  • 11. Data: 2016-11-27 17:12:43
    Temat: Re: Jak byście zrobili odczepy przewodu zasilającego LEDy w schodach?
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 27 listopada 2016 17:09:06 UTC+1 użytkownik Kris napisał:
    .
    > Są takie systemy oświetleniowe że na rozpięty, zaciągnięty przewód zakładasz
    >złączki która nacina izolacje tylko i do niej lampę czy tam co podłączasz. >Popatrz
    w tym kierunku w marketach może coś dopasujesz. Albo google pytaj- >słowa kluczowego
    nie podpowiem niestety.

    O mam
    https://www.leroymerlin.pl/oswietlenie/reflektorki-i
    -oprawy-stropowe/systemy-oswietlenia-linkowego-szyno
    wego-i-pretowego,a977.html

  • 12. Data: 2016-11-27 17:41:29
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2016-11-27 o 16:47, Marcin N pisze:

    > Takich właśnie chcę uniknąć. Nie chcę ciąć głównej wiązki przewodów na
    > 17 odcinków.

    Czyli chcesz coś w ten deseń?
    http://allegro.pl/szybkozlacze-szybkozlaczka-kabel-s
    pinka-zlaczka-i6613992048.html