  • 11. Data: 2016-06-01 11:06:05
    Temat: Re: Koło do taczki wypełnione pianka
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 2016-05-31 o 21:10, Jacek pisze:

    > Nie namawiaj kolegów na ten syfilis.
    > Z racji tego, że u mnie też uciekało powietrze z chińskiej dętki, więc
    > nabiłem tego świństwa "do regeneracji" skończyło się zakupem nowej
    > dętki, bo stara się rozlazła, jak majtki po setnym praniu.

    Bo to nie służy do dętek chyba. Tylko do opon bezdętkowych.

    Pzdr
    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 12. Data: 2016-06-01 11:06:18
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    > Coś koło 20zł kosztuje pianka do naprawy kół w trasie. Nie wiem jak z
    > trwałością.

    Też miałem mu to zaproponować.

    Pzdr

    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 13. Data: 2016-06-01 11:07:35
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 2016-06-01 o 09:02, Kris pisze:

    > To już chyba lepiej piaskiem wypełnić.

    Idźćie na całość, odlejcie sobie kółko z betonu :DDD
    Można też z drewna wyciąć :D

    Pzdr
    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 14. Data: 2016-06-01 11:16:48
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Kżyho napisał:

    > Bo to nie służy do dętek chyba. Tylko do opon bezdętkowych.

    Tylko że jak ktoś ten wynalazek za dwie dychy wpsiuknie do opony
    bezdętkowej, to też często dopiero u wulkanizatora dowiaduje się,
    że teraz musi zakupić nową oponę (albo komplet na cztery koła, bo
    tego co ma, już nie produkują).

    --
    Jarek

  • 15. Data: 2016-06-01 11:43:29
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 1 czerwca 2016 11:07:36 UTC+2 użytkownik Kżyho napisał:

    > Idźćie na całość, odlejcie sobie kółko z betonu :DDD
    > Można też z drewna wyciąć :D
    Nie ja to wymyśliłem;)
    https://www.youtube.com/watch?v=FeBl5pM54FE

  • 16. Data: 2016-06-01 11:49:13
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

> [...]
    > nabiłem tego świństwa "do regeneracji" skończyło się zakupem nowej
    > dętki, bo stara się rozlazła, jak majtki po setnym praniu.

    Bo to chinska detka wlasnie. Juz samo przejscie obok takiej detki
    powoduje odruch wymiotny, wiec co tu liczyc na trwalosc?

    Pozdro.. TK

  • 17. Data: 2016-06-01 17:19:23
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 01.06.2016 o 09:02, Kris pisze:

    > To już chyba lepiej piaskiem wypełnić.

    https://www.youtube.com/watch?v=FeBl5pM54FE

    --
    Czarek

  • 18. Data: 2016-06-01 21:47:55
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 2016-06-01 o 09:02, Kris pisze:
    > To już chyba lepiej piaskiem wypełnić.
    Piasek w porównaniu do wody ma tylko jedną zaletę - nie zamarza.
    Poza tym jest 2,7 x cięższy, nie ma właściwości sprężystych i nie wiem,
    jak go do dętki wsypać do pełna, bo nie jest on płynny.
    Jacek

  • 19. Data: 2016-06-01 22:53:54
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 1 czerwca 2016 21:47:49 UTC+2 użytkownik Jacek napisał:
    > Piasek w porównaniu do wody ma tylko jedną zaletę - nie zamarza.
    > Poza tym jest 2,7 x cięższy, nie ma właściwości sprężystych i nie wiem,
    > jak go do dętki wsypać do pełna, bo nie jest on płynny.
    Jakie zalety ma woda w porównaniu do powietrza w dętce od taczki?

  • 20. Data: 2016-06-01 23:08:53
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-06-01 22:53, Kris wrote:
    > Jakie zalety ma woda w porównaniu do powietrza w dętce od taczki?

    Zapewne pozwala przejechac dodatkowe 2m po przebiciu :D