  • 31. Data: 2016-08-23 17:53:25
    Temat: Re: Ocieplenie sufitu starego domu
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 23 sierpnia 2016 17:51:46 UTC+2 użytkownik masti napisał:

    > to po co ci kominek? lampkę LEDową sobie zapal

    Zeby moc rozpalic zywy ogien w domu jak bede chcial.
    Lampka LED to nie zywy ogien. Nic nie jest w stanie zastapic zywego ognia :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 32. Data: 2016-08-23 17:58:55
    Od: masti <g...@t...hell>

    Adam Sz. wrote:

    > Zeby moc rozpalic zywy ogien w domu jak bede chcial.
    > Lampka LED to nie zywy ogien. Nic nie jest w stanie zastapic zywego ognia :-)
    > pozdr.

    beczka z benzyną też nie. Kominek mam po to by palić w nim drewnem.
    nie brykietami, prasowanymi nibypieńkami itp.
    tylko zwykłe, prwadziwe szczapy drewniane.

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 33. Data: 2016-08-23 18:02:23
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 23 sierpnia 2016 17:58:56 UTC+2 użytkownik masti napisał:

    > beczka z benzyną też nie. Kominek mam po to by palić w nim drewnem.
    > nie brykietami, prasowanymi nibypieńkami itp.
    > tylko zwykłe, prwadziwe szczapy drewniane.

    Nie ma znaczenia co wznieca ogien.
    To pal se drewnem w lato przy +30stC skoro tak lubisz :D
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 34. Data: 2016-08-23 18:35:02
    Od: masti <g...@t...hell>

    Adam Sz. wrote:

    > Nie ma znaczenia co wznieca ogien.

    dla Ciebie nie ma. Dla mnie ma.

    > To pal se drewnem w lato przy +30stC skoro tak lubisz :D

    i tak właśnie robię

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 35. Data: 2016-08-23 19:11:22
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 23 sierpnia 2016 18:35:03 UTC+2 użytkownik masti napisał:

    > dla Ciebie nie ma. Dla mnie ma.

    No OK. I niech kazdy robi jak chce. Wiec nie wciskaj mi na drugi raz
    jakiejs lampki LEDowej jak ja chce ogien :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 36. Data: 2016-08-25 18:08:55
    Od: Krzysztof Garus <g...@g...com>

    W dniu wtorek, 23 sierpnia 2016 19:11:23 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:
    > No OK. I niech kazdy robi jak chce. Wiec nie wciskaj mi na drugi raz
    > jakiejs lampki LEDowej jak ja chce ogien :-)

    nie lampka ledowa ale TV (może być ledowy)
    http://i.imgur.com/XpW06.jpg
    ;)

  • 37. Data: 2016-08-25 18:11:27
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 25 sierpnia 2016 18:08:56 UTC+2 użytkownik Krzysztof Garus napisał:

    > nie lampka ledowa ale TV (może być ledowy)
    > http://i.imgur.com/XpW06.jpg
    > ;)

    Oj zaiskrzy między nimi na pewno

  • 38. Data: 2016-08-25 18:12:27
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 25 sierpnia 2016 18:08:56 UTC+2 użytkownik Krzysztof Garus napisał:

    > nie lampka ledowa ale TV (może być ledowy)
    > http://i.imgur.com/XpW06.jpg
    > ;)

    Nie chce wiedziec ale spytam - gdzies Ty w Internecie chodzil, ze
    znalazles takie zdjecie? ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.