  • 21. Data: 2017-12-07 21:10:02
    Temat: Re: Palenie płyt w piecu
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 7 Dec 2017 10:23:20 -0800 (PST), abomito

    > Bo patrząc z poziomu zwykłych obywateli, to jest tak, jak mówisz.
    > Ale wcześniej też tak było. Od wielu lat.Moi znajomi z Warszawy
    > uważają Waltzową za bardzo dobrego organizatora.

    Ja też mogę potwierdzić -- mimo wszystko HGW zrobiła więcej niż taki dla
    przykładu Kaczyński, który jedyne co potrafił to blokować inwestycje. Jest
    takie powiedzenie, ten się nie myli kto nic nie robi -- i z taką dewizą
    występował Kaczyński. Wprost przeciwnie niż HGW. Nie znoszę tej baby,
    drażni mnie swoją osobą, twarzą, formą wypowiedzi, zachowaniem, ale dla
    miasta zrobiła sporo. I nawet te kamienice kładące się cieniem, co to je
    bandzior Jaki "odebrał" nic tu nie zmieniają. Za parę lat się okaże, że
    odbyło się to bezprawnie (tak jak było z oskarżeniem tego pana co więcej
    nikogo nie zamorduje) i za te "odebrane" pieniadze jeszcze wszyscy
    dodatkowo bekniemy w naliczonych odszkodowaniach.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 22. Data: 2017-12-07 22:23:32
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu czwartek, 7 grudnia 2017 21:10:01 UTC+1 użytkownik Myjk napisał:
    > Thu, 7 Dec 2017 10:23:20 -0800 (PST), abomito

    > Ja też mogę potwierdzić -- mimo wszystko HGW zrobiła więcej niż taki dla
    > przykładu Kaczyński, który jedyne co potrafił to blokować inwestycje.

    Ja to w warszawce bywam rzadko i niechętnie. Tak urbanistycznie spartolonego miasta i
    okolic to drugiego chyba w Polsce nie ma. Tez macie takie wrazenie czy ze śródmiescia
    widać inaczej? Ma ta HGW jakąś całosciową wizję?

    Natomiast co do opinii warszawiaków o polityce - to jest inny świat, gdzie tam jakies
    zrozumienie dla wielodzietnej rodziny z jakiegos zadupia.

    b.

  • 23. Data: 2017-12-07 23:02:37
    Od: abomito <a...@w...pl>

    > Ten co wymyślił EKOgroszek powinien dostać nobla. Wszyscy się nabrali,
    > że o ekologię chodzi.

    Może dostał-no, nie Nobla.Ale dobrze ulokowany produkt, dobry pomysł na reklamę - i
    da się żyć.O ile prawnik nie zaspał...
    Nie zmienia to faktu. że widziałem kiedyś Ekologiczny groszek- był robiony z opon,
    jakiegoś lepiszcza i pyłu kamiennego dla regulacji kaloryczności.Ale tylko raz, ale
    za to za 20 lat temu.Podobno cała produkcja szła do Niemiec. Póżniej o tym nie
    słyszałem.Inna sprawa- wtedy węgiel był tańszy.
    To tak jak z odzysku złota z elektroniki: Któryś nasz instytut zrobił próby,
    badanie, linię...Jak policzono koszty, to złoto z mennicy wyszło sporo taniej.
    Pozdro.abomito

  • 24. Data: 2017-12-07 23:09:31
    Od: maniek4 <r...@a...tyb>

    W dniu 2017-12-07 o 22:23, Budyń pisze:

> [...]
    i okolic to drugiego chyba w Polsce nie ma. Tez macie takie wrazenie czy ze
    śródmiescia widać inaczej? Ma ta HGW jakąś całosciową wizję?

    Ale co konkretnie Ci sie nie podoba?
    Nie mieszkam, ale znam Warszawe od bardzo dawna i uwazam, ze jednak
    sporo sie zmienilo. Srodmiescie to troche inna bajka. Ale co sie dziwic,
    jak to stosunkowo stara czesc w ktorej trudno o jakies innowacyjne
    rozwiazania. Natomiast to co sie wybudowalo i chyba dalej buduje,
    uwazam, ze sprawy poszly w dobrym kierunku. Brakuje oczywiscie szybkiego
    polaczenia zachodniej czesci ze wschodnia i z niezrozumialych wzgledow
    od lat obwodnica z zachodu o statusie autostrady konczy sie ostrym
    nawrotem w lewo i korkami na Dolinie Sluzewieckiej. Ale polnocna, czy
    zachodnia czesc wyglada juz caliem, calkiem.

