  • 311. Data: 2021-06-15 06:59:55
    Temat: Re: Nowy ładPIS: dom do 70 m2 bez pozwoleniai kierownika budowy
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Już Ci wcześniej napisałem że kiedyś tacy jak Ty prognozowali że
    > duże miasta zanikną bo nie da się żyć jak końskich gowien będzie
    > na metr albo i więcej. I ktoś taki jak ja wymyślił samochód.

    Tworzac predykcje, ze ludzie beda rezygnowac z profesjonalistów przy
    budowie domu cofajac sie do gospodarki gdzie ze wzgledu na brak cegieł
    ludzie sami je robili, to ty tworzysz model w którym chcesz ludzi
    cofnac z samochodu na konia.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Miłosierdzie jest początkiem okrucieństwa.

  • 312. Data: 2021-06-15 10:57:04
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 14 Jun 2021 15:14:21 -0700 (PDT), w
    <aea65e20-cdc9-4d2d-84c4-68dea5d0ffd2n@googlegroups.
    com>, Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> napisał(-a):

    > Już Ci wcześniej napisałem że kiedyś tacy jak Ty prognozowali że duże miasta
    zanikną bo nie da się żyć jak końskich gowien będzie na metr albo i więcej. I ktoś
    taki jak ja wymyślił samochód.

    I teraz masz rekordowe smogi w polskich miastach. Wdychaj sobie :)

  • 313. Data: 2021-06-15 13:32:06
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    wtorek, 15 czerwca 2021 o 11:01:47 UTC+2 r...@k...pl napisał(a):
> [...]
    taki jak ja wymyślił samochód.
    > I teraz masz rekordowe smogi w polskich miastach. Wdychaj sobie :)
    Rekordowe to jakie? Sprawdziłem Łódź - 16, Warszawa - 19, Kraków - 12. Jest lato i
    ludzie nie grzeją w piecach. Takie wskaźniki dają samochody. To jak w Łodzi zimą jak
    wskaźnik czystości powietrza jest najgorszy i wynosi w najgorszych miejscach ok. 50
    to więcej jest od pieców niż od samochodów. Zanim coś napiszesz to sprawdź czy na
    głupka nie wyjdziesz. W tej odpowiedzi wyszedłeś na głupka. Przy okazji w lasach
    wskaźnik czystości powietrza nie wynosi zero, zawsze jest od zera większy. Smog
    zaczyna się jak wskaźnik czystości powietrza wynosi ponad 300 a nie 15. Oczywiście do
    ciebie żadne tlumaczenie nie dotrze bo wiesz więcej i lepiej, tak ci się wydaje.

  • 314. Data: 2021-06-16 06:59:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]
    > czystości powietrza wynosi ponad 300 a nie 15. Oczywiście do
    > ciebie żadne tlumaczenie nie dotrze bo wiesz więcej i lepiej, tak

    Tak na marginesie: przypominam ze jak w łodzi były duze przekroczenia
    to wtedy argumentowałes ze ci sie czujniki nie podobaja...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Czy świat się bardzo zmieni gdy z młodych, gniewnych

  • 315. Data: 2021-06-16 21:52:44
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    środa, 16 czerwca 2021 o 06:59:55 UTC+2 Budzik napisał(a):
> [...]
    > b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    > "Czy świat się bardzo zmieni gdy z młodych, gniewnych
    Dlaczego znowu kłamiesz? Nigdy w Łodzi jak upadł przemysł włókienniczy nie było
    przekroczeń znieczyszczen powietrza. Ile było trzydzieści lat temu raczej nie da się
    sprawdzić. W najgorsze dni, takich jest rocznie kilka, jest pomiędzy 50 a 100
    jednostek. I to bliżej 50 niż 100. W Łodzi nigdy nie będzie tyle co w Krakowie bo
    wynika to z położenia Łodzi i braku brudnego przemysłu. Już Ci napisałem dlaczego
    twoje kłamstwa nigdy nie staną się prawdą. Tak przy okazji. Tutaj miałeś czas się
    udzielać winnym temacie zwyczajnie spierdoliles pod stół i udasz że nic się nie
    dzieje. Teraz w Śródmieściu jest 14 jednostek. Do sprawdzenia na pogodzie w Interii.

