  • 21. Data: 2018-08-16 20:08:18
    Temat: Re: Jak solary w dzisiejszy dzień?
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    W dniu 15.08.2018 o 07:30, Lisciasty pisze:
    > Kazałem wysunąć trochę okna w warstwę ocieplenia ale to wszystko,
    > żadnych uszczelek, w dodatku jakieś bieda-parapety.

    A co to są bieda-parapety? :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 22. Data: 2018-08-16 21:12:03
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu czwartek, 16 sierpnia 2018 20:08:21 UTC+2 użytkownik Mateusz Bogusz napisał:
    > A co to są bieda-parapety? :-)

    Jakieś takie białe tworzywo, za cholerę nie izolujące. Nie wiem
    co to, nie chciałem wiedzieć, jakoś z tym żyję ;)

    L.

  • 23. Data: 2018-08-16 21:42:57
    Od: pilocik <p...@t...pl>

    W dniu 16.08.2018 o 21:12, Lisciasty pisze:

    > Jakieś takie białe tworzywo, za cholerę nie izolujące. Nie wiem
    > co to, nie chciałem wiedzieć, jakoś z tym żyję ;)
    >
    > L.

    a od kiedy parapet ma izolować ?
    ma być szczelny i ładny dla oka :D

  • 24. Data: 2018-08-16 22:31:39
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu czwartek, 16 sierpnia 2018 21:42:56 UTC+2 użytkownik pilocik napisał:
    > a od kiedy parapet ma izolować ?
    > ma być szczelny i ładny dla oka :D

    A coś słyszałem o ciepłych parapetach, ale nie wnikałem,
    nie miałem czasu ;)

    L.

  • 25. Data: 2018-08-17 12:25:29
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    W dniu 16.08.2018 o 22:31, Lisciasty pisze:
    > A coś słyszałem o ciepłych parapetach, ale nie wnikałem,
    > nie miałem czasu;)

    Ciepły parapet to zdaje się kształtki ze styropianu wycięte ze spadkiem
    używane do szybkiego montażu parapetów - kładziesz we wnęce, na tym parapet.

    Ja o takich nie wiedziałem i przykleiłem styro, zeszlifowałem i parapet
    metalowy na pianę.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz