  • 31. Data: 2017-12-08 10:38:13
    Temat: Re: Palenie płyt w piecu
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu piątek, 8 grudnia 2017 07:38:00 UTC+1 użytkownik Lisciasty napisał:

    > Tylko jakoś swoim bandziorkom nie chcą zabierać, patrz Skoki. Przy nich
    > ambergoldy i kamienice to przedszkole.

    ale umiesz powiedziec tak mniej wiec ile to pisowa strona ukradła z tych skoków?

    b.

  • 32. Data: 2017-12-08 10:40:05
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu piątek, 8 grudnia 2017 08:23:15 UTC+1 użytkownik sk napisał:

    > Na takich "inteligentnych" propagandystów mam dobry sposób. Dam ci moje prywatne
    500+, ale oczywiście według tego samego "biznes planu", który stosuje rząd. Możesz
    nawet dostać każdą większą kwotę. Piszesz się na to?
    > I wytłumacz inteligentnie dlaczego nie chcesz :)

    a dlaczego nie chciec? rząd zabiera każdemu po kilka złotych by to przetransferować
    do pewnej wielodzietnej grupy.

    b.

  • 33. Data: 2017-12-08 10:41:56
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 7 Dec 2017 22:37:57 -0800 (PST), Lisciasty

    > Od głupca gorszy jest tylko stary głupiec ;)

    :D

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 34. Data: 2017-12-08 10:57:06
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu piątek, 8 grudnia 2017 10:38:15 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:
    > ale umiesz powiedziec tak mniej wiec ile to pisowa strona ukradła z tych skoków?

    Kiedyś to śledziłem ale mi się odechciało. Zresztą co za różnica? Podział
    bandziorków na swoich i obcych to domena każdej ekipy i nic się pod
    tym względem nie zmieniło.

    L.

  • 35. Data: 2017-12-08 11:05:14
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 7 Dec 2017 13:23:32 -0800 (PST), Budyń

    > Ja to w warszawce

    Możes wyjaśnić stosowanie takiego określenia?

    > bywam rzadko i niechętnie.

    Z powodu odległości jak się domyślam... :P

    > Tak urbanistycznie spartolonego miasta i okolic to drugiego
    > chyba w Polsce nie ma. Tez macie takie wrazenie czy ze
    > śródmiescia widać inaczej? Ma ta HGW jakąś całosciową wizję?

    Ma zrównać wszystko z ziemią i budować od podstaw jak być powinno? Pewnie
    nie wiesz jaki ryk był jak rozbierali rotundę albo smyka, podobnie z
    jakimiś innymi komunistycznymi kaszalotami zajmujacymi tylko przestrzeń,
    typu supersam na Puławskiej (nr 2).

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 36. Data: 2017-12-08 11:07:00
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu piątek, 8 grudnia 2017 10:57:07 UTC+1 użytkownik Lisciasty napisał:

    > Kiedyś to śledziłem ale mi się odechciało. Zresztą co za różnica? Podział
    > bandziorków na swoich i obcych to domena każdej ekipy i nic się pod
    > tym względem nie zmieniło.

    chodzi własnie o ustalenie faktów -stawiam teze ze MASZ WRAŻENIE ze pis zrobił
    wielkie przekręty w aferze skoków, ale nie masz na to żadnego wsparcia.

    Bo skoki to sie z pisem kojarzą, ale duża ich cześć, i to własnie te przekręciarskie,
    nie miały z nim nic wspólnego a wręcz przeciweni -z ludzmi od WSI. Ale skróty myslowe
    są takie pis=skok=przekręt

    b.

  • 37. Data: 2017-12-08 12:29:50
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu piątek, 8 grudnia 2017 11:07:01 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:

    > Bo skoki to sie z pisem kojarzą, ale duża ich cześć, i to własnie te
    > przekręciarskie, nie miały z nim nic wspólnego a wręcz przeciweni -z ludzmi
    > od WSI. Ale skróty myslowe są takie pis=skok=przekręt

    Może i tak, dużo tego było. A Bierecki i koledzy to raczej pis.
    Jak będzie czas się dokształcić w temacie to pogadamy, tak czy siak
    jak dla mnie to jest to jedna banda koleżków niezależnie od opcji,
    jedni drugim ręce myją i czasem posadzą jakąś płotkę ku uciesze gawiedzi.
    Niejaki Dubieniecki też sobie wolno hasa, choć miał być w ciupe.

    Nie śledzę tych afer na bieżąco więc nie wiem, ale wykazywanie entuzjazmu
    że oto właśnie zaczęli łapać złodziei jest jak dla mnie naiwnością.

    L.

  • 38. Data: 2017-12-08 14:07:19
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2017-12-08 o 08:23, sk pisze:

> [...]
    > który stosuje rząd. Możesz nawet dostać każdą większą kwotę. Piszesz
    > się na to? I wytłumacz inteligentnie dlaczego nie chcesz :)

    Różnica jest taka, że to nie są Twoje prywatne pieniądze, a składamy się
    na 500+ wszyscy, tyle tylko, że jakaś część jest beneficjentem tego
    programu. A że "większość" zadecydowała, że taki sposób podziału im się
    podoba, to mamy to co mamy.

    Mnie wcześniej i teraz Stadion Narodowy nie był potrzebny do szczęścia
    ale też się na niego składałem, i tak można by wymieniać w nieskończoność.

  • 39. Data: 2017-12-08 14:32:24
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie sledzisz a wiesz. Masz racje ze od glupca gorszy jest stary glupiec.

  • 40. Data: 2017-12-08 14:35:23
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    W wielu przypadkach sie tak dzieje. Dotacje do fotowoltaiki. Zrzucamy sie wszyscy a
    beneficjentami sa ludzie bogaci majacy domy.