019 17:01, roman wrote:
    > Ocho, towarzystwo wzajemnej adoracji broni się jak może.

    Ić stont być burakiem gdzie indziej.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 43. Data: 2019-11-27 21:33:39
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2019-11-27 o 17:36, roman pisze:

    > Ustawa albo Rozporządzenie z lat '50/'60.
    Nie no szacun. Jak miszczu złamał tak ważną ustawę lub rozporządzenie z
    lat 50-tych lub 60-tych to niewątpliwie należy mu się nauczka. Zgłoś to
    czym prędzej do prokuratury, albo lepiej od razu do Sądu Najwyższego,
    Sejmu i Senatu, niech mu odbiorą uprawnienia i do Kurii Biskupiej niech
    nałożą na niego ekskomunikę, a ksiądz z ambony niech się modli, aby mu
    te szkudne i parszywe łapy uschły coby już nigdy do ręki nie mógł wziąć
    palnika i nie mógł już spawać szwów. To jest karygodne i
    niedopuszczalne, aby taka łajza jak ten miszczu zajmował się tak ważnymi
    instalacjami, których masz rację, że nie wolno naprawiać spawaniem, ani
    nie wolno giąć. Przypuszczam, że ta łajza zapewne samodzielnie cięła te
    rury być może szlifierką kątową, a kto wie czy nawet nie zwykłym
    brzeszczotem. Ale z pewnością badania metalograficzne wykażą partactwo
    miszcza.

    > Świadkowie byli.

    Jehowy?

    > Yhm. Wiem już wszystko. Spierdalaj trollu.

    > .

    No i sprawa się wyjaśniła kim jesteś :)

  • 44. Data: 2019-11-27 22:27:20
    Od: s...@g...com

    On Wednesday, 27 November 2019 10:12:39 UTC-6, roman wrote:

> [...]
    > Ale nie, widocznie trzeba bronić "kumpla" z branży "ręcamy y nogamy".
    > Bo najważniejsze są kontrole, których nie było bo wszyscy mają

    Wiesz, ani sie nic nie dowiesz, ani nikogo do swojej racji nie przekonasz ani nawet
    trolowanie ci nie wychodzi bo dobrej jakosci troling to malo pisania przez trola a
    duzo piany na grupie.

    Wiec po co jeszcze sie tu produkujesz?

  • 45. Data: 2019-11-27 22:29:56
    Od: s...@g...com

    On Wednesday, 27 November 2019 10:00:36 UTC-6, roman wrote:

    > Ocho, towarzystwo wzajemnej adoracji broni się jak może.
    >
    > A co mnie obchodzi, brak kontroli, kiedy jakiś pierdolony burak
    > wykonuje instalacje gazowe z róry ze szwem (oczywiście dopuszczalne),
    > która w dniu wykonywania instalacji była juz pęknięta (niedopuszczalne).
    >
    > Czego nie rozumiesz, sierotko umysłowa?

    Nie rozumiem jak ktos moze byc tak gupi zeby tak w watku operowac.
    Ale ja z gupkami mialem malo do czynienia wiec sie nie znam.

    Dostales wszystko co chciales. Masz pewnie jeszcze wiecej wiadomosci na boku. Zamiast
    pompowac watek uderzaj w prokurature, policje, dozory.

    Daj znac co wyszlo. Koniecznie ze skanami dokumentow.

  • 46. Data: 2019-11-28 11:16:22
    Od: roman <r...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 27 Nov 2019 13:27:20 -0800 (PST), s...@g...com napisał(a):

> [...]
    > przekonasz ani nawet trolowanie ci nie wychodzi bo dobrej jakosci
    > troling to malo pisania przez trola a duzo piany na grupie.

    Żeby twoje, mało, było na wierzchu.

  • 47. Data: 2019-11-28 11:25:12
    Od: roman <r...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 27 Nov 2019 21:33:39 +0100, Uzytkownik napisał(a):

    > Nie no szacun. Jak miszczu złamał tak ważną ustawę lub rozporządzenie z
    > lat 50-tych lub 60-tych to niewątpliwie należy mu się nauczka.
    Skoro przepis nadal obowiązuje. To zapewne obowiązywał, gdy "miszczu" robił
    "uprawnienia".

