  • 11. Data: 2014-12-11 18:33:46
    Temat: Re: NTG Cos co Slavo vel okap powinien miec
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 11 Dec 2014 10:52:31 +0100, Maniek4

    > Re: NTG Cos co Slavo vel okap powinien miec
    > No bo kto jak nie On? :-)

    ROTFL
    Nawet dwóch tygodni nie wytrzymałeś, żeby trolaborapotfora
    nie wyciągnąć -- miętka pytka z ciebie jednak. :P Ewidentnie
    coś ci na wątrobie leży, hehe.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 12. Data: 2014-12-11 22:45:01
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-12-11 18:33, Myjk pisze:
> [...]
    > Nawet dwóch tygodni nie wytrzymałeś, żeby trolaborapotfora
    > nie wyciągnąć -- miętka pytka z ciebie jednak. :P Ewidentnie

    Pewnie to, ze Twoja pytka twardziejsza jak moja.
    I tak jestes the best, ale nie czytaj mnie juz. To poscik nie dla takich
    twardzieli jak Ty.

    TK

  • 13. Data: 2014-12-12 07:59:53
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 11 Dec 2014 22:45:01 +0100, Maniek4

    > Pewnie to, ze Twoja pytka twardziejsza jak moja.
    > I tak jestes the best,

    To już ty napisałeś. :P

    > ale nie czytaj mnie juz.

    Jak nie chcesz żebym czytał, to przestań zaśmiecać grupę swoimi
    "śmiesznymi" NTGami. Śmieszny jesteś, to będę czytać. :>

    > To poscik nie dla takich twardzieli jak Ty.

    Sugerujesz, że to pościk dla zakompleksionych chłopaczków co się muszą
    dowartościować na newsach kosztem jakiegoś małego trollaborapotfora? Ależ z
    ciebie to jest fikus.

    --
    Pozdor Myjk

  • 14. Data: 2014-12-12 09:41:49
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 11 grudnia 2014 16:01:16 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:
> [...]
    Weź tu ufaj kobietom. Aleksandra się nie zjawiła;)

  • 15. Data: 2014-12-12 09:55:01
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-12-12 09:41, Kris pisze:
    > Weź tu ufaj kobietom. Aleksandra się nie zjawiła;)

    Chowaj to wino, kieliszki i swiece. Moze nastepnym razem. :-)

    Pozdro.. TK

  • 16. Data: 2014-12-12 10:01:37
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 12 grudnia 2014 09:55:01 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Chowaj to wino, kieliszki i swiece. Moze nastepnym razem. :-)
    A liczyłem na dmuchanie;)

  • 17. Data: 2014-12-12 10:47:20
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-12-12 07:59, Myjk pisze:
    > Thu, 11 Dec 2014 22:45:01 +0100, Maniek4

    > To już ty napisałeś. :P

    Daj spokoj. Nie badz taki skromy. Przeciez to oczywiste. :-P

    > Jak nie chcesz żebym czytał, to przestań zaśmiecać grupę swoimi
    > "śmiesznymi" NTGami.

    Myjk to nie grupa. Feel free. :-> Myjk nie musi. :-P

    > Śmieszny jesteś, to będę czytać. :>

    Wspierajac trolla komentarzami? :-P

    > Sugerujesz, że to pościk dla zakompleksionych chłopaczków co się muszą
    > dowartościować na newsach kosztem jakiegoś małego trollaborapotfora? Ależ z
    > ciebie to jest fikus.

    Masz racje. Mozesz juz sie zajac powazniejszymi rzeczami.
    Papa.

    TK

  • 18. Data: 2014-12-12 10:50:21
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-12-12 10:01, Kris pisze:

    > A liczyłem na dmuchanie

    Pociesz sie, ze chociaz paliwo tansze od kiedy Tusk wyjechal.

    Pozdro.. TK

  • 19. Data: 2014-12-12 10:53:27
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    > ROTFL
    > Nawet dwóch tygodni nie wytrzymałeś, żeby trolaborapotfora
    > nie wyciągnąć -- miętka pytka z ciebie jednak. :P Ewidentnie
    > coś ci na wątrobie leży, hehe.

    No właśnie - nie czytaj! A jak już przeczytałeś to broń Boże nie odpisuj!
    Bo mi trola z KF'a wyciągasz ;-)

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 20. Data: 2014-12-12 12:01:41
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu piątek, 12 grudnia 2014 10:50:24 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Pociesz sie, ze chociaz paliwo tansze od kiedy Tusk wyjechal.

    Prognozy sa ze w polowie przyszlego roku ma kosztowac na najtanszych stacjach
    ok 4 pln / litr ON/95 :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.