    > Natomiast co do opinii warszawiaków o polityce - to jest inny świat, gdzie tam
    jakies zrozumienie dla wielodzietnej rodziny z jakiegos zadupia.

    Bo to takie importowane Warszawiaki co im sie w doopach poprzewracalo
    jak z zadupia przyjechali i po paru latach na Ursynowie wydaje im sie,
    ze wielka elyta sie stali.

    Pozdro.. TK

    ---
    Avast.

  • 25. Data: 2017-12-08 00:18:01
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Kaczynski byl krocej to i mniej mogl zrobic. Nie jestem z Warszawy to nie wiem ile
    ktory prezydent zrobil. Co do odbieranych nieruchomosci. Decyzje komisji nie sa
    ostateczne. Przysluguje odwolanie do sadu. I jakos odwolan nie ma. Jak komus
    uczciwemu panstwo by cos zabralo to nastepnego dnia od dostarczenia decyzji poszedl
    by do sadu. Zwlaszcza ze wedlug niczym nie potwierdzonych plotek za moment sedziowie
    Kaczynskiemu z reki beda jedli. Podawali w publikatorach ze cos innego sie dzieje.
    Bylo kilka przypadkow ze nowi wlasciciele sami oddali nieruchomosci ktore
    "odzyskali". Wychodzi ze wola dostac w zawiasach za skladanie nieprawdziwych
    oswiadczen, przestepstwa przeciwko dokumentom itp niz za wyludzenie. Wczoraj podali
    ze wczoraj 24 osoby zwiazane z warszawskimi kamienicami zostaly zdrutowane.

  • 26. Data: 2017-12-08 00:27:05
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 07.12.2017 23:02, abomito wrote:

    > To tak jak z odzysku złota z elektroniki: Któryś nasz instytut zrobił próby,
    badanie, linię...Jak policzono koszty, to złoto z mennicy wyszło sporo taniej.
    > Pozdro.abomito

    Tylko złota nie zastąpisz. Trzeba odzyskiwać, bo nie będzie z czego
    produkować

  • 27. Data: 2017-12-08 01:07:11
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Bedzie z czego robic chociaz recykling jest wskazany. Zlota na swiecie duzo, na razie
    nie zabraknie tego z kopaln. Zloto tradycyjnie jest drogie bo na cene ma wplyw koszt
    wydobycia. Rozwoj moze zahamowac nie brak zlota a brak litu, neodymu, niobu.

  • 28. Data: 2017-12-08 07:37:57
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu czwartek, 7 grudnia 2017 14:13:07 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > na zmiany w sadach w ktorych moze byc trudno za kase cos zalatwic. Ogladaja
    > telewizje i widza ze zlodziejom juz zabrali dobr za pol miliarda zlotych. I
    > czekaja az do nich przyjda noca i kolbami w drzwi zalomoca.

    Tylko jakoś swoim bandziorkom nie chcą zabierać, patrz Skoki. Przy nich
    ambergoldy i kamienice to przedszkole. Ale oczywiście, władza w końcu łapie
    złodziei :]
    Od głupca gorszy jest tylko stary głupiec ;)

    L.

  • 29. Data: 2017-12-08 08:18:41
    Od: abomito <a...@w...pl>

    > Tylko złota nie zastąpisz. Trzeba odzyskiwać, bo nie będzie z czego
    > produkować

    Problem w tym, że nasi naukowcy poszli w innym kierunku.Kiedyś - bywało,
    że hutniczą miedż darmo rafinowano.Zysk ze szlamu był tak duży, że to było
    opłacalne. Nie wiem, jak jest teraz, w naszych złożach.
    Odzysk metali( nie tylko złota- innych również) jest stosowany od dawna.
    Od dawna jest również opłacalny.Tyle, że te technologie są opatentowane.
    A z patentów też jest dochód.
    Nie znam szczegółów, więc nie mogę wyrokować, ale mogło być tak, że grant
    poszedł na utrzymanie , a na badania mało co zostało.W nauce też są ludzie,
    którzy potrafią kombinować.
    Pozdro.abomito

  • 30. Data: 2017-12-08 08:23:13
    Od: sk <s...@g...com>

    W dniu czwartek, 7 grudnia 2017 14:13:07 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > PIS nie zabiera a w wrecz przeciwnie troche daje.

    Na takich "inteligentnych" propagandystów mam dobry sposób. Dam ci moje prywatne
    500+, ale oczywiście według tego samego "biznes planu", który stosuje rząd. Możesz
    nawet dostać każdą większą kwotę. Piszesz się na to?
    I wytłumacz inteligentnie dlaczego nie chcesz :)