> [...]
    > niedopuszczalne, aby taka łajza jak ten miszczu zajmował się tak ważnymi
    > instalacjami, których masz rację, że nie wolno naprawiać spawaniem, ani
    Masz problemy z elementarna logiką.
    Nie wolno stosować rur pękniętych, więc o jakimkolwiek "naprawianiu",
    o którym TY pierdolisz, nie może być mowy.

    >[bełkot idioty]

    > [bełkot idioty]?

    > No i sprawa się wyjaśniła kim jesteś :)
    Z ogarnięciem cytowania też jak widać masz spory problem.

  • 48. Data: 2019-11-28 12:50:34
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2019-11-28 o 11:25, roman pisze:
    > Skoro przepis nadal obowiązuje. To zapewne obowiązywał, gdy "miszczu" robił
    > "uprawnienia".

    [bełkot idioty]

    Szkoda tylko, że nie potrafisz wskazać tego przepisu.

> [...]
    > o którym TY pierdolisz, nie może być mowy.

    [bełkot idioty]

    > Z ogarnięciem cytowania też jak widać masz spory problem.

    Jak widać jesteś zwykłym idiotą i trollem.
    Dalsza nasza dyskusja jest bezsensowna. Przynajmniej nie na tym poziomie. Jak trochę
    zmądrzejesz i się odchamisz to możemy powrócić do dyskusji, ale póki co żegnam.

  • 49. Data: 2019-11-28 13:48:31
    Od: roman <r...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 28 Nov 2019 12:50:34 +0100, Uzytkownik napisał(a):

    > Szkoda tylko, że nie potrafisz wskazać tego przepisu.

    Wspomniałem, gdzieś w wątku, że mam to na nośniku do którego aktualnie nie
    mam dostępu. Ale widocznie z czytaniem też u ciebie kiepsko.
    Mało tego. Oczekujesz, że ktoś za każdym razem będzie informował o tym
    samym, kładąc nie tyle kawę na ławę, co tłumacząc niczym przysłowiowej
    krowie na rowie?

    A co? Może mam jeszcze wypełnić Google'a za ciebie?

    > Jak widać jesteś zwykłym idiotą i trollem. Dalsza nasza dyskusja jest
    > bezsensowna. Przynajmniej nie na tym poziomie. Jak trochę zmądrzejesz i
    > się odchamisz to możemy powrócić do dyskusji, ale póki co żegnam.

    Dalej masz problemy z cytowaniem. Jak już je opanujesz to może powrócimy do
    tematu.

    A na razie życzę powodzenia na przejściu dla pieszych, bo jak widać na
    innych grupach, tam też masz poważne problemy.

    Powodzenia.

  • 50. Data: 2019-11-29 21:41:04
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl>

    W dniu 26.11.2019 o 12:32, roman pisze:

    > Co zrobić z takim "miszczem"? Nakazać mu to wymienić (po 20 latach)
    > czy od razu złożyć odpowiednie "doniesienie" skutkujące
    > pozbawieniem go uprawnień.

    Przytoczę Ci mój przypadek: kupiłem dom, stary i pierdylion razy
    przerabiany. Kupując go widziałem, że WSZYSTKIE instalacje zrobione są
    po chu... przez tzw. miszczów. I wiesz co? Mam w dupie kto, jak, kiedy i
    za ile to wszystko robił. Zakasałem rękawy, wziąłem młota, cęgi,
    brzeszczot czy co tam akurat było potrzebne i wypierdo...łem wszystko z
    hukiem na śmietnik. A teraz robię wszystko od nowa, nawet dzisiaj zanim
    usiadłem do kompa dokładałem nowe aparaty do rozdzielnicy. Zamiast
    tracić czas na bicie piany, lepiej wziąć się do roboty.

    Jakub Rakus