  • 1. Data: 2016-07-31 23:24:26
    Temat: Membrana wiatroizolacyjna - jak długo może być wystawiona na słońce?
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    Ile tygodni/miesięcy membrana wiatroizolacyjna może być tymczasowo
    nieokryta kolejną warstwą, zanim nie straci parametrów?

    --
    MN

  • 2. Data: 2016-07-31 23:37:07
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2016-07-31 o 23:24, Marcin N pisze:
    > Ile tygodni/miesięcy membrana wiatroizolacyjna może być tymczasowo
    > nieokryta kolejną warstwą, zanim nie straci parametrów?

    Znalazłem odpowiedzi, że 2-3 miesiące (tak twierdzą producenci), ale czy
    są też takie, które wytrzymają dłużej, np. pół roku?

    --
    MN

  • 3. Data: 2016-08-01 09:16:52
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu niedziela, 31 lipca 2016 23:37:04 UTC+2 użytkownik Marcin N napisał:

    > Znalazłem odpowiedzi, że 2-3 miesiące (tak twierdzą producenci), ale czy
    > są też takie, które wytrzymają dłużej, np. pół roku?

    pamietaj ze ona nie moze byc oswietlona od spodu - swiatlo odbite tez jej szkodzi.
    Czyli podbitke trzeba zrobic szybciej niz za 5 lat.

    b.

  • 4. Data: 2016-08-01 15:02:51
    Od: GreDi <b...@b...pl>

    On 01.08.2016 09:16, Budyń wrote:

    > pamietaj ze ona nie moze byc oswietlona od spodu - swiatlo odbite tez jej szkodzi.
    Czyli podbitke trzeba zrobic szybciej niz za 5 lat.

    Ehh... Ale ta część jest już poza ścianą, nośną... albo inaczej. Co się
    z nią dzieje za dużo światła?

    --
    GreDi

  • 5. Data: 2016-08-01 15:03:45
    Od: GreDi <b...@b...pl>

    On 01.08.2016 15:02, GreDi wrote:

    Czyli podbitke trzeba zrobic szybciej niz za 5 lat.

    > Ehh... Ale ta część jest już poza ścianą, nośną... albo inaczej. Co się
    > z nią dzieje za dużo światła?
    EDIT: Co się z nią dzieje jak dostanie za dużo światła?

    --
    GreDi

  • 6. Data: 2016-08-01 17:04:01
    Od: Krzysztof Garus <g...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 1 sierpnia 2016 15:02:52 UTC+2 użytkownik GreDi napisał:
    > Ehh... Ale ta część jest już poza ścianą, nośną... albo inaczej. Co się
    > z nią dzieje za dużo światła?

    będzie się rozpadać na proszek od UV

    --
    bajcik

  • 7. Data: 2016-08-01 17:18:18
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 01.08.2016 o 15:03, GreDi pisze:

    > EDIT: Co się z nią dzieje jak dostanie za dużo światła?

    Zostało mi trochę, więc okrywam stół na balkonie.
    Po kilku miesiącach robi się słaba jak papier gazetowy i wiatr ją rwie.