  • 11. Data: 2018-08-20 17:07:31
    Temat: Re: Piekarnik/zmywarka mnie "kopie"
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Upieklbym sobie chleb ale przepisu nie dajesz. To czy sie cos odlaczylo mozna
    sprawdzic omomierzem, nie wiedziales?

  • 12. Data: 2018-08-20 17:36:43
    Od: s...@g...com

    W dniu poniedziałek, 20 sierpnia 2018 08:57:29 UTC-5 użytkownik Uzytkownik napisał:
> [...]
    obudowie (najlepiej srobowkretem z neonowka).

    jest podlaczony do ktorego przewodu.

    > Bzdury piszesz.

    Jak zwykle zaczynasz od kultury.
    Nie dziwi mnie to.

    > Ochrona PE powinna działać niezależnie od tego gdzie jest faza i zero.
    Powinna nie znaczy ze dziala. Nie wiesz co tam Bolko ma i czy ktos mu tam nie
    grzebal.
    Mialem mikrofalowke TEC zrobiona w niemcowni, z certyfikatami i ona miala takie
    cyrki. A grzebana nie byla.

    > każdym bez wyjątku urządzeniu nie ma znaczenia czy faza jest z lewej czy
    > z prawej strony jeżeli chodzi o kwestie bezpieczeństwa.

    Powinno nie miec znaczenia. Ale moze jednak miec.
    Jesli Bolko moze to sprawdzic w 20 sekund to niech sprawdzi.

    Moze cos sie obluzowalo albo nie jest podlaczone wogole a moze ktos zamienil faze z
    zerem...

    >  W zmywarce nie ma żadnego znaczenia zamiana fazy z zerem. Nie
    > wprowadzaj ludzi w błąd.

    Powinno nie miec. Nikogo w blad nie wprowadzam. Za to Twoje kategoryczne stwierdzenia
    moga go w blad wprowadzic bo jednak moze miec urzadzenie albo po prostu zle wykonane
    albo zle podlaczone albo uszkodzone.

  • 13. Data: 2018-08-20 19:47:33
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Upieklbym sobie chleb ale przepisu nie dajesz.

    I nie dostaniesz przepisu do póki nie sprostujesz swojej głupoty, którą
    napisałeś.
    Wytłumacz co to znaczy, to co napisałeś, że temperatura 200'C to jest
    ciśnienie 20barów i że nie da się w takiej temperaturze piec chleba?
    Pierdolnąłeś taką głupotę i udajesz, ze nic się nie stało, a do tego
    uskuteczniasz kłamliwy atak na mnie.

    > To czy sie cos odlaczylo mozna sprawdzic omomierzem, nie wiedziales?

    Gówno prawda. Akurat w odróżnieniu od ciebie wiem czym się sprawdza i
    wiem jak się to robi, bo posiadam odpowiednie uprawnienia, wiedzę,
    sprzęt i tym się zajmuję od wielu lat.

    Kolejny raz ci radzę - nie udzielaj porad w tematach o których nie masz
    najmniejszego pojęcia.

  • 14. Data: 2018-08-20 19:54:20
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Mon, 20 Aug 2018 19:47:33 +0200, Uzytkownik wrote:
    > I nie dostaniesz przepisu do póki nie sprostujesz swojej głupoty

    a mówią, że chleb jednoczy...

    Mateusz

  • 15. Data: 2018-08-20 19:57:36
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 20.08.2018 19:47, Uzytkownik pisze:

    > do póki...

    Dopóty dzban wodę nosi, dopóki mu się ucho nie urwie.

  • 16. Data: 2018-08-20 20:22:13
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2018-08-20 o 19:57, collie pisze:

    > Dopóty dzban wodę nosi, dopóki mu się ucho nie urwie.

    Dopóty dzban wodę nosi, dopóki mu się chleb nie upiecze  ;)

  • 17. Data: 2018-08-20 20:39:14
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2018-08-20 o 17:36, s...@g...com pisze:

    obudowie (najlepiej srobowkretem z neonowka).

    jest podlaczony do ktorego przewodu.
    > Jak zwykle zaczynasz od kultury.
    > Nie dziwi mnie to.

    To co wołałbyś: "Przestań pierdolić pojebie?"
    Co widzisz nie tak w stwierdzeniu, że "piszesz bzdury", skoro piszesz
    bzdury? Czy mam pisać, że mądrze napisałeś, ale ja to widziałbym
    inaczej? Skoro jestem specjalistą w tej dziedzinie to piszę wprost, bo
    wiem, że się mylisz i udzielasz błędnych porad, które w niczym nie
    pomogą, a tylko mogą "wpuścić w maliny".

> [...]
    grzebal.
    > Mialem mikrofalowke TEC zrobiona w niemcowni, z certyfikatami i ona miala takie

    Jakie cyrki? Że jak zamieniłeś fazę z neutralnym to przestało kopać?