  • 316. Data: 2021-06-17 00:39:08
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 16 Jun 2021 12:52:44 -0700 (PDT), w
    <ed836e86-4075-4137-b5d8-7919b779d5ban@googlegroups.
    com>, Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> napisał(-a):

    > Dlaczego znowu kłamiesz? Nigdy w Łodzi jak upadł przemysł włókienniczy nie było
    przekroczeń znieczyszczen powietrza.

    Hahahaha.

    "Smog w Łodzi. W niektórych łódzkich dzielnicach stężenie rakotwórczej
    substancji przekroczyło normę aż czterokrotnie."

    Ić-stont-trollicho.

  • 317. Data: 2021-06-17 10:00:54
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    czwartek, 17 czerwca 2021 o 09:02:24 UTC+2 r...@k...pl napisał(a):
    > Wed, 16 Jun 2021 12:52:44 -0700 (PDT), w
    > <e...@g...com>, Zenek Kapelinder
    przekroczeń znieczyszczen powietrza.
    > Hahahaha.
    >
    >t aż czterokrotnie."
    >
    > Ić-stont-trollicho.
    Ciekawe jakie bo w Łodzi nie ma przemysłu chemicznego. Poza tym artykuł ma 5 lat i go
    pacanie nie przeczytałeś. Jak byś przeczytał to zamiast tutaj się udzielać spierdolił
    byś pod łóżko. Napisane tam między innymi że wśród dużych miast w Polsce pod względem
    zanieczyszczenia powietrza Łódź jest na sześćdziesiątym ( jak byś nie doczytał 60)
    miejscu w Polsce. Jeśli nie mieszkasz w Łodzi. A pewno nie mieszkasz bo tu najgłupszy
    jest że dwa razy mądrzejszy od ciebie, to mieszkasz w miejscu w którym powietrze jest
    gorsze niż w Łodzi. Podaj sobie z Budzikiem łapkę manipulatorze.

  • 318. Data: 2021-06-17 11:59:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]
    > od ciebie, to mieszkasz w miejscu w którym powietrze jest gorsze
    > niż w Łodzi. Podaj sobie z Budzikiem łapkę manipulatorze.

    A co ma jedno z drugim wspolnego?
    Rozmowa była o przekroczeniach norm w Łodzi a nie o tym ze sa miejsca
    gdzie te przekroczenia sa wieksze.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Demokracja prowadzi do dyktatury"

  • 319. Data: 2021-06-17 11:59:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Dlaczego znowu kłamiesz? Nigdy w Łodzi jak upadł przemysł
    > włókienniczy nie było przekroczeń znieczyszczen powietrza.

    Jaja sobie robisz?

    > Ile
    > było trzydzieści lat temu raczej nie da się sprawdzić. W najgorsze
    > dni, takich jest rocznie kilka, jest pomiędzy 50 a 100 jednostek.

    Jak ci pokazałem ze było wiecej to pisałes ze to z mierników które nie
    wiadomo kto prowadzi etc. Ze nierzadowe. Jak ci pokazywałem raport
    rzadowy to pisałes ze ci sie raport rzadowy nie podoba.
    Nic nie swita w głowce?

    > I to bliżej 50 niż 100. W Łodzi nigdy nie będzie tyle co w
    > Krakowie bo wynika to z położenia Łodzi i braku brudnego
    > przemysłu.

    Byc moze. Ale miedzy "tyle co w krakowie" a "w normie" jest jeszcze
    duzo odcieni szarosci.

