  • 1. Data: 2010-10-11 08:05:46
    Temat: odgłos ogrzewania podłowgowego
    Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl>

    Czy to normalne że słychac spory szum wody czy hydraulik cos źle zrobił? :)
    troszke mnie to wkurza a grzejniki na poddaszu tez cichutkie nie są

  • 2. Data: 2010-10-11 08:38:40
    Temat: Re: odgłos ogrzewania podłowgowego
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "Rafał" <a...@c...nospam.pl> napisał w wiadomości
    > Czy to normalne że słychac spory szum wody czy hydraulik cos źle zrobił?
    > :)
    > troszke mnie to wkurza a grzejniki na poddaszu tez cichutkie nie są

    powinna być absolutna cisza :-). Myśle ze masz zapowietrzony układ.

    b.

  • 3. Data: 2010-10-11 08:47:30
    Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl>

    grzejniki to zawory i odpowietrzenie
    a podłogówka?

  • 4. Data: 2010-10-11 09:05:23
    Od: Jacek <m...@s...pl>

    > powinna być absolutna cisza :-). Myśle ze masz zapowietrzony układ.

    No nie zartuj!
    Chyba cos musi byc troche slychac.

  • 5. Data: 2010-10-11 09:26:49
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "Jacek" <m...@s...pl> napisał w wiadomości

    > No nie zartuj!
    > Chyba cos musi byc troche slychac.

    Może musi. U mnie nie słychać :-)

    b.

  • 6. Data: 2010-10-11 09:42:09
    Temat: Re: odg?os ogrzewania pod?owgowego
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 11-10-2010 o 10:05:46 Rafa? <a...@c...nospam.pl> napisał(a):

    > Czy to normalne ?e s?ychac spory szum wody czy hydraulik cos 1/4 le zrobi??
    > :)
    > troszke mnie to wkurza a grzejniki na poddaszu tez cichutkie nie s?
    Powietrze a i pompy mogą szumieć jak są na wysokim biegu a grzejniki
    mocno przydławione.

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 7. Data: 2010-10-11 09:45:06
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 11 Paź, 10:05, "Rafał" <a...@c...nospam.pl> wrote:
    > Czy to normalne że słychac spory szum wody czy hydraulik cos źle zrobił? :)
    > troszke mnie to wkurza a grzejniki na poddaszu tez cichutkie nie są

    U mnie podlogowka absolutna cisza. Cicho bylo juz jak rurki lezaly na
    styropianie, jeszcze przed zrobieniem posadzek - w czasie testow.
    Szumiec tylko na poczatku moze przy rozdzielaczu, dopoki sie uklad nie
    odpowietrzy. Szumi, jak babelki powietrza uderzaja o cos - w samych
    PEXach raczej nie maja o co uderzac bo scianki sa gladkie,
    zaokraglone, bez kantow :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 8. Data: 2010-10-11 11:40:11
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Jacek wrote:

    > No nie zartuj!
    > Chyba cos musi byc troche slychac.

    z grzejników czasem coś słychać jak są duże przepływy albo mocne nastawy
    regulacyjne.

    podłogówki są bezgłośne.

  • 9. Data: 2010-10-12 14:43:56
    Temat: Odp: odgłos ogrzewania podłowgowego
    Od: "m4rkiz" <a...@b...cpl>

    ?Użytkownik "Jacek" <m...@s...pl> napisał w wiadomości grup
    > No nie zartuj!
    > Chyba cos musi byc troche slychac.

    teoretycznie
    w praktyce poprawnie wykonana i odpowietrzona instalacja z sensownie
    dobrana pompa powinna byc nieslyszalna dla przecietnego czlowieka

  • 10. Data: 2010-10-12 16:42:11
    Od: Rentier <f...@g...com>

    > teoretycznie
    > w praktyce poprawnie wykonana i odpowietrzona instalacja z sensownie
    > dobrana pompa powinna byc nieslyszalna dla przecietnego czlowieka

    I tak i nie.
    U mnie zapowietrzona (lekko) instalacja wydawała serie jakby trzasków.
    Po odpowietrzeniu spokój.Ale np 1 z grzejników przy otwartym zaworze termo, szumi i
    nic nie jest w
    stanie go uciszyć.Żaden inny tak nie ma...