    > Powinno nie miec. Nikogo w blad nie wprowadzam. Za to Twoje
    > kategoryczne stwierdzenia moga go w blad wprowadzic

    Moje nie mogą wprowadzać w błąd, bo ja na tym zęby zjadłem i zajmuję się
    badaniami ochrony przeciporażeniowej od wielu lat. Posiadam stosowną
    wiedzę i uprawnienia.
    Ochrona przeciporażeniowa to wcale nie jest łatwy i prosty temat - jak
    by się wydawało. Tu trzeba mieć naprawdę sporą wiedzę i doświadczenie,
    aby móc dokonać analizy problemu.

    > bo jednak moze miec urzadzenie albo po prostu zle wykonane albo zle podlaczone
    albo uszkodzone.

    Oczywiście,  że tak może być, dlatego doradzanie, że może wtyczka jest
    obrócona jest poradą nie dość, że błędną to jeszcze szkodliwą.
    Oczywiście może się zdarzyć, że bolec ochronny "wisi" sobie w powietrzu,
    a urządzenie ma upływność lub na wejściu jest filtr. Obróci wtyczkę i
    rzeczywiście może mniej kopać. Stwierdzi, że już problemu nie ma i
    zapomni o temacie, a bolce dalej będą nieobjęte połączeniem ochronnym i
    pewnego dnia zmienią się warunki (np. bardziej mokra podłoga) lub po
    prostu ulegnie uszkodzeniu jakieś urządzenie i wtedy kogoś zabije.
    Wybacz, ale napiszę wprost: porada o zamianie fazy z zerem jest poradą
    błędną i szkodliwą dla pytającego i tylko może uśpić jego czujność, a
    kiedyś przyczynić się do nieszczęścia.
    Aby udzielić porady w tym przypadku trzeba dokonać oględzin całej
    instalacji oraz wykonać pomiary skuteczności ochrony, albo chociaż mieć
    komplet informacji dotyczącej tej instalacji.

    Jakieś 2-3 tygodnie temu, znajomy poprosił mnie o rozwiązanie bardzo
    podobnego problemu.
    Po remoncie kuchni, czasami lodówka kopała. Instalację w tej kuchni
    przerabiał mu jakiś znajomy elektryk, ale przyjechał i rozłożył ręce nie
    potrafiąc znaleźć przyczyny. Przyszło kolejnych dwóch speców i też
    rozłożyli ręce.
    Neonówka przyłożona do obudowy lodówki świeci. Instalacja 3-przewodowa i
    kolega mi tłumaczy, że tu wszystkie gniazdka są z jednego obwodu. No to
    robię prosty test z żarówką przykładając pomiędzy fazę i bolec. Niestety
    żarówka okazała się uszkodzona - po prostu podczas transportu oberwało
    się włókno żarowe. Kolega dał mi ledową. Po przyłożeniu przewodów do
    fazy i bolca ochronnego LED-ówka zaczęła mrugać ze stała częstotliwością
    ok. 2Hz czyli 2 mrugnięcia na sekundę, a różnicówka ani drgnie, choć
    powinna się wyłączyć.
    Układ zasilający sieci TN-C.
    Oczywiście naprawiłem mu to, ale i tak czeka go naprawa tej instalacji
    przeze mnie, jak tylko znajdę trochę czasu.
    Jak myślisz co było przyczyną?

  • 18. Data: 2018-08-20 20:41:38
    Od: Kris <k...@g...com>

    https://youtu.be/kGsvF43Wu1s?t=8

    > Kolejny raz ci radzę - nie udzielaj porad w tematach o których nie masz
    > najmniejszego pojęcia.

    Zwroty bezpośrednie do osób "Cię, Ciebie, Tobie itd." zwyczajowo piszemy wielką
    literą. Chyba się z tym zgadzasz?

  • 19. Data: 2018-08-20 21:08:35
    Od: s...@g...com

    W dniu poniedziałek, 20 sierpnia 2018 13:39:14 UTC-5 użytkownik Uzytkownik napisał:

> [...]
    > pomogą, a tylko mogą "wpuścić w maliny".

    > Jakie cyrki? Że jak zamieniłeś fazę z neutralnym to przestało kopać?

    Miedzy innymi kopala. Do kompletu czasem sie wylaczala. Serwis stwierdzil ze wszystko
    jest dobrze.
    Pomoglo odwrocenie wtyczki w gniazdku.
    Ale ty tego nie mozesz sobie wyobrazic. Malo widziales, malo kultury masz ale duzo
    krzyczysz.

    PLONK.

  • 20. Data: 2018-08-20 21:12:07
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2018-08-20 o 21:08, s...@g...com pisze:

> [...]
    > Pomoglo odwrocenie wtyczki w gniazdku.
    > Ale ty tego nie mozesz sobie wyobrazic. Malo widziales, malo kultury masz ale duzo

    Też Cię lubię, bo też jesteś kulturalny.