> [...]
    > winnym temacie zwyczajnie spierdoliles pod stół i udasz że nic
    > się nie dzieje. Teraz w Śródmieściu jest 14 jednostek. Do

    Przepraszam, w którym temacie zabolał cie brak mojej odpowiedzi.
    Rzeczywiście mam ostatnio duzo mniej czasu ale staram sie odpowiadac na
    wszelkie twoje brednie wyssane z brudnego palucha.
    Wskazesz co ominałem?

    Przy okazji w jednym z watków pisałes ze niemcy nadmiarem energii
    elektrycznej grzeja Bałtyk.
    Pytałem o szczegóły i nie odpowiedziałes.
    Dałbys rade wskazac jakies dokładniejsze informacje na ten temat czy
    tez spierdoliłes? A nie, ty nie spierdalasz, ty omijasz 90% odpowiedzi
    nie odnoszac sie do nich w ogole ;-DDD

    --
    Pozdrawia... Budzik
    ...i to by było na tyle

  • 320. Data: 2021-06-17 15:41:07
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    czwartek, 17 czerwca 2021 o 11:59:52 UTC+2 Budzik napisał(a):
> [...]
    > Pozdrawia... Budzik
    > b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    Pytasz skąd informacja o podgrzewaniu Bałtyku. Z netu. Czytasz czasami wiadomsci.
    Pojawiają się linki. Coś cię zainteresuje to otwierasz. A tam znowu linki. W jednym z
    takich linków było że Niemcy żeby utrzymać częstotliwość jak mają za dużo prądu a nie
    chcą wyłączać elektrowni to grzeją Bałtyk. Nie stworzyłem tej informacji tylko ja
    przekazałem. A Ty chcesz zabić listonosza bo nie taka informacji jakiej oczekiwałes
    przyniósł. Z technicznego punktu widzenia ma to uzasadnienie w związku z czym
    informacja może być prawdziwa. Kiedyś zakwestionowalem dane jakie dałeś bo były to
    dane z amatorskiej sieci. Często sprawdzam na Interii pogodę. I tam na widocznym
    miejscu podają czystość powietrza zmierzona przez fachowców a nie amatorów. Stąd wiem
    że przekroczeń pięćdziesięciu jednostek jest bardzo mało. A przekroczenia stu
    jednostek chyba jeszcze nie widziałem. Dodam jeszcze że Łódź w pierwszej dwudziestce
    najbardziej zakorkowanych miast na świecie jest na czternastym miejscu. Ciągle
    zatrzymujące się i ruszające samochody powinny dawać ogromne zanieczyszczenie
    powietrza, a nie dają. Czyli że to nie samochody robią smog.Bywa że w letni dzień w
    niektórych miejscach jest 30 jednostek. To jak w końcu zrobią remonty ulic i
    odkorkuja Łódź to zrobi się 20 jednostek. I nie mogłem zdzierżyć że jakiś baran a
    konkretnie rad.... Kłamie w żywe oczy a na poparcie kłamstwa nic nie daje, żadnego
    linku. Burzył byś się jak bym napisał że materiały budowlane są tanie i dał wymyślone
    cenniki z 2005 roku? Jeśli chcesz żebym dawał na wszyko linki a od kłamcy
    manipulatora nie chcesz to znaczy że jesteście siebie warci czyli nic nie warci. Co
    ominąłes. W innym temacie znowu uciekasz pod kieckę matki. Pokazałeś kiedy że jesteś
    za oszczędzaniem wody. Spytałem wtedy jak sam to robisz. I do tej pory nie dałeś
    żadnej odpowiedzi. Za to cały czas kłamiesz że napisałeś jak to robisz. Ale nie
    chcesz pokazać w którym miejscu wiele razy odpowiadales. Do tego każesz mi szukać
    tego czego nie ma. Pal licho mnie, ale wiele osób chętnie by się dowiedzialo jak
    można oszczędzać wodę. I Ty orędownik szczytnej idei odcinasz ich od informacji.