  • 21. Data: 2017-06-21 05:51:23
    Temat: Re: [OT] paczka 110 kilo na 4 piętro
    Od: "Ciezki" <w...@s...pl>

    > Ciekawe w ilu trzeba targać te wózki "nośność do 250kg".

    Ja podłącze się z podobnym tematem.
    Mam do wniesienia piecyk przenośny o masie 300kg i głowię się jak ten piecyk
    może być przenośny:)
    Mam go wnieść po wąskich schodach na piętro, piecyk jest mały, ale ciężki,
    nie widzę też na allegro wózków o nośnościach większych niż 250kg, chociaż
    wątpię żeby on były przystosowane nawet do połowy nominalnej wagi.
    Jaki macie pomysł na wniesienie paczki 300kg po schodach gdzie swobodnie
    może przejść tylko jedna osoba?
    Budować jakiś dźwig boczkowy i wciągać przez okno?

  • 22. Data: 2017-06-21 08:48:46
    Od: a...@p...onet.pl

    W dniu wtorek, 20 czerwca 2017 22:38:48 UTC+2 użytkownik Ciezki napisał:
> [...]
    > może przejść tylko jedna osoba?
    > Budować jakiś dźwig boczkowy i wciągać przez okno?

    Nie masz obaw o wtrzymałość schodów na te 500kg (paczka 300kg i conajmienj dwóch
    silnych 100kg ludzi) ?

    Adam

  • 23. Data: 2017-06-21 08:56:21
    Od: abomito <r...@g...com>

    Witam!

    > Ja podłącze się z podobnym tematem.
    > Mam do wniesienia piecyk przenośny o masie 300kg i głowię się jak ten piecyk

    Kiedyś też bywały takie ciężkie sprzęty, ale była możliwość demontażu.
    Sprawdż tu
    Zakładam, że strop wytrzyma.Ale-kiedyś pomagałem przesunąć bardzo ciężką szafę.Na
    drewnianej podłodze stała ponad pól wieku.Przesuwaliśmy ją przez środek
    pokoju.podłoga sie zauważalnie ugięła.Po przesunięciu szafy na miejsce docelowe
    podłoga została ugięta...
    Pozdro. abomito

  • 24. Data: 2017-06-21 21:00:05
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > U mojego brata w firmie mieli kupic (kupili?) jakis schodolaz elektryczny, mial
    umozliwic instalacje ciezkich kserokopiarek przy udziale tylko jednej osoby...

    > Nie wiem jaki... ale google wyswietla sporo, np.
    > https://www.youtube.com/watch?v=nL2RtyZLYv4

    Haha, niech wsadzą na to 5 worków cementu i dopiero nagrają, to zobaczymy.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 25. Data: 2017-06-21 21:01:37
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > Jak kolega zmieniał piec to mu gość go na palecie wsunął przez ogrodowe
    > drzwi takie szersze 180cm przy pomocy koparki 3CX. Złapał widłami i
    > delikatnie wstawił.

    Znajomemu piec kaflowy, tak samo do domu "wwieźli". Potem pięciu chłopa
    zdjęło go z palety i ustawili w salonie we wskazanym miejscu.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 26. Data: 2017-06-21 21:19:57
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Wednesday, June 21, 2017 at 9:00:08 PM UTC+2, Mateusz Bogusz wrote:

    > Haha, niech wsadzą na to 5 worków cementu i dopiero nagrają, to zobaczymy.

    e... to nie do workow raczej jest ;) , u brata sprzet pakowany w porzadne pudla, na
    palecie zazwyczaj...
    a nagrania z ladunkiem tez od reki... https://www.youtube.com/watch?v=NVPQwTBRLMU

  • 27. Data: 2017-06-22 08:29:01
    Od: ww <w...@o...pl>

    W dniu 2017-06-16 o 11:28, ww pisze:
    > Witam. Paczka 160 x 100 x 60 ważąca 110 do wniesienia
    > do 4 piętro.
    >
    > Da radę w 1 osobę? Oczywiście nie na plecach tylko na jakimś
    > dziwnym wózku do wjeżdżania po schodach. Na przykład takim:
    >
    > http://allegro.pl/wozek-magazynowy-transportowy-na-s
    chody-250kg-w1s-i6685496439.html

    Paczka już wniesiona. Zapłaciłem 150 jakieś firmie, która przysłała 3
    dosyć lichych chłopaczków. Pod koniec już mieli wyraźnie dać ale dali
    radę. Okazało się, że to nie waży 110 tylko 125 brutto. Myślenie o
    wniesieniu tego w 1 czy 2 osoby to było jakieś kompletne wariactwo.

    Potem przez 1,5 godziny to z żoną rozpakowywałem. Prawie cała waga
    paczki to 1 nierozbieralny element, opakowany styropianami i jakoś
    dziwnie poprzyklejany do spodu kartonu. Samo rozpakowywanie tego
    mnie tak zmęczyło, że modliłem się o szybką śmierć.

  • 28. Data: 2017-06-22 08:52:34
    Od: alberciq <n...@g...pl>

    W dniu 22.06.2017 o 08:29, ww pisze:

> [...]
    > dziwnie poprzyklejany do spodu kartonu. Samo rozpakowywanie tego
    > mnie tak zmęczyło, że modliłem się o szybką śmierć.

    wanna?

  • 29. Data: 2017-06-22 09:04:21
    Od: ww <w...@o...pl>

    W dniu 2017-06-22 o 08:52, alberciq pisze:

    > wanna?

    Nie ;)

    www.sport-shop.pl/orbitrek-e95-sole-by-hammer-p-2258
    0.html

  • 30. Data: 2017-06-22 10:14:11
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu czwartek, 22 czerwca 2017 09:04:25 UTC+2 użytkownik ww napisał:
    > www.sport-shop.pl/orbitrek-e95-sole-by-hammer-p-2258
    0.html

    Oż w mordę, ja za orbitreka dałem kiedyś 2,5 tysiaka i myślałem że
    drogo, ale to to już jest masakra ;P